Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva feiler det deg?


Nstin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
^ Tisser mye?

9110876[/snapback]

Jeg faar stadig urinveisinfeksjon. Men jeg vet hvorfor jeg faar det da, saa er noye paa det. Faar det saa utrolig lett. Irriterenes.

9111769[/snapback]

Jeg og har veldig lett for det. Var en gang noen som trodde jeg onanerte på do hvert tiende min, da jeg egentlig hadde urinveisinfeksjon :!: .

 

Utenom det er det ikke så veldig mye. Men her er det jeg kommer på i farta:

-Kjempemye flass, og sår hodebunn. Kan dog holde det bra med mye dusjing.

-For lavt blodtrykk. Blir svimmel når jeg reiser meg for fort. En gang holdt jeg på å besvime i dusjen av et svimmelhetsanfall.

-Får for lite surstoff hvis jeg presser kondisjonen for hardt når jeg trener, noe som gjør at jeg begynner å verke i lungene og blir svimmel. Men dette går vel kanskje an å trene opp.

-Et syndrom som gjør at du blir så redd for å være syk, og blir redd bare ved det minste tegn.

-Kan vel ikke kalles en sykdom akkurat, men er mye mer kraftig bygd enn det som er vanlig, men ikke overvektig. Ribbebeina er bare skikkelig breie.

-Dårlig syn. +1.75 på venstre øye, og +2.50 på høyre

 

Er bare småtterier i forhold til mange av dere, men jeg er overraska over hvor mye jeg fikk ned da jeg begynte å summere opp alle tingene :)

Lenke til kommentar

 

-For lavt blodtrykk. Blir svimmel når jeg reiser meg for fort. En gang holdt jeg på å besvime i dusjen av et svimmelhetsanfall.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Merker mye av dette selv, er det farlig? :dontgetit:

 

edit: mislykket forsøk på å fikse tekst

Endret av Bob_mafia
Lenke til kommentar

- Lett kontrolert overvekt, gått opp nesten 15kg siden Januar med vilje.

 

9200290[/snapback]

 

Hvorfor?

9200372[/snapback]

 

Bli sterkere, er jo både muskler og fett som er pålagt. Ligger med et kalorioverskudd. Før jeg begynte å trene veide jeg 95kg, så det laveste jeg gikk nede i var 72kg, per dags dato så veier jeg i underkant av 90kg. Ser ikke no problem med å bli kvitt litt fett jeg først bestemmer meg for det. Spiser ikke usunt heller, så er bare å justere mengden så går vekten ned. Få lav fettprosent blir nok litt vanskeligere, men den tid den sorg. Har en bra viljestyrke når jeg først får bestemt meg. Uff ble nesten en liten livshistorie dette :D

9200498[/snapback]

Trenger ikke bli feit selv om du trener: http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1268956

 

;)

Lenke til kommentar

-For lavt blodtrykk. Blir svimmel når jeg reiser meg for fort. En gang holdt jeg på å besvime i dusjen av et svimmelhetsanfall.

Merker mye av dette selv, er det farlig? :dontgetit:

 

edit: mislykket forsøk på å fikse tekst

9280742[/snapback]

Det er ikke farlig nei, men muttern sier ihvertfall at det hjelper å drikke litt. Om det virkelig hjelper vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Frisk som en frisk fisk! :)

9278946[/snapback]

 

Du mangler både armer og bein med andre ord. I tillegg til at du konstant må være nedsenket i vann for at du i det heletatt skal overleve. :p

 

Jeg sliter litt med å bevege den høyre storettåen ettersom jeg kuttet av en sene som hørte til den for et år siden. :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg får hvem dame® jeg vil pga. uutseendet mitt, men problemet er at jeg bare har 13 cm penis i erigert tilstand. Det betyr at jeg kvier meg for å bli kjent med dem, selvom de elsker meg.

 

Pitty :(

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Feiler meg litt av hvert:

- ADHD (har ekstremte konsentrasjonsproblemer og et mildt aggresjonsproblem som først ble tydlig nå den siste tiden)

- Tvangstanker (med spesielt fokus på hvor mange ganger ting skal gjøres, f.eks. trekk av røyken)

- Mild shcizofreni (har noen ganger holdt en samtale med lufta)

- Var manisk depresiv da jeg gikk på barneskolen (pga. mobbing og generell drit oppvekst på et møkkasted -> Fjell i Drammen)

- Har prøvd å ta selvmord da jeg gikk på barneskolen, 2 ganger

- Sleit med angst fram til halvveis i førsteklasse på videregående

- Har utrolig svake ledd, spesielt anklene og håndledde mine. Vegrer meg for å ta meg imot med henda når jeg sklir på isen fordi jeg veit jeg vil ha grisevondt i håndleddene mine lenge. I tillegg tråkker jeg over støtt og stadig) Det ligger beinskjørhet i familien, så det kan jo ha noe med det å gjøre, selv om jeg ikke er jente

- Småproblemer med synet (ser litt skurrete, sliter med å fokusere - har ikke sjekket det)

 

Må også legge til at en del av dette, inkludert det siste, kommer av et langt og tungt forbruk av hasj. Har nettopp begynt å komme meg ut av det, og alle de psykiske problemene som kommer med begynner jeg å merke godt nå.

 

Og til "Guest_Guest_*": Hvis du får deg ei dame som elsker deg for den du er vil hun drite langt i det. Uansett er det hvordan du brukern som teller! Hvis du veit hvordan du skal tilfredstille klitten under samleie så har ikke lengden noe som helst å si, om den ikke er 5cm lang eller noe da. Husk også at gjennomsnittet for menn ligger på 14-15cm hvis jeg ikke husker helt feil, så 13cm er faktisk ikke så gæli som mange tror!

Lenke til kommentar
Gjest till i collapse

Har mange ting som surrer rundt i hodet mitt for tiden...

 

Jeg tenker å tenker hele tiden, det er noe som plager meg men jeg vet ikke hva det er. jeg kan sitte flere timer å tenke å ha flere tanker på en gang, jeg har ofte mye adrenalin, vet ikke hvorfor...

 

jeg er redd for hva folk syns om meg og ma alltid ha noen jeg kjenner rundt meg på skolen, med en gang jeg er alene tenker jeg at andre kan tenke at jeg er en taper.

 

Jeg tør aldri si eller gjøre no på skolen, men når jeg er med venner fra ungdomsskolen så er jeg ikke beskjeden i det hele tatt. hjemme er jeg ikke beskjeden. å når jeg svarer eller sier noe føler jeg at de bare ser dumt på meg...

 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal være, jeg er veldig svingete i personligheter, av og til er jeg kriminell ønsker mye respkt og vil at folk skal være redd meg, av og til er jeg hyglig, andre ganger er føler jeg for å være klassensklovn.

 

Som nevnt tidliere har jeg adrenalin hele tiden, fra jeg står opp til jeg legger meg, aner ikke hva som plager meg...

 

Jeg har mange venner osv men vet ikke hva det er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...