Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Så det dere nå sier er at dere mener Arsenal skulle heller ha brukt pengene som ble brukt på Emirates til å beholde/kjøpe spillere? Hva med den dagen vi har brukt opp pengene? Hva skal vi gjøre da?

 

Dette var et langsiktig løsning som kom til å bedre vår finansielle situasjon i det langsiktige løp, og det er uten noen som helst tvil det beste valget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei vi sier ikke det. Les hva som skrives nå. Arsenal satt seg i knipa vet at de måtte ta et valg om å tenke langsiktig, og det får konsekvenser andre steder ved at dere kanskje ikke har midlene nå per dags dato til å bruke mye penger, men det er fortsatt deres egen feil at dere er i knipa. Som var aleks sitt poeng.

Lenke til kommentar

Er jo akkurat det jeg sier. Vi valgte akkurat den langsiktige løsningen i stedet for å bruke de pengene vi brukt på Emirates for kortsiktig lykke. Selvfølgelig satt vi oss selv i denne situasjonen, men det er vel heller ingen andre som har sagt noe annet? Les hva som skrives nå.

Lenke til kommentar
@DeanLDN22: Feeling super super confident ☺

@daniellandau27: @DeanLDN22 about

@DeanLDN22: @daniellandau27 Arsenal mate. Buzzing in fact

@R_GOONER: From what I've heard I'd be amazed if #Arsenal haven't confirmed 2 possibly 3 major signings by this time next week

 

@R_GOONER: The wage bill is being trimmed so the wage structure isa hing of he past. The budget is there #Arsenal will spend in excess of £70m

@R_GOONER: The net spend will be £70m I feel there will be some exits that actually have a fee attached

 

Både Dean og R_GOONER er blant de mer pålitelige på twitter. Spennende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det dere nå sier er at dere mener Arsenal skulle heller ha brukt pengene som ble brukt på Emirates til å beholde/kjøpe spillere? Hva med den dagen vi har brukt opp pengene? Hva skal vi gjøre da?

 

Dette var et langsiktig løsning som kom til å bedre vår finansielle situasjon i det langsiktige løp, og det er uten noen som helst tvil det beste valget.

Dere ville jo hatt andre inntekter som alle andre. Feks penger i fra CL. PL og sponsorer. Om dere kommer dere igjennom tunnelen så har det jo funket, noe det ser ut til at det kommer til å gjøre og. Det jeg mener er bare det at det har kostet mye og det har vært risikabelt. Dere har jo feks flere ganger nesten gått glipp av CL, som jeg antar er helt essensielt i denne planen.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du si at han mangler forståelse for "den økonomiske siden i fotball" når han helt klart viser at han har forstått det? Ja kanskje det er økonomisk bra på lang sikt, men det er fortsatt deres feil at dere har pådratt dere gjeld og at dere ikke har så mye penger å bruke nå. Som igjen gjør at det blir deres feil at spillere drar fra klubben nå. Forståelig nok da spillere som RvP ville ha trofeer så raskt som mulig.

Kan ikke si meg enig i at han har skjønt det da han kommer med den kommentaren. Selvsagt er det Arsenals valg å satse alt på en ny stadion, men hvis dere tenker dere om var det høyst nødvendig. Det stod mellom å satse og forbli en toppklubb, eller å gå for kortsiktig suksess som ville blitt katastrofalt på lang sikt. Men pengedopingen var en viktig årsak til at klubben måtte ta dette valget, da ny stadion var et must for å holde tritt med de nyrike klubbene.

 

Er du uenig i dette?

 

Kom gjerne med forslag til hvordan Arsenal kunne gjort det annerledes, og fortsatt hatt mulighet til å være en topp-4 klubb idag.

 

Dere ville jo hatt andre inntekter som alle andre. Feks penger i fra CL. PL og sponsorer. Om dere kommer dere igjennom tunnelen så har det jo funket, noe det ser ut til at det kommer til å gjøre og. Det jeg mener er bare det at det har kostet mye og det har vært risikabelt. Dere har jo feks flere ganger nesten gått glipp av CL, som jeg antar er helt essensielt i denne planen.

Sorry hvis du føler deg støtt av tidligere kommentarer, skal være saklig.

 

Som du sier ville vi hatt inntekter fra CL, PL, sponsorer osv. Men det hadde ikke holdt da våre største konkurrenter har penger fra eierne på toppen av dette. Derfor måtte Emirates bygges for å til en viss grad klare å kompensere for denne ekstra inntekten klubben ikke har.

 

Du har også rett i at CL-plass har vært en kritisk del av dette. Og det har vært nære på flere ganger, men det var en nødvendig risk å ta for å kunne holde tritt med resten. Shit, har tilogmed risikert å havne bak Spurs, noe som ville vært krise! :)

Endret av jlf
Lenke til kommentar

Szczęsny

Ny backup?

 

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Jenkinson - Vermaelen - Noen fra U21? - Monreal

 

Fellaini - Ramsey

Coquelin - Arteta

 

Walcott - Wilshere - Cazorla

Gervinho - Ox - Podolski

 

Higuaín

Giroud

 

Har vi noen midtstoppere fra U21/Reserves som kan være på vei opp? Tre midtsoppere er litt lite imo.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Har vi noen midtstoppere fra U21/Reserves som kan være på vei opp? Tre midtsoppere er litt lite imo.

Ignasi Miquel er den eneste jeg kommer på, og har hørt lite om han siden han hadde noen innhopp for førstelaget. Tror ikke han er god nok til å være backup enda. Et alternativ kan være Sagna, hadde jo en kjempekamp som stopper denne sesongen.

Lenke til kommentar

Isaac Hayden er en spennende ung spiller, men han er nok litt for ung. Ble nettopp forfremmet til U21-laget etter å ha imponert for U18 og i NextGen. Miquel var god da han fikk sjansen forrige sesong, men jeg håper han lånes ut den kommende sesongen. Vi bør virkelig hente inn en stopper som kan fungere som back-up for Mertesacker.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...