Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lest tidligere poster i denne tråden, men dere har vel lest Game Reactor sin nylige beta-test av spillet? De gir uttrykk for årets skuffelse. Dårlig framrate, dårlig kampsystem, dårligere grafikk enn vist i demo på E3 og screenshots osv... Denne betatesten var veldig ny, og de har kort tid på seg til å rette opp. Assasin Creed var det spillet som kom ut med dårligst karakter i Game Reactor sine beta tester i det nyeste nummret.

Lenke til kommentar
Har ikke lest tidligere poster i denne tråden, men dere har vel lest Game Reactor sin nylige beta-test av spillet? De gir uttrykk for årets skuffelse. Dårlig framrate, dårlig kampsystem, dårligere grafikk enn vist i demo på E3 og screenshots osv... Denne betatesten var veldig ny, og de har kort tid på seg til å rette opp. Assasin Creed var det spillet som kom ut med dårligst karakter i Game Reactor sine beta tester i det nyeste nummret.

9359772[/snapback]

 

 

Ja, så det :cry: Håper de får gjort det bedre til release.. Hvis ikke vet jeg ikke om jeg skal ha det, men vil vel ha nok med H3, Mass Effect osv uansett.

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at det blir dårlig, Jayde kvalitetssikrer sine spill godt. Du ser det bare på animasjonene, lydene, musikken og det visuelle. Er ingen spillutviklere før som har vært i nærheten før. Tror det har MYE med å gjøre at hun er ei kvinnelig utvikler. De legger seg mer opp i detaljer som andre overser.

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at det blir dårlig, Jayde kvalitetssikrer sine spill godt. Du ser det bare på animasjonene, lydene, musikken og det visuelle. Er ingen spillutviklere før som har vært i nærheten før. Tror det har MYE med å gjøre at hun er ei kvinnelig utvikler. De legger seg mer opp i detaljer som andre overser.

9361350[/snapback]

 

Valve.

Lenke til kommentar

Synes forventningene til dette spillet er for stort. Game Reactor fikk prøve ut den nesten ferdige utgaven av spillet, og ut fra det de sier imponerer ikke spillet stort. De omtaler kampsystemet som svært skuffende. Fiendene står i ro og venter på at du skal slå de, eller så kommer de med slag som du lett kan parere. Kampsystemet blir fort ensformig og enkelt. Den store friheten som de lover deg er der, men du sitter hele tiden med følelsen av å bli ledet frem til målene dine. Grafikken er mye dårligere enn det som er vist, og spillet sliter dessuten svært med å holde framraten oppe.

 

Game Reactor sin konklusjon er basert på at Assasin Creed så langt blir årets skuffelse, og at de har mye, mye jobb å gjøre dersom spillet skal oppfri forventningene.

 

Folk lar seg for lett lure av visningene på E3 eller i andre snutter. Game Reactor hadde også store forventinger til spillet før de selv fikk prøve det. Jeg har selv latt meg lure av E3 demoer og andre snutter før utgivelse som har gitt meg et mye bedre inntrykk av hva spillet egentlig er. Et godt eksempel på dette er E3 snutten av Brothers in Arms.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Dette er et spill jeg har gleda meg lenge til. Så jeg driter I grafikken, og om kampsystemet er dårlig. Så lenge det er bra storyline. Synnst også at kampsystemet såg interesant ut.

9360984[/snapback]

 

Så om spillet er dårlig, men har god storyline vurderer du å kjøpe det? Da kan man like gjerne gå og kjøpe seg en bok.

Lenke til kommentar
Men har noen en link til den omtalen? Snusa rundt på GR sine sider, men fant nada... Er det bare i bladet den artiklen er eller?

9363314[/snapback]

 

Alt står i bladet. Game Reactor har satt karaktere på en rekke spill i bladet, og Assasin Creed fikk faktisk dårligst karakter av alle spillene.

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at det blir dårlig, Jayde kvalitetssikrer sine spill godt. Du ser det bare på animasjonene, lydene, musikken og det visuelle. Er ingen spillutviklere før som har vært i nærheten før. Tror det har MYE med å gjøre at hun er ei kvinnelig utvikler. De legger seg mer opp i detaljer som andre overser.

9361350[/snapback]

 

Valve.

9361360[/snapback]

 

Valve ? Med sine FPS spill .... jaha det er vel rimelig umulig :o

Lenke til kommentar

Vel, det å kalle det slakt er å ta i ganske mye. Nå har jo AC enorme forventninger, og i de aller fleste tilfellene klarer man ikke å innfri 100%, men selv tror jeg det blir tøft. Bevegelsessystemet sa GR var en fryd hvis jeg ikke tar helt feil, og det er jo viktigst av alt.

 

Og selv om man føler at man blir "vist" veien så betyr det ikke at man må følge den. ;)

Lenke til kommentar
Alt står i bladet. Game Reactor har satt karaktere på en rekke spill i bladet, og Assasin Creed fikk faktisk dårligst karakter av alle spillene.

9363334[/snapback]

Ok. Det er ikke tilfeldigvis noen som vil scanne den delen om Assassin's Creed? Kunne godt tenke meg å lese om hvorfor det blir slakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...