Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens skuffelse:

satan ! :( Var på postkontoret idag, de sa de hadde sikkert fått det men sa de ikke hadde registrert det enda, og at det sikkert lå i en av "containerene" de hadde med post... Så jeg ble sendt hjem tomhendt! Måtte hente det imorgen... Omg, jeg så hadde vært 10 timer på jobb idag og gleda meg til å game resten av kvelden!! :( gotta cry myself to sleep

:( Men heldigvis får jeg det imorgen! så jeg har helga på å gjemme meg fra virkeligheten!! :D

Lenke til kommentar
Når det gjelder eagle vision. Hva betyr de forskjellige fargene? Hvit er vel "venner".

 

Hva er rød, blå og grønn(?)?

 

 

Lurer jeg også på...

 

 

 

 

Men nå har jeg endelig fått sverd, og kommet til den neste byen..

Er det sån at jeg må følge etter alle folka, høre på samtaler, hjelpte folk i gata osv. for å finne han jeg skal drepe?

 

Jeg vil bare finne han å drepe han!

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare litt eller?

 

- Hva det menes med at du styrer 2 karakterer

- Science Fiction greiene

- Hva annet enn hovedoppdragene det er

- Noe man kan finne/samle på

 

Du styrer en annem person i nåtiden. Den personen blir "hyptotisert" i en sånn maskin og blir ført tilbae til 1100-tallet. Er vel det som menes med science fiction også.

 

Denne delen av spillet likte jeg utrolig dårlig. Virker bare teit at hele spillet er basert på en person som går tilbake i tid.

 

Lenke til kommentar

ENDELIG fikk jeg spillet,og det levde opp til forventningene + litt til. Noe repentetivt til tider,men alt det andre veier godt opp for det.

Nå skal jeg ut å kverke 4 karen. Er sykt kult når man får inn en skikkelig bra kill. Er enkelte ting som kunne vært forandret på,men totalt sett så er ikke dette jeg bryner meg så mye på.

 

Kontrollene er jeg veldig fornøyd med,var litt knotete til å begynne med,men så fort jeg ble vant til det så beveger Altaïr seg som en drøm. Samme med kampsekvensene,så fort man greier å time angrepene og vite når man skal slå til er det noe av det råeste jeg har sett. Satt å lo hjerterått i det jeg knea en kar i balla for så å kjøre kniven rett gjennom hodet hans så den stakk ut på baksiden,morbid,men rått.:p

 

Hvis man vil utforske og vandre litt rundt i de travle gatene i vakre Jerusalem(:p) så har man maaange gode timer med spilling. Aldri sett byene så pene i noen spill før,rett og slett utrolig! Satt med hakeslepp da jeg fikk oversikten over hele byen fra toppen på et tårn. Byene føles veldig levende med boder hvor folk står å skriker om ting til salgs,tiggere som plager deg,fulle folk som svimer rundt,folk som står på "stander" og preker om Saladin,verdens undergang osv..byene lever rett og slett. Til info har Acre rundt 44.000 innbyggere og det føles slik også.

 

 

Klart terningkast 6 fra meg.

 

 

EDIT:Til info,artig eller ikke, Altaïr er en jææævlig arrogant kar,hadde ikke likt han hvis jeg ikke kunne styre han,fikk faktisk trekk i ett utenlandsk spillmagasin fordi han var en arrogant drittsekk..:p..sært

Endret av tom_bjk
Lenke til kommentar
Mr. Fiskum: Nei, du vil ha PS3. :)

 

Nei, han vil ha ett rikt spillutvalg.

 

 

Har spilt AC i 3-4 timer idag, nydelig spill.

AI `en er ikke den absolutt beste men...meh jeg kan ikke si det plager meg.

Det eneste jeg ikke liker mer spillet er att man må ri hest til byene, totalt meningsløst.

 

Men so far so good.

Lenke til kommentar
Det eneste jeg ikke liker mer spillet er att man må ri hest til byene, totalt meningsløst.

 

Right, Helt meningsløst.

For det hadde jo vært bedre å bruke en teleporteringsmekanisme ja...

 

Får se om jeg skaffer meg det når jeg kommer til millitæret. Ser jo bedre ut for hver post ;)

 

Åh herre.

Det jeg mente var att det var KJEDELIG.

Om du syns att og ri hest er en av de positive sidene med spillet så har du heller ganske spesiell smak.

Og siden spillet er såpass sci-fi så kunne det likegreit bare vært fast forward to memory som skjer...ca hele tiden.

Derfor er det teit.

Bah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...