Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Mange som har delte meninger om spillet. Så det kommer litt ann på den som svarer tror jeg. Selv var jeg fornøyd med spillet og hadde det morro fra start til slutt. Syntes det absolutt var verdt pengene. Det kan bli litt ensformig hvis du skal gjøre alle side oppdragene i hver by, men ellers er det ingenting å klage på syntes jeg.

 

Du finner sikkert på tilbud nå også, så det er vel ikke så alt for mange lappene du skal ut med for å skaffe deg det. Min mening er at du burde kjøpe det.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Jeg er ferdig med spillet. Leenge siden! øhh.. Finnes det noe Hard? Det var veldig lett og ble veldig fort kjedlig.

 

 

 

Finnes en hard ja. Du vet når du starter opp spillet, så kommer du til en meny med options, start simulator eller noe...også en ting til, det er den første menyen..

 

Uansett. Gå på options der, så finner du hard.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har akkuratt runnet spillet nå. Synes det var litt kjedelig og skjønte ikke slutten, helt til jeg googlet "assasins creed ending" og leste første treffet. Fant ut at det var masse jeg ikke hadde fått med meg.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
særlig mail biten! hadde ikke forsøkt meg på noen av datamaskinene... føler meg litt detektiv når jeg leser :!: . særlig den som ligger i lucy' deleted items hvor de store bokstavene i den siste mailen sier "WE WILL BE THERE SOON. haha, spennende!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...