Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat rundet det og må si at dette var en positiv opplevelse! Kjempegod leveldesign overalt, samt en historie som fenget mye mer enn jeg trodde den skulle..

(bare for dem som har rundet det i spoileren)

 

Konge at de legger opp til en oppfølger! Med dèn slutten gikk de ut på en så elegant måte at jeg gleder meg allerede!

 

Lenke til kommentar
Var kanskje litt feil, men kontrollen var ikke helt topp mente noen, fightingen var enkel, klatringen var ikke som dem skulle ha det til osv. Ikke misforstå meg, venter på spillet i posten :)

 

Lover at kontrolleren er noe av det beste som finnes, og alt fungerer helt optimalt. Fightingen er ikke enkel, men passe vanskelig og har et greit system for progress. Klatringen er perfekt, og er noe av det kuleste man kan gjøre i noe spill.

Gled deg til det kommer i posten, du kommer til å bli overbevist.

Lenke til kommentar

Kontrollen er god ja, men når ikke helt til topps i min bok.

 

På XBOX er det ialfall slik at man må holde inne 2 knapper pluss styre med LS om man skal bruke free run funksjonen eller ri fort med hest. Da jeg sjelden gjør noe annet enn å ri fort/free run, blir det veldig mye "holde inne masse knapper", som gjør det vanskelig eller umulig å endre view, noe som hadde gjort det svært enklere mange steder. Hadde det vært modes man kunne gå inn og ut av hadde jeg ikke klaget, men da god bevegelse i spillet krever at du ikke kan endre view rett og slett av mangel på fingre, fortjener det en liten minus.

Lenke til kommentar
Har runna spillet nå. Jeg trekker nesten tilbake alt det negative jeg sa om sci-fi delen tidligere. :) Jeg må si at jeg er fryktelig spent på fortsettelsen, selv om det trolig fåregår i fremtiden. Faktisk synes jeg sci-fi slutten var mye bedre enn den i 1191. Den var mest teit.

 

 

Hvorfor må spillet handle om at noen forskere driver med minne til en etterkommer av Altair. Spillet skulle i hovedsak være om en snikmorder i middelalderen og være en snikmorder.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...