Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wenger on Arshavin: 'His best position looks to be behind the striker now because that's where his creative side can be efficient'

 

Wenger har endelig skjønt at Arshavin er best bak spissen. Håper å få se han der mot noen av de svakere lagene i PL.

 

Til å være en professor tok det han jaggu lang tid. Men, han har jo faktisk uttalt dette før. Bla. etter kampene mot Aston Villa og Bolton, men allikevel så har det gått omtrent en sesong for hver gang vi har sett han spille i denne posisjonen.

Lenke til kommentar

Drøyt passivt forsvarsspill også.

 

Wenger on Arshavin: 'His best position looks to be behind the striker now because that's where his creative side can be efficient'

 

Wenger har endelig skjønt at Arshavin er best bak spissen. Håper å få se han der mot noen av de svakere lagene i PL.

 

Til å være en professor tok det han jaggu lang tid. Men, han har jo faktisk uttalt dette før. Bla. etter kampene mot Aston Villa og Bolton, men allikevel så har det gått omtrent en sesong for hver gang vi har sett han spille i denne posisjonen.

Den sentrale offensive rollen i årets lag er langt fra lik den vi har sett de siste årene. Langt mindre defensivt ansvar, men jeg tviler på at det er mange kamper i PL han kan spille bra i om han holder samme tempo i spillet som i dag.
Lenke til kommentar

28.10.12 Chelsea - Man Utd (PL)

31.10.12 Chelsea - Man Utd (LC)

03.11.12 Man Utd - Arsenal (PL)

07.11.12 Braga - Man Utd (CL)

10.11.12 Aston Villa - Man Utd (PL)

17.11.12 Norwich - Man Utd (PL)

20.11.12 Galatasaray - Man Utd (CL)

 

Siterte denne her jeg. Blir dette året hvor vi endelig vinner på OT igjen?

 

Nei. Ferguson vinner den taktiske duellen lett.

Lenke til kommentar
David Ornstein ‏@bbcsport_david

Arsenal release financial results for year ending 31 May 2012 at around 3pm today. @johncrossmirror reports £50m profit #afc #bbcsportsday

 

Jamie Sanderson ‏@YoungGunsBlog

Wenger holding early presser as #afc's financial details out later. Wenger says they're 'very pleasing'. £45m-£50m profit.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2012/09/27/sport/fotball/premier_league/arsenal/andre_santos/23611079/

 

I dag fikk han sin straff da han ble fradømt retten til å kjøre bil i ett år og må samtidig betale en bot og saksomkostninger på til sammen 3600 pund (cirka 33 500 kroner).

 

Godt at han slipper fengsel for Arsenals skyld, men jeg synes at det er tragisk at en fotballstjerne som ham slipper unna, mens en hverdagsmann som oss ville ha blitt sendt rett til fengsel. Det er ikke rettferdig.

 

En kompis av meg kjørte 143km/t på 80sone og han må sone 15 dager i fengsel. Santos kjørte jo dobbelt så fort + stakk av fra politiet.

Lenke til kommentar

Norske lover =/= britiske/engelsk lover.

 

145 mph (233 km/t) er heller ikke dobbelt så fort som 143 km/t og jeg er rimelig sikker på at Santos ikke kjørte i en 80-sone. (~50 mph)

 

Jeg må forøvrig si meg enig i at det virker som han slapp billig unna, men jeg vet absolutt ingenting om det britiske lovverket.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...