Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så tåpelig at man endrer et opplegg som fungerer utmerket. Jeg hadde Altibox og det var vel rundt 6-7 kanaler i HD som viste PL. Gikk det flere kamper samtidig ble det opprettet flere kanaler. Det kostet 199,- kr/mnd uten binding og 179,- kr/mnd med binding. En pris jeg betalte med glede.

 

Om jeg ikke husker helt feil så gikk TV2 ut etter en liten stund og sa at de ble overrasket over hvor mye de faktisk tjente på PL og at de forventet ikke å gå så mye i pluss så fort.

 

Neida, nå skal vi ha mer penger samtidig som tilbudet blir dårligere. For øvrig ikke bare TV2's skyld.

Lenke til kommentar

Alle medlemstall er oppdatert pr. 31. mai 2011:

1. Manchester United 43520

2. Liverpool 36242

3. Arsenal 6239

4. Leeds United 4168

5. Tottenham Hotspur 3554

6. Chelsea 2269

7. Manchester City 1394

8. West Ham United 733

9. Everton 682

10. Ipswich Town 507

11. Queens Park Rangers 483

12. Stoke City 460

13. Aston Villa 427

14. Derby County 328

15. Nottingham Forest 310

16. Blackburn Rovers 281

17. Newcastle United 265

18. Bolton Wanderers 203

19. Celtic 183

20. Wolverhampton Wanderers 178

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/disse-britiske-lagene-har-flest-supportere-i-norge-3516627.html

 

Men er vel en god del som ikke er medlem av supporterklubbene og.

Lenke til kommentar

Altså, hver eneste kamp er satt opp til lørdag 16:00 foreløbig. Ikke bare våre kamper, men absolutt alle kampene i PL. Selvsagt vil dette endre seg. Hvor mange Arsenal-kamper ble ikke vist av TV2 forrige sesong?

 

Hvordan vet du at dette vil endres i år med de nye reglene for distrubusjon av tv rettigheter egentlig?

Du vet at det ikke vil bli som tidligere år med antall kamper på tv, og at TV2 kun får lov til å vise en kamp hver lørdag kl 16?

Lenke til kommentar

Selv om Chelsea og City pleier å være over Arsenal på tabellen, går jeg ut i fra at Arsenal har flere fans i Norge og vil bli prioritert?

 

Tv selskapene ser på antall seere ikke på antall fans. De vet godt hva de forskjellige lagene genererer av tv tittere, og slik i hvertfall både Chelsea og City har blitt prioritert i f.,eks CL tyder det jo på at disse skaffer flere tv seere enn Arsenal. Regner med TV2 også vil sende de kampene som gir flest tv tittere, og bryr seg lite om å fordele dette jevnt ( som de påstår de har som intensjon å gjøre).

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at dette vil endres i år med de nye reglene for distrubusjon av tv rettigheter egentlig?

Du vet at det ikke vil bli som tidligere år med antall kamper på tv, og at TV2 kun får lov til å vise en kamp hver lørdag kl 16?

Og hvor mange kamper viste de på tv i fjor 16:00 på lørdager? Den eneste endringen fra forrige sesong er at den samme regelen nå også gjelder nett-tv. Slik kampprogrammet er satt opp nå, vil alle ti kampene per runde spilles samtidig 16:00 hver lørdag. Tror du virkelig ikke at dette vil endres?

Lenke til kommentar

Og hvor mange kamper viste de på tv i fjor 16:00 på lørdager? Den eneste endringen fra forrige sesong er at den samme regelen nå også gjelder nett-tv. Slik kampprogrammet er satt opp nå, vil alle ti kampene per runde spilles samtidig 16:00 hver lørdag. Tror du virkelig ikke at dette vil endres?

 

Så det du prøver å si er at selv om FA har gått ut med kampprogrammet er dette for en kladd å regne som de vil totalt endre på ved et senere tidspunkt.?

FA ønsker flere tilskuere på kamp, og beste måten de klarer det er å legge flest kamper likt og på en tid der kun en kamp vil sendes ut på tv, Ser ikke helt hvordan du kommer til at kampprogrammet selvsagt vil endres så du får sett de fleste Arsenal kamper hos Tv2 og deres netttilbud, men gjerne utdyp.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Så det du prøver å si er at selv om FA har gått ut med kampprogrammet er dette for en kladd å regne som de vil totalt endre på ved et senere tidspunkt.?

