Gå til innhold

BioShock-demo på Xbox Live (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Kanskje han kan lure den greia der ved å stille frem datoen på maskina si ^^

9292334[/snapback]

 

Instaleringen krever internett, så skjekker sikkert datoen mot noe servere. Men leser på andre sider at dem jobber på spreng for å prøve å ordne det, noen påstår de alrede har funnet en løsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spillt gjennom demoen 4 ganger, og ka kan eg si.

En fantastisk opplevelse for alle sanser!

Dette blir ÅRETS spill for meg, ingen tvil.

En ting er at grafikken var nydelig, men det er jo tusen spill som har det, og likevel feiler på å fengsle spilleren.

Den visuelle stilen og det ambiente soundtracket er noe eg forbinder mer med franske kunstfilmer enn et dataspill. Og nettopp dette er det som gjør opplevelsen så gjennomført. Man har lenge snakket om hvordan grensen mellom film og spill kommer til å viskes ut, og dette er (i min ydmyke oppfatning) et glimrende eksempel på dette. Som sagt ikke på grunn av grafikk(selv om den var fantastisk og bidro mye til opplevelsen) men fordi produsentene tar oss på alvor. Det vil si voiceacting, sound, fortellerteknikk, alt var superb. Nå håper eg bare at dette kommer til å selge som hakka møkk, slik at det ikke går 5 år til neste gang en spillutvikler får sjansen til satse på et "Indieprosjekt"

God of war er ikke "spillet som tar voksne gamere på alvor" fordi de pumper inn mye action og ultravold. Det er spillet som tar "fjortisser på alvor"

Bioshock derimot....ER spillet som tar "Voksne gamere på alvor"!

 

Må forresten nevne at utviklerne har gjort en fantastisk jobb med optimeringen for 360. Demoen glir som silke, selv om vi fråtser i vakre visuelle effekter. Litt synd at spillet ikke kommer til Ps3, for kunne ønske flest mulig spillere kunne få muligheten til å kjøpe det. Men kem vet, kommer kanskje seinere

 

Ps Har en veninne som driver med grafisk design, og aldri spiller spill, men har en mistanke over at hun vil elske Bioshock. Det er prosjekter som dette spillindustrien trenger, for å bane ny grunn, og få etablert spillmediet som seriøs Kunstform.

 

Bon apetitt

Lenke til kommentar
Noen som vet når PC demoen kommer?

9294116[/snapback]

 

Noen sier i dag, andre sier i morra. Ingen vet, men det vi vet er at den antakligvis kommer før spillet sleppes. Greier snart ikke å vente mer..!! :cry:

 

EDIT: Noen som vet hva slags karakter spillet fikk av gamereactor? Magasinet skal være ute i dag..

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Bioshock derimot....ER spillet som tar "Voksne gamere på alvor"!

9292538[/snapback]

 

Joe McDonagh snakket faktisk om dette i et intervju med OXM, spesielt med tanke på Little Sister i spillet, man kan ta livet av henne, noe som er litt kontroversielt, mtp. at det er et 'barn'.

 

Jeg håper også at spillet kommer til å selge bra, det er sjeldent jeg lever meg så bra inn i spill, alt fenget, historien (Av det vi vet), gameplayet, ja alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Sitat fra vg : Demoen inneholder ingen spoilere fra fullversjonen av spillet, og brettet i demoen er heller ikke med når spillet lanseres 24. august.

9278910[/snapback]

 

Huh? Det minner mistenkelig mye om starten slik utviklerne har forklart det da. Hele demoen er jo en tutorial

9279261[/snapback]

 

 

Men han som skrev artikkelen på VG sa ha hadde spilt igjenom hele spillet og kunne ikke si annet at det var mega bra. Så han burde jo vite hva han snakker om. Det kan hende at i fullversjonen får vi se litt mer utfyllende. At vi faktsik får oppleve flykræsjen osv.. vi får vente å se. Jeg stoler på Rune (vg-spill guruen) =)

9283344[/snapback]

 

Etter å ha testa fullversjonen nå, så kan jeg si at demoen er starten av spillet. Det er ingen forsjell fra demoen og fullversjonen, så da var den saken oppklart. Hva nå enn Rune i VG da har spillt på vet ikke jeg..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Sitat fra vg : Demoen inneholder ingen spoilere fra fullversjonen av spillet, og brettet i demoen er heller ikke med når spillet lanseres 24. august.

