Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at Wenger har gitt opp Giroud. Han har nok sett det vi uten briller har sett.

 

Herregud, du er en vits Benbjo.

 

Ok:-) hvis Wenger har tro på Giroud, hvorfor benke ham når han trenger spilletid?

 

Det får du nesten spør Wenger om. Kanskje han meiner Gervinho passar betre til denne kampen? Kanskje han vil ha Giroud 110% klar til West Ham på laurdag? Kanskje han meiner Gervinho rett og slett har gjort seg meir fortent til ein plass blant dei 11 enn Giroud (utan at han treng å ha mista trua av den grunn)?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hehey, Fjørtoft snakkar fornuft i studio. Hadde aldri trudd den dagen skulle komme.

 

Hva sa han?

At jorda er rund?

 

Er vel uansett sønnen hans som har gitt han manuset tenker jeg..

 

Nettopp, komisk at han trenger manus til å vite hva han snakker om. Er det ikke noe du bare bør vite på forhånd? Hva med å følge litt med fotball tenker jeg.

 

 

 

Btw ingen kamptråd?

Lenke til kommentar

Nok igjen, kjempebrøler av Mannone -.-

 

Mannone er milevis bedre enn Polakken vår i følge Benbjo. Solid førstekeeper. Jeg har fortsatt mine tvil.

 

Ok:-) hvis Wenger har tro på Giroud, hvorfor benke ham når han trenger spilletid?

 

Så fordi Gervinho som har startet på topp de siste kampene starter igjen, så har Wenger mistet troen på Giroud?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...