Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva feiler det deg?


Nstin

Anbefalte innlegg

Ja hva feiler det deg? Og åssen lever du med det? noen som mobber deg for det?

 

Min liste:

 

Kryssallergi, legen sa jeg kan bli allergisk mot nesten alt mulig rart.

 

Dårlige ledd, arvet.

 

Slatters, på begge bein.

 

Dårlige knær, kan ikke stå på de.

 

Hjertet mitt får en abnormal rytme en og annen gang, blir helt utmattet og sover stort sett hele tiden. sist gang varte det i 2 uker.

 

Dårlig pigmenter, har rødt hår. Og ja det er en feil, sånn genetisk.

 

Og jeg hører stemmer innimellom og nå i det siste mobil lyder.

 

Svimer av i kontakt med mitt eget blod. Ikke skrubbsår og neseblod, men sånn som blodprøver og når man blør mye. Sånn at man ser av blodet pumper ut.

 

Edit: Dette er forhåpentligvis ikke en telletråd, da jeg vil at folk kan diskutere sine "feil" og finne glede i all dritten.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff,mye dritt til å være 19 år :(

 

Selv ligger ting mest i familien men har ikke fått mye til nå.

 

*Dårlig hørsel(Mesteparten av min fars slekt er døve og jeg kan ikke høre den mobillyden alle snakker om :p)

*Dårlig kne etter idrettskade(Legene er ikke sikre men tror det er et forstrukket leddbånd)

*Nedsatt lungekapasitet etter to lungebetennelser hvor den første sendte meg til sykehus i over en måned.

*Besvimer veldig lett av blod osv(Til og med snakk om kropp og funksjoner kan få meg i bakken)

Lenke til kommentar
Huff,mye dritt til å være 19 år :(

 

Selv ligger ting mest i familien men har ikke fått mye til nå.

 

*Dårlig hørsel(Mesteparten av min fars slekt er døve og jeg kan ikke høre den mobillyden alle snakker om :p)

*Dårlig kne etter idrettskade(Legene er ikke sikre men tror det er et forstrukket leddbånd)

*Nedsatt lungekapasitet etter to lungebetennelser hvor den første sendte meg til sykehus i over en måned.

*Besvimer veldig lett av blod osv(Til og med snakk om kropp og funksjoner kan få meg i bakken)

9105700[/snapback]

Ah, har ikke vært heldig med helsa. Men jeg lever og står i enda.

 

Har det samme med blod jeg også forresten.

 

TheGnome: Sosial angst må være no helvetes dritt. Får det noen ganger jeg og, men så bare hopper jeg i det å gir faen. Kan ikke sammenlignes med din selvfølgelig.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Har fjernet en tumor fra venstre overarm, som nå innebærer at ejg bare har omtrentlig 25% styrke i armen. Det går sånn at jeg f.eks ikke kan løfte benk (ikke stangen engang, Men klarer å løfte den helt fint med høyre arm.

 

-5 på begge øynene.

 

Fikk en stein over høyre hånd når jeg var ltien så den er litt merkelig avogtil kan f.eks låse seg slik at jeg må knipe oppå hånden for å løse den ut igjen.

 

ellers er jeg temmelig frisk ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest21

Tar meg den friheten og poster som gjest. Det er ikke akkurat slike ting jeg vil ha hengende på brukerkontoen min :)

 

Min liste:

  • Rød-grønn fargeblindhet
  • 2stk sammenhengende kromosomer
  • Lamhet i øyelokkmuskulaturen
  • Nedsatt syn
  • Utsatt for arvelig kreft (tykktarm)
  • Mulighet for huntington (minst et kjent tilfelle i familien samt mistanke om flere andre tilfeller)
  • Sært blodtrykk. Forige måling jeg kan huske var 140/50. Det er både i grensen mot for høyt og for lavt :huh:
  • Mulig hjerteproblem. Nært familiemedlem tåler ikke svært tung belastning uten å svime av

Lenke til kommentar
*Besvimer veldig lett av blod osv(Til og med snakk om kropp og funksjoner kan få meg i bakken)

Jeg får vondt, særlig i handleddene, når det er snakk om sånt. Ellers så har jeg skjeve hornhinner, knekker ofte i leddene (særlig knærne og hoften) og jeg har mistanke om pollenallergi.

Lenke til kommentar

Jeg vet det ville bryte med fjortentegnsregelen og bare skrive tre bokstaver, så derfor begynner jeg med denne innledningen.

ALT

 

Edit: Neida, jeg kan være litt seriøs.

For det første er jeg plattfot. Må gå med innlegg i skoene for ikke å få vondt i ryggen. Videre har jeg konsentrasjonsproblemer, iallefall over tid. Er i tillegg en tanke eller tre over gjennomsnittsvekten, og sikkert mye mere som jeg ikke kommer på i farten.

Har det slettes ikke verst, skal ikke klage. Konsentrasjonen jobber jeg med, og vekten er det bare å trene. Har greid det før. Så kom Cola på tilbud, og jeg var solgt :p

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

jeg har diabetes type 2 og Klinefelters syndrom. dette siste betyr at jeg har problemer med å konsentrere meg og at jeg har ett ekstra kromosom.

 

Vanlige normale mennesker har XY-kromosom.

Jeg har XXY-kromosom.

Diabetes innebærer injeksjon av insulin og type 2 betyr at mitt blodsukkernivå er for høyt.

 

Plattfot

Ser veldig dårlig. har -8 og -9 på øynene. Uten briller har jeg vært blind.

 

dette er jo litt personlig men jeg syns folk bør vite sannheten

Endret av mhsalangli
Lenke til kommentar
Eit kne som ikkje toler allverden :(

Klarer ikkje å si "rrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrr" :(

Ellers har eg det toppers :)

 

BTW: Liker sorine sin avatar :love:

9106076[/snapback]

 

Du er ikke tilfedligvis fra 'Aurland'? : d

 

Meg feiler det ingeting, liker jeg å tro. Supermansyndromet ftw!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...