Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Toman, noen spesiell grunn til at du valgte 360 fremfor PS3?

 

Jeg er veldig usikker på hvilken plattform jeg skal ha det til, om jeg skal trekke paralleller til Splinter Cell (er tross alt samme folkene som står bak) syns jeg det absolutt er best på PC, fremfor konsoll.  Men igjen, har veldig lyst på dette til PS3-en også ...

9253695[/snapback]

 

Har ikke noen spesiell grunn, men det som skjer att 360 pleier å bli bedre enn PS3 versjonen, noe som Krosjefen var inne på

Men for all del velg hva du vil om du har pc, xbox 360 eller PS3

Men viss PS3 versjonen var bedre så hadde jeg valgt den :yes:

9257132[/snapback]

 

Hvis den var bedre? Hva i all verden baserer du det utsagnet på? Enn må nå nesten vente til spillet er ute før en kan trekke slike konklusjoner.

9258531[/snapback]

 

Kansje hver eneste gang dem viser noe spillbart fra Assassin's Creed bruker dem 360 til å vise fram med. Ser alltid dem holder en 360 håndkontroll hver gang jeg ser noe nytt fra spillet

 

Da ser jeg jo att det er faktisk 360 konsollen dem bruker når dem viser det

Så du tror att spillet blir dobbel så bedre til PS3? Kansje litt for sent har allerde bestilt det og betalt det, så nå venter jeg bare på når det kommer

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om collectors edition er en metallboks med spillet og ekstra snacks?

9282020[/snapback]

Det følger med en tinnboks, en figur av Altair, masse filmer om hvordan spillet ble lagd, mini strategi guide og noen Penny Arcade comics. Samler utgavne har fått en prislapp på 70 dollar og vil da koste ca 7-800 kroner.
Lenke til kommentar
PC vil nok bli den beste av de, tenker litt på kontrollene også som vil bli bedre med mus. Ellers ville jeg valgt PS3 utgaven.

9277627[/snapback]

 

Trur ikke PC Versonen blir den beste! Det er nok vanskeligere å bruke Mus og Tastatur enn Kontrollen til PS3 eller Xbox. Grafikken blir nok langt bedre på PS3 og Xbox360.

 

Noen som vet om collectors edition er en metallboks med spillet og ekstra snacks?

9282020[/snapback]

assassins-creed-collectors-edition-box-set.jpg

 

Pris: 700-800 kroner

Dato?? Når kommer den?? Kan man få kjøpt den i vanlig spill butikk? EBGAMES..

 

Det følger med en tinnboks, en figur av Altair, masse filmer om hvordan spillet ble lagd, mini strategi guide og noen Penny Arcade comics.

 

Hva er Penny Arcade comics?? Spillet følger vel med?? Følger det med eller ikke?

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...