Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva feiler det deg?


Nstin

Anbefalte innlegg

Har vel ikke egentlig noe å klage på når det gjelder det fysiske.

Får litt lett kramper, men det virker som at dette gir seg mer og mer nå som jeg er i god form og stadig forbedrer meg.

 

Har ganske lav forbrenning, men det er heller ikke noe et godt kosthold og trening ikke kan gjøre noe med. Så bare småting som jeg kommer på fysisk. Og de kan vel strengt tatt ikke kvalifiseres som noe som feiler meg.

 

Virker som immunforsvaret er ganske bra, har ikke vært skikkelig syk på minst 3-4 år nå, og ble det sjelden før også.

 

Psykisk blir det også en del småting som sikkert kunne vært bedre. Men jeg vet ikke om jeg føler for å gå inn på dette.

 

Jeg får ikke sove. Jeg har ødelagt døgnrytmen min. Og jeg skal på jobb om mindre enn 6 timer. Ellers feiler det ingenting meg, tror jeg. Hører kanskje litt dårlig.

Den glemte jeg, samme her. Bare det er under 5 timer til jeg skal på jobb.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mye som feiler folk her gitt... :p

 

Jeg er frisk (tror jeg?)

Men, har samme problem som DNA, tror noen ganger at det er noen som roper på meg, banker på eller slikt om jeg hører på høy musikk. Hva kan det være?

9170569[/snapback]

 

Hehe, syns jeg hører dette selv mange ganger. Og hver gang av en eller annen grunn høres det ut som de er sinte på meg.

Lenke til kommentar
Bruker også å tro at noen roper på meg når jeg hører på musikk, spesielt når jeg hører på i-poden..Veldig irriterende når det skjer!

9187004[/snapback]

I mitt tilfelle så er det slik. :(

 

Har også hørt at jeg puster tungt når jeg har begge pluggene til Shure E2c i øret(ettersom de fjerner opp til 80% ellerno av omgivelses lyder)

Får bl.a. høre det når læreren leser bok osv, og det er stille i rommet.

..Sitter og ser ut av vinduet, snur meg plutselig så sitter alle elevene og stirrer på meg..småelig irriterende, musikken må jo stå på et brukbart volum :)

 

Utenom det så er jeg problemfri! :)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Tja, jeg har både astma og allergi. Førstnevnte her heldigvis på god vei bort. :)

 

Ellers så har jeg sosialangst.

 

Lilja4ever: Sånn er det med meg òg! Hver eneste gang jeg tar på øreklokkene og setter på musikk ender jeg alltid opp med å snu meg mot døra og ta av øreklokkene sikkert 10 ganger i løpet av sangen. :(

Lenke til kommentar

- Lettere allergisk mot katter og støv

- Nokså nