Gå til innhold

BioShock-demo på Xbox Live (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Han på VG nett har spilt gjennom hele spillet, og har satt opp en topp 10 over alt som kommer ut i år, der bioshock er nr 1. Han sier i denne videoen at han synes synd på alle skytespill som kommer ut etter bioshock :)

 

Og når han mener at Bioshock er mer lovende enn Halo 3, Enemy Territory: Quake Wars osv, må det jo være bra! :D (Men alikevel kan man jo lure når man ser på hva som ligger på 2 og 3 plass :ermm: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt synd at man ikke kan gå fritt rundt. Føler veldig at man bare har en vei å gå, og i neste rom er det noen bad guys, akkurat slik som i forrige rom. Men ellers likte jeg det. Deilige lyseffekter og bevegelser. Merkelig hva folk glemmer igjen på toaletter, men det gjelder jo alle spill, helt fra Duke Nukem:) Kommer nok til å kjøpe dette spillet.

Lenke til kommentar

Dersom det skulle vere ein demo som overrasket meg så hinsidiges positivt, var det denne. Og du verden så godt det føltes.

 

Dette her var rett og slett heilt fortreffelig bra. Beste bruk av lyseffekter eg har sett tror eg. Blei så imponert igjennom heile demoen at det halve hadde vert bra nok :p. Upåklagelig stemning var det også. Dette sal kjøpes, om enn ikkje på lanseringsdagen så ihvertfall seinere :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hmm, dette er et brett fra fullversjonen, bare betraktelig kortet ned. Du finner f.eks ikke Incinerate liggende i et toalett, eller Thompson riflen etter 20 minutters spilletid.

 

Ken Levine har også sagt flere ganger at de første to timene er veldig lineære , da det er en del nye systemer å lære seg for folk flest. Når man kommer til Medical etter tre-fire timer så åpner spillet seg helt, og man har mulighet til å bevege seg fritt rundt i Rapture.

Lenke til kommentar
... dette blir et bra spill, minner også mye om system shock 2 syntes jeg da, spesielt det med ghostene

9270009[/snapback]

 

Joda, det er en grunn til at det kalles den "spirituelle oppfølgeren" til SS2. Det var mye som var lånt derfra, Ryan/Polito som guide (kanskje Ryan blir kontrollert av Shodan, gisp!), spøkelser/båndopptagere som forteller forløpte hendelser, chipsposer/appelsinjuice(?) som gir mer hp, alkohol som øker hp og reduserer "mana", hackesystemet, og mye mer.

 

Men, gjør det noe? Nix. :)

9270449[/snapback]

 

Hehe, sant, så sant. Nå må vi ikke glemme at spillet heter BioSHOCK. :)

Lenke til kommentar
Hmm, dette er et brett fra fullversjonen, bare betraktelig kortet ned. Du finner f.eks ikke Incinerate liggende i et toalett, eller Thompson riflen etter 20 minutters spilletid.

 

Ken Levine har også sagt flere ganger at de første to timene er veldig lineære , da det er en del nye systemer å lære seg for folk flest. Når man kommer til Medical etter tre-fire timer så åpner spillet seg helt, og man har mulighet til å bevege seg fritt rundt i Rapture.

9275555[/snapback]

 

Høres bra ut:) En sikker tittel dette når mørket setter inn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Sitter med blandet inntrykk. På den ene siden er lyd, grafikk og stemning meget bra. Måten å kombinere tradisjonelle våpen i en hånd, med flammer, lyn osv i den andre gir kampene en artig vri. Historien virker også lovende, selv om man forståelig nok ikke får servert all verden i demoen.

 

Det jeg derimot ikke likte er at man surrer rundt i halvmørke, med blinkende lys og røyk/tåke. Det er kult i små doser, men jeg har fått inntrykk av (utifra screenshots vel og merke) at de fleste brettene har nettopp denne settingen, og for meg blir det alt for ensformig. Doom3 er et prakteksempel på et spill som gir et godt visuelt førsteinntrykk, men som etterhvert blir grusomt langtekkelig pga ensformig brettdesign. Håper jeg tar feil, hvis ikke kommer jeg til å styre unna bioshock.

Lenke til kommentar

According to the official site

 

"A BioShock PC Demo IS coming. We tried as hard as humanly possible to get it out to you guys simultaneously with the 360 demo, but we needed to make sure that it was perfect -- that all drivers were ready, and that the game looked great on a huge variety of computers.

 

Currently, the PC demo in its final stages of testing and approval. We are pushing to get it out to you as soon as possible. It will be out during the month of August, and everyone is working at full capacity to deliver it to you before the game hits store shelves on August 21st. I will also let you know as soon as I have an exact date for the demo's release, so please stay tuned.

 

I cannot express enough how sorry I am for the wait. Thank you for understanding and your patience. Just remember -- only eight days left till you get your hands on the full game.

 

I'll let you know where to get the demo as soon as it becomes available."

 

Får håpe den kommer denne uka :ermm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...