Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

 

Boxingday er overdose med fotball. Diggeste runden i året. Synd vi spiller så sent.

Seier nå så er det Top of the league!

Vi tar aldri muligheten. Typisk Arsenal.

Lenke til kommentar

Kanskje er Southamptonkampen dét som skal til for en real mentalitetsendring, et slags reellt (endelig) vendepunkt, både hos Wenger og spillerne?? Vi kjemper på flere fronter i år som i fjor (cuper, liga), det er forholdsvis få spillere i stallen, men jeg føler likevel overall så går ting relativt rett vei. Det er enormt mye forbedringspotensiale i laget, men laget forbedrer seg stadig fra måned til måned.

 

..Så, hva blir situasjonen i april-mai tror dere? Jeg tror laget er mer kynisk og mer effektive enn nå. Støtter også Benbjos innlegg i kamptråden der h*n sa AFC trodde de kunne spille for halv maskin mot Sou. Derav tapet (..). Dvs; aldri noensinne vær høy i hatten og naiv i PL, det vil bite laget ditt i ræva før eller senere. (selv om jeg mener ligaen sett under ètt har stagnert if.t Europa (spes Tyskland), men det er en helt annen diskusjon..)

 

At AFC skal komme tilbake og kjempe helt i teten er ikke et optimistisk anslag, men heller et realistisk anslag. Flere skada spillere vil komme tilbake, og som vanlig; hvis étt halvår er dårlig hos AFC er det neste sannsynligvis en god del bedre. Men status quo: for tida er laget topp-5 nivåmessig, men neppe topp-2 - sett halvåret under étt synes jeg. Håper vi er på City-kampen-nivået i stor grad neste halvår.

Endret av Calippus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjør nok det også. Ingen til å konkurre om gullet med. Verdens kjedeligste fotballklubb (United) er heldigvis ute av det. Så fra og med August 2016 holder Mr. President med Arsenal. Dere får bare glede dere ut året. Mezut, Oliver, Cech og resten fortjener å stå igjen som seriemestere.

 

Godt nyttår!! (Og god natt)

Lenke til kommentar

 

 

Er bare alle pessimistene som sier at vi er ute av topp 4 før 2016.

 

Og alle realistene sier at vi er ute av topp 4 før sesongen er omme ;)

 

 

Det vet du like godt som meg at vi ikke er.

 

 

Tviler at vi faller ut fra topp4, men jeg tviler også at vi kommer til å vinne. Vi er så tannløse, spillerne får i generelt sett gjøre hva de vil uten det blir slått ned på. Se på Ramsey og Ox, spesielt de to har for mye divanykker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...