9278910[/snapback]

 

Huh? Det minner mistenkelig mye om starten slik utviklerne har forklart det da. Hele demoen er jo en tutorial

9279261[/snapback]

 

 

Men han som skrev artikkelen på VG sa ha hadde spilt igjenom hele spillet og kunne ikke si annet at det var mega bra. Så han burde jo vite hva han snakker om. Det kan hende at i fullversjonen får vi se litt mer utfyllende. At vi faktsik får oppleve flykræsjen osv.. vi får vente å se. Jeg stoler på Rune (vg-spill guruen) =)

9283344[/snapback]

 

Etter å ha testa fullversjonen nå, så kan jeg si at demoen er starten av spillet. Det er ingen forsjell fra demoen og fullversjonen, så da var den saken oppklart. Hva nå enn Rune i VG da har spillt på vet ikke jeg..

9296802[/snapback]

 

En liten pirat du eller? :p

 

Toys R Us i usa må ihvertfall betale 5000 $ for hvert spill de solgte, så det blir nok ikke billig :nei:

 

EDIT: Endelig! PC demoen kommer i morra!! :)

http://www.shacknews.com/laryn.x?story=48490

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Sitat fra vg : Demoen inneholder ingen spoilere fra fullversjonen av spillet, og brettet i demoen er heller ikke med når spillet lanseres 24. august.

9278910[/snapback]

 

Huh? Det minner mistenkelig mye om starten slik utviklerne har forklart det da. Hele demoen er jo en tutorial

9279261[/snapback]

 

 

Men han som skrev artikkelen på VG sa ha hadde spilt igjenom hele spillet og kunne ikke si annet at det var mega bra. Så han burde jo vite hva han snakker om. Det kan hende at i fullversjonen får vi se litt mer utfyllende. At vi faktsik får oppleve flykræsjen osv.. vi får vente å se. Jeg stoler på Rune (vg-spill guruen) =)

9283344[/snapback]

 

Etter å ha testa fullversjonen nå, så kan jeg si at demoen er starten av spillet. Det er ingen forsjell fra demoen og fullversjonen, så da var den saken oppklart. Hva nå enn Rune i VG da har spillt på vet ikke jeg..

9296802[/snapback]

 

Ikke helt riktig... Du spiller gjennom de samme omgivelsene, men noen ting/fiender er plassert litt annerledes, eller er der ikke i det hele tatt. Du finner f.eks. ikke incinerate plasmid liggende slengt på toalettet.

Lenke til kommentar
Sitat fra vg : Demoen inneholder ingen spoilere fra fullversjonen av spillet, og brettet i demoen er heller ikke med når spillet lanseres 24. august.

9278910[/snapback]

 

Huh? Det minner mistenkelig mye om starten slik utviklerne har forklart det da. Hele demoen er jo en tutorial

9279261[/snapback]

 

 

Men han som skrev artikkelen på VG sa ha hadde spilt igjenom hele spillet og kunne ikke si annet at det var mega bra. Så han burde jo vite hva han snakker om. Det kan hende at i fullversjonen får vi se litt mer utfyllende. At vi faktsik får oppleve flykræsjen osv.. vi får vente å se. Jeg stoler på Rune (vg-spill guruen) =)

9283344[/snapback]

 

Etter å ha testa fullversjonen nå, så kan jeg si at demoen er starten av spillet. Det er ingen forsjell fra demoen og fullversjonen, så da var den saken oppklart. Hva nå enn Rune i VG da har spillt på vet ikke jeg..

9296802[/snapback]

 

En liten pirat du eller? :p

 

Toys R Us i usa må ihvertfall betale 5000 $ for hvert spill de solgte, så det blir nok ikke billig :nei:

 

EDIT: Endelig! PC demoen kommer i morra!! :)

http://www.shacknews.com/laryn.x?story=48490

9296854[/snapback]

 

 

Update: There is no longer a confirmed date for the BioShock PC demo. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Ikke helt riktig... Du spiller gjennom de samme omgivelsene, men noen ting/fiender er plassert litt annerledes, eller er der ikke i det hele tatt. Du finner f.eks. ikke incinerate plasmid liggende slengt på toalettet.

9297334[/snapback]

 

Ok, mulig det ikke absolutt allt er plassert likt, så ikke så nøye etter. Men det er ihvertfall samme omgivelser og hendelser/story, og ikke som det stod i VG at demoen ikke hadde så mye med fullversjonen å gjøre.

Lenke til kommentar
Kanskje dette har blitt sagt før men:

 

Gameinformer 10/10

 

Eurogamer 10/10

 

Gamer.tv 5/5

 

Gamesradar 10/10

 

VG nett: Høstens hotteste spill (og han har spilt gjennom hele spillet)

 

Ser ut som dette kanskje blir som utviklerne håpet på; lage skytespill versjon 2  :)

9292613[/snapback]

 

Kan legge til nå;

 

Gamespy 5/5

 

IGN 9.7/10

 

Gamespot legger vel ut i morra, garantert 9.5 eller 10 der, forhåndsbestillt på Zailor nå :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...