Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå trenger jeg hjelp!

 

Spillet har vert skam bra til nå, men nå vet jeg ikke hva jeg ska gjøre.

Jeg har drept 3 stk. Og gikk til demask for å drepe den 4 personen...

 

Men jeg finner ikke noen som kan gi meg info eller noe... eller fant en, men han hjalp ikke så mye..

 

Kan noen være så snille å hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Flere klager på blend-funksjonen, at den er for lett, osv.. samt andre ting..

 

Hva er muligheten for at slikt blir fikset på / forandret på i en update?

 

Flere klaget også på at fast-travel i Oblivion var for lett å bruke, men det er jo bare å ikke bruke den! Værre er det ikke. Syns du den gjør spillet for lett? IKKE BRUK DEN! Er det virkelig så vanskelig?

 

Må du nå roe deg litt ned.. nå har faktisk jeg vært en av de som er positive og mener man bør være positiv til spillet.. Om du leser posten min, så har jeg heller aldri klagd på den.. Jeg spurte rett og slett om muligheten for at slike ting ble "fikset på / forandret på" .. jeg brukte faktisk også ordet "forandret", siden jeg ikke nødvendigvis mener at det er en feil..

 

Wow, at du faktisk tolker det som at jeg har hisset meg opp og sikter direkte til deg er for meg uforståelig. Tror kanskje du skal lese innlegg litt nøyere neste gang ;)

Jeg går veldig utifra at du sikter til meg, når det er meg du quoter og svarer.. og at jeg gikk ut ifra at du hisset deg opp var grunnet setningen skrevet med caps-lock og utropstegn, samt setningen rett etter..

 

Hva mener du jeg skal lese nøyere?

 

Men, vi kan gjerne la denne saken ligge død for min del.. :)

Lenke til kommentar
Nå trenger jeg hjelp!

 

Spillet har vert skam bra til nå, men nå vet jeg ikke hva jeg ska gjøre.

Jeg har drept 3 stk. Og gikk til demask for å drepe den 4 personen...

 

Men jeg finner ikke noen som kan gi meg info eller noe... eller fant en, men han hjalp ikke så mye..

 

Kan noen være så snille å hjelpe meg?

 

Du må dra til et district du ikke har vært (rich district i jerusalem feks) og så må du finne noen viewpoints. Etter det så kommer det opp diverse info på kartet ;)

Lenke til kommentar
Nå trenger jeg hjelp!

 

Spillet har vert skam bra til nå, men nå vet jeg ikke hva jeg ska gjøre.

Jeg har drept 3 stk. Og gikk til demask for å drepe den 4 personen...

 

Men jeg finner ikke noen som kan gi meg info eller noe... eller fant en, men han hjalp ikke så mye..

 

Kan noen være så snille å hjelpe meg?

 

Du må dra til et district du ikke har vært (rich district i jerusalem feks) og så må du finne noen viewpoints. Etter det så kommer det opp diverse info på kartet ;)

 

 

 

Nå har jeg gjort det. Men finner forsatt ikke ut av det:S...

 

Har tatt alle utkikspostene i Demask og jerusalem... men ingen nye ting kommer opp på kartet.

 

 

Jeg trenger virkelig hjelp!

Lenke til kommentar
Har bestemt meg for å vente. Er nesten helt sikker på at Mass Effect blir mye bedre enn dette, så prioriterer det.

And we'll respect your choice :wee:

 

Uansett hvor mye positivt folk har sagt går det igjen at det er repetitivt og har liten gjenspillingsverdi.

 

Jeg har vedig lyst på det, men man kan ikke få alt.

 

Hadde det kommet ut i hvilken som helst annen måned hadde det blitt kjøp på release, tror jeg, men november er veldig ubeileilig, med tanke på hva som venter.

Lenke til kommentar
Så da er bare to forskjellige vanskelighetsgrader på fiendene, og det er vakter og tempelriddere? Får man sloss mot målene sine, eller stikker de bare av?

 

Det virker å være en del forskjellige nivåer på de man slåss mot, men det er vanskelig å sette fingeren på hvor mange forskjellige grader det er, men i hvert fall en 4-5 forskjellige etter min oppfattelse. Det kan være varierende styrke på de man slåss mot i en fight også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...