Gå til innhold

Hvorfor kjøper alle fra Komplett.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har handlet hos 4-5 forskjellige webshoper inkl. Komplett, kunne sikkert lagt til etpar-tre til som regnes som "trygge" å handle hos. Selv om Komplett har stort utvalg, synes jeg alikvel jeg tidvis ser varer hos andre, som Komplett ikke har, det være seg rambrikker av andre fabrikat, andre kabinetter, etc. Vil være trist hvis Komplett ble så dominerende at de andre webbutikkene må stenge.

Lenke til kommentar

Fordi:

 

Komplett.no var den første store nettaktøren på datakomponenter i Norge. De ble raskt synonymt med billigere enn i butikken. Gjennom effektiv reklame har de opprettholdt dette inntrykket i folkemunne, og ved å ha et brukervennelig og lett gjenkjennelig brukergrensesnitt har de beholdt mange av de kundene de startet ut med.

 

Nå handler folk der av samme grunn som folk flest kjøper Tine brunost og Tine melk. Det ligger sikkerhet i at alle andre kjøper der. Det betyr ikke at komplett.no er best - det er kun det som blir oppfattet av allmennheten som det sikreste alternativet.

Endret av coRnflEks
Lenke til kommentar
Jeg ser rundt på forumet her at nesten ALLE bestiller fra Komplett.no, men det er jo absolutt ikke den billigste nettbutikken. Hvorfor kjøper alle derifra da? Noe jeg har gått glipp av?

 

(Grunnen til at jeg spør er fordi jeg skal kjøpe ny pc til høsten, og er nyskjerrig  :w00t: )

9243817[/snapback]

Jeg har kjøpt så å si alle mine datamaskiner og -deler hos Komplett de siste 10 årene. Har totalt bestilt varer for over 100.000,- :ermm: Alltid vært fornøyd med pris, leveringstid, kundeservice og reklamasjon. Kommer til å fortsette å bestille derfra! :yes:

Lenke til kommentar

Vel, å si ALLE kjøper fra komplett.no er litt drøyt!

 

Jeg har handler der et par ganger men foretrekker Netshop. Enkelte ganger er ikke Netshop billigst men jeg har alltid fått produktet til konkurrentens pris etter en telefonsamtale og dermed ser jeg ingen grunn til å kjøpe det andre steder. En annen bonus med Netshop er at jeg har hente produkter hos Netshop Oslo og slippe fraktkostnadene.

 

I bunn så handler vel mennesker der de føler at servicen er best og dermed viser en kundeloyalitet ovenfor nettbutikken ved å handle der fast

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Det er mange grunner til at jeg kjøper datautstyr på Komplett.

 

- Har alltid fått varene levert til riktig tid.

- Til tider godt utvalg av demovarer.

- De har som regel ting på lager.

- Enkelt å handle dyre varer på avbetaling

- Fikk en gratis rambrikke som trøst pga feillevering for en stund tilbake

- Ødelagt datautstyr blir som regel behandlet på en brukbar tid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...