FA ønsker flere tilskuere på kamp, og beste måten de klarer det er å legge flest kamper likt og på en tid der kun en kamp vil sendes ut på tv, Ser ikke helt hvordan du kommer til at kampprogrammet selvsagt vil endres så du får sett de fleste Arsenal kamper på Tv2 og deres netttilbud, men gjerne utdyp.

Trodde ikke dette skulle være så vanskelig å forstå, men greit nok. Programmet som ble annonsert i dag viser egentlig kun rekkefølgen kampene vil spilles i. Slik er det hvert år. Hvilket tidspunkt de vil spilles på er ikke satt enda, så foreløbig er alle kampene satt til lørdag 16:00. Dette kommer til å endres, da det selvsagt ikke er gunstig for noen parter at alle kampene i en runde spilles samtidig. Det vil som vanlig bli vist tre kamper på lørdager (13:45, 16:00 og 18:30), to på søndager (14:30 og 17:00) og noen kamper vil også bli spilt i uka, og det vil som alltid ordnes slik at toppkampene kolliderer minst mulig. Ergo vil de aller fleste kampene våre bli vist på tv.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn å forstå. Da tror jeg vi muligens har snakket litt forbi hverandre, men jeg håper selvsagt du har rett i det du sier.

Jeg har fra nyheten om endringene, og mitt inntrykk om at fra årets sesong ville det kun bli sendt en kamp fra PL hver lørdag mistenkt at flest kamper ville bli plassert her av FA da de helt klart har sine ambisjoner med disse endringene, som til syvende og sist går ut på å få flere på tribunen ved å minske tulbudet på tv. Når i tillegg jeg så at det var lagt inn midtukekamper i programmet så tok jeg dette som den endelige listen, og at mine mistanker ikke var så langt fra sannheten. Hvorfor de går ut med terminliste før tidspunkt og dag er fastsatt er jo noe merkelig, men håper som sagt du har rett her.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Nye, internasjonale regler for Premier League betyr at det kun er tillatt å sende én kamp fra den øverste ligaen med avspark klokken 16 lørdag. [... ]Signalene fra Premier League er at de vil ta i bruk alle tilgjengelige kamptidspunkter og de vil også jobbe for at storklubbene ikke vil bli lagt i konkurranse med hverandre, men det vil selvsagt kunne skje.

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/tv-2-endrer-kanaltilbudet-alt-av-engelsk-fotball-i-en-pakke-4056043.html

Lenke til kommentar

Tv selskapene ser på antall seere ikke på antall fans. De vet godt hva de forskjellige lagene genererer av tv tittere, og slik i hvertfall både Chelsea og City har blitt prioritert i f.,eks CL tyder det jo på at disse skaffer flere tv seere enn Arsenal.

Når det gjelder Viasat så prøver de helt bevisst å sende de minst populære CL-kampene på Viasat4 slik at flest mulig kjøper viaplay, kjøper kampen eller kjøper Viasat Fotball. Nå skal jeg ikke si at dette gjelder alle kamper, men generelt sett er Arsenal langt mer populær å vise på gratis-tv enn både Chelsea og City.

Lenke til kommentar

Nå har det jo kommet signaler fra BPL at de vil ta i bruk flere kampstartstidspunkter enn tidligere, nettop for å unngå kræsj på lørdager klokka 4. Jeg tror nok de klarer å unngå at toppklubbene spiller samtidig på akkurat lørdag klokka 4. Vi får vel bare å vente å se hvordan dette blir seende ut i praksis. Hvis det er fler enn 1 kamp på lørdag klokka 4, er jeg ikke sikker på om TV2 (eller noen andre) egentlig får velge selv hvilken kamp som skal sendes, jeg tipper det kun vil bli produsert bilder fra kun 1 av kampene, som så overføres til alle lisensinnehavere.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Daily Mirror mener at Higuain er så godt som i boks.

 

En annen fra La Liga som vi har blitt lenket til i det siste, er den defensive midtbanespilleren Illarramendi. Dette kan faktisk være akkurat den mannen vi trenger.

Han er for øyeblikket en av de mest verdsatte midtbanespillerne i La Liga, med statistikk som forteller at han er en av de som hyppigst takler, og takler vellykket, og samtidig er oppe og ypper seg mot selveste Xavi når det gjelder passninger som kommer fram dit de er ment. Bare 23 år, og ikke noe stort navn ennå - men navnet blåser man i, det er ytelsen som teller, er det ikke? Pådrar seg en del gule kort, men det kan sårt trenges å ha en sånn en i Arsenal også.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...