Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en frys og en helt vannvittig bug, spiller på Xbox360 (begge deler på siste oppdrag, går ikke i dybden grunnet spoilers).

 

Utenom dette har det vært ganske så morsomt, story og skuspill synes jeg har vært noe varierende, for å si det mildt. Gameplayet har fungert veldig bra, irritasjonsmomenter er det definitivt, men:

A. Det ser så vannivittig bra ut (både grafikk og annimasjon)

B. Freerunningen (klatring opp til viewpointene, løping på takene å på bakken) er det ingen andre spill som kommer opp mot.

C. Combat er ganske så morsomt spesielt mot slutten.

D. Det å ta ut målet (assassination target) er et skikklig kick.

 

Jeg anbefaler fortsatt spillet: karakter: 8.5 fra meg (på tross av bug, det er fint at noen tenker nytt).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Slutten var vanskelig... :S Noen tips?(i en spoiler )

 

EDIT: Newermind, klarte det...

 

Da var det rundet... *skuffet*

 

 

Er slutten i Jerusalem? Mener og si at jeg er på den siste. Hvor kan jeg finne noen å investigate? Trenger 2 til, men finner dem ikke. Hva går oppdraget utpå? Vil det bli noen komplikasjoner sånn utenom vakter og springing?

 

Lenke til kommentar

Etter å ha sett videoer av hvor elendig combat-A.I.-en var så må jeg si at jeg er positivt overrasket. Fiendene står sjelden og venter alt for mye på at du skal slakte kompisene dems, de angriper jo ryggen din titt og ofte mens du er opptatt med å prøve å drepe en av de andre ... A.I.-en ellers er vel kort sagt varierende, og til tider morsom :D Alt i alt så er spillet uendelig deilig, både gameplay- og grafikkmessig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Slutten var vanskelig... :S Noen tips?(i en spoiler )

 

EDIT: Newermind, klarte det...

 

Da var det rundet... *skuffet*

 

 

Nå vet jeg hva slutten er. HERREGUD :cry:

Nå vet jeg hva slutten er. HERREGUD :cry:

 

 

Kan du hjelpe meg? Hva skal jeg gjøre? De folka tvister på sverdet mitt, og slår det i magen, er umulig :( hva gjorde du for og klare det? Snakker såklart om de folka i Akrus.

 

Og etter at jeg har tatt den første pulja, så skal jeg imot han høye skalla fyren med hjelm, men etter han, er det flere da?

 

Lenke til kommentar

Da har jeg runda det... Kan ikke si at jeg ble skuffet, men enkelte ting kunne vært annerledes.

 

For de som er ferdig:

 

srsly

Hva skal jeg gjøre nå? Hva velger jeg for å freeroame?

 

 

 

Costrato:

 

Ja, det er MYE mer! Bare prøv å bruk counter-attack så mye som mulig

 

Endret av raid2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Da har jeg runda det... Kan ikke si at jeg ble skuffet, men enkelte ting kunne vært annerledes.

 

For de som er ferdig:

 

srsly

Hva skal jeg gjøre nå? Hva velger jeg for å freeroame?

 

 

 

Costrato:

 

Ja, det er MYE mer! Bare prøv å bruk counter-attack så mye som mulig

 

 

 

Uff hehe ok :p har sendt spørsmål til Ubisoft, så håper de har noe info utenom :D Skal prøve på counter-attack jeg! Men hva med R1 og firkant da? Utenom at de tar bort defensen min, så funker den jo perfekt.

 

Hva var Counter-Attack nå igjen? R1 og X ? husker ikke, kan ikke gå tilbake, har nettopp komt til Asruf =(

 

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Uff hehe ok :p har sendt spørsmål til Ubisoft, så håper de har noe info utenom :D Skal prøve på counter-attack jeg! Men hva med R1 og firkant da? Utenom at de tar bort defensen min, så funker den jo perfekt.

 

Hva var Counter-Attack nå igjen? R1 og X ? husker ikke, kan ikke gå tilbake, har nettopp komt til Asruf =(

 

Spiller på 360, så jeg aner ikke kontrolllayouten til ps3, men vil tro det er R2+Firkant (High profile+ angrep)

 

Skal ikke si så mye, men i, og etter asruf, så møter du grupper av fiender på 10-15 mann konstant. Har egentlig ikek så mange tips å gi.. men taktikken min var først å angripe til alle kanter fort, og når de fleste var døde, så angrep jeg en-og-en og brukte counter mot de som slo bakfra.. Prøv og bruk step og så angrep (X og så firkant) da mister de forsvaret sitt og du får sjansen til å gi dem et solid hogg i fjeset ;)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...