Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

klatre opp på sida...og hoppe over dem..

 

OT: kaller du deg krosjefen siden du er kro-ansvarlig for russen rundt deg?

Tenker alltid på det når du poster noe :F

 

vet ikkje helt om eg skjønte den..:)

 

men navnet krorsjefen er ein anna historie og har ingenting med noko kro eller russ og gjere.:p

 

eg er ingen kro eiger eller en faktisk krosjef for og ha det klart..:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var litt kro(kete) skrevet.....

 

Anyway:

Fikk spillet i går, ikke fått prøvd det enna. Brukte mye tid på jobben i dag til å lese om spillet og følge med på forumet her. Er litt gøy og bygge opp forventninger til "the real deal".

 

Ser en del prat om at det er ensformig, men er det skikkelig mye annet man kan gjøre? Eller er det stort sett å samle flagg?!?!

Lenke til kommentar

Noen som vet eller tror at det kommer til å komme noen fixer/patcher/oppdateringer til AC og eventuelt før jul?

 

Det at spillet ikke er så bra som mange sier. Tenkt på de posotive sidene av spillet eller? Og at det ikke finnes noe spill som likner (så og si)

 

Spillet er ensformig...

Det er som å si at fotball er ensformig. Takle, sentre, løpe, score.

Det er jo et snikmroderspill

Endret av S_B_R
Lenke til kommentar
Flere klager på blend-funksjonen, at den er for lett, osv.. samt andre ting..

 

Hva er muligheten for at slikt blir fikset på / forandret på i en update?

 

Flere klaget også på at fast-travel i Oblivion var for lett å bruke, men det er jo bare å ikke bruke den! Værre er det ikke. Syns du den gjør spillet for lett? IKKE BRUK DEN! Er det virkelig så vanskelig?

 

Må du nå roe deg litt ned.. nå har faktisk jeg vært en av de som er positive og mener man bør være positiv til spillet.. Om du leser posten min, så har jeg heller aldri klagd på den.. Jeg spurte rett og slett om muligheten for at slike ting ble "fikset på / forandret på" .. jeg brukte faktisk også ordet "forandret", siden jeg ikke nødvendigvis mener at det er en feil..

Lenke til kommentar

Jeg er forelsket ... i kasteknivene. Tror jeg har brukt den siste timen kun på å pløye ned horder med fiender kun med kastekniver og shortblade, utrolig moro :p

 

--

 

Har kommet over et quest jeg tror er bugget, fint om noen kan bekrefte/avkrefte. Er i Acre, man skal hjelpe en annen snikmorder med å drepe "demoner med svarte kors", er 5 stk, og man har 4 minutter på seg. Problemet er bare at questet feiler i sekundet jeg blir sett av et av målene, uansett om jeg sitter på en benk, går rolig forbi osv. Frustrerende :(

Lenke til kommentar
Flere klager på blend-funksjonen, at den er for lett, osv.. samt andre ting..

 

Hva er muligheten for at slikt blir fikset på / forandret på i en update?

 

Flere klaget også på at fast-travel i Oblivion var for lett å bruke, men det er jo bare å ikke bruke den! Værre er det ikke. Syns du den gjør spillet for lett? IKKE BRUK DEN! Er det virkelig så vanskelig?

 

Må du nå roe deg litt ned.. nå har faktisk jeg vært en av de som er positive og mener man bør være positiv til spillet.. Om du leser posten min, så har jeg heller aldri klagd på den.. Jeg spurte rett og slett om muligheten for at slike ting ble "fikset på / forandret på" .. jeg brukte faktisk også ordet "forandret", siden jeg ikke nødvendigvis mener at det er en feil..

 

Wow, at du faktisk tolker det som at jeg har hisset meg opp og sikter direkte til deg er for meg uforståelig. Tror kanskje du skal lese innlegg litt nøyere neste gang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...