Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for en liten oppsumering av ting rundt spillet, har stort sett bare hørt hva Kristin Bell(en av de som låner bort stemmene til spillet) sa og sett en del videoer som jeg har dratt ned fra Xbox Live med gameplay og videre.

 

Jeg må si selv om jeg gleder meg mest til Mass Effect, Bioshock og Halo 3, er dette årets fjerde beste spill for min del vil jeg tro i dette sterke spillåret for Xbox 360. Siden GTA IV er pusha til 2008 uansett.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Toman, noen spesiell grunn til at du valgte 360 fremfor PS3?

 

Jeg er veldig usikker på hvilken plattform jeg skal ha det til, om jeg skal trekke paralleller til Splinter Cell (er tross alt samme folkene som står bak) syns jeg det absolutt er best på PC, fremfor konsoll. Men igjen, har veldig lyst på dette til PS3-en også ...

Lenke til kommentar
Toman, noen spesiell grunn til at du valgte 360 fremfor PS3?

 

Jeg er veldig usikker på hvilken plattform jeg skal ha det til, om jeg skal trekke paralleller til Splinter Cell (er tross alt samme folkene som står bak) syns jeg det absolutt er best på PC, fremfor konsoll.  Men igjen, har veldig lyst på dette til PS3-en også ...

9253695[/snapback]

 

har samme problemet selv..ps3 eller x360..dettes spillet og GTA IV blir eit vanskelig valg..

 

eg trur kansje det blir x360 når det gjeld assasins creed..rett og slett på grunn av bedre kontroll og att x360 har eit overtak når det gjelder multi..eg tipper att anmeldelsene vil sei.."x360 version did have som smoother edges and less jaggies and framerate issues than the ps3 counterpart.."kun synsing, kan jo godt hende Ubi fikser begge platformene like bra men.:;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Toman, noen spesiell grunn til at du valgte 360 fremfor PS3?

 

Jeg er veldig usikker på hvilken plattform jeg skal ha det til, om jeg skal trekke paralleller til Splinter Cell (er tross alt samme folkene som står bak) syns jeg det absolutt er best på PC, fremfor konsoll.  Men igjen, har veldig lyst på dette til PS3-en også ...

9253695[/snapback]

 

Har ikke noen spesiell grunn, men det som skjer att 360 pleier å bli bedre enn PS3 versjonen, noe som Krosjefen var inne på

Men for all del velg hva du vil om du har pc, xbox 360 eller PS3

Men viss PS3 versjonen var bedre så hadde jeg valgt den :yes:

Lenke til kommentar
Toman, noen spesiell grunn til at du valgte 360 fremfor PS3?

 

Jeg er veldig usikker på hvilken plattform jeg skal ha det til, om jeg skal trekke paralleller til Splinter Cell (er tross alt samme folkene som står bak) syns jeg det absolutt er best på PC, fremfor konsoll.  Men igjen, har veldig lyst på dette til PS3-en også ...

9253695[/snapback]

 

Har ikke noen spesiell grunn, men det som skjer att 360 pleier å bli bedre enn PS3 versjonen, noe som Krosjefen var inne på

Men for all del velg hva du vil om du har pc, xbox 360 eller PS3

Men viss PS3 versjonen var bedre så hadde jeg valgt den :yes:

9257132[/snapback]

 

Hvis den var bedre? Hva i all verden baserer du det utsagnet på? Enn må nå nesten vente til spillet er ute før en kan trekke slike konklusjoner.

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
Toman, noen spesiell grunn til at du valgte 360 fremfor PS3?

 

Jeg er veldig usikker på hvilken plattform jeg skal ha det til, om jeg skal trekke paralleller til Splinter Cell (er tross alt samme folkene som står bak) syns jeg det absolutt er best på PC, fremfor konsoll.  Men igjen, har veldig lyst på dette til PS3-en også ...

9253695[/snapback]

 

Har ikke noen spesiell grunn, men det som skjer att 360 pleier å bli bedre enn PS3 versjonen, noe som Krosjefen var inne på

Men for all del velg hva du vil om du har pc, xbox 360 eller PS3

Men viss PS3 versjonen var bedre så hadde jeg valgt den :yes:

9257132[/snapback]

 

Hvis den var bedre? Hva i all verden baserer du det utsagnet på? Enn må nå nesten vente til spillet er ute før en kan trekke slike konklusjoner.

9258531[/snapback]

 

så sant så sant...men kontrollen til 360 som vertfall etter min mening er bedre enn sixaxis er nok grunn til og velge 360 versjonen, du har rumble foreks..men eg er forsatt usikker siden x360 bråker relativt masse og ødelegger en del av stemningen..det problemet har ikkje ps3..gji meg xbox live på ps3 og ein ordentlig gamepad istedenfor sixaxis så hadde alle problem blitt løst...men me lever dessverre ikkje i ein perfekt verden..;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...