Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker det at vi visstnok er ute etter Higuain, Grenier (AM) og Fellaini (DM). Syntes dog vi trenger en keeper og en ung midtstopper også. 3 midtstoppere er en for lite.

Kan hende at Djourou blir værende. Eventuelt at Sagna blir værende og han blir tenkt på som backup. Vi ryktes til Begovic i dag.

Lenke til kommentar

Villa (H), Fulham A), Tottenham (H) er våre tre kamper i august, i tillegg kommer CL-kvalikk. Det er helt avgjørende at vi får handlet før sesongen begynner og at de nye får trent litt med laget. Her er det snakk om 9 viktige poeng i PL og kvalikk til CL.

 

 

Arsenal’s First 10 Games:

Villa (H)

Fulham (A)

Sp*rs (H)

Sunderland (A)

Stoke (H)

Swansea (A)

WBA (A)

Norwich (H)

Palace (A)

Liverpool (H)

Endret av Payung
Lenke til kommentar

Tja, ambivalent til dette. Gode nyheter, men samtidig betyr det at neste sesong blir nok en status quo. Hvorfor investere i laget når han vet han går etter sesongen?

Jeg tror Wenger forlenger hvis klubben tilbyr han ny kontrakt/forlengelse. Han elsker Arsenal, det er det ingen tvil om.

 

Tancredi melder også at

"Arsenal is only few details far from signing Higuain". Higuain inn hadde vært fantastisk. Capello til PSG, Ancelotti til Madrid. Higuain ut, Suarez/Cavani inn for Real. Problem solved :)

Lenke til kommentar

Dette endres selvsagt etter hvert. Regner med at det blir svært få Arsenal-kamper vi ikke får sett.

 

Jeg håper selvsagt du har rett, men erfaringen min er nå at sportsredaksjonene på tv husene her i landet prioriterer oss ganske langt nede når de skal avgjøre hvilke kamper som skal vises. Så jeg regner vel med at så lenge enten Liverpool eller Man U, tildels også City og Chelsea spiller samme dag vil disse bli prioritert foran oss.

 

Så kan man sikkert finne en luguber stream med arabiske kommentatorer, men det er ikke hva jeg legger i å få sett kamp nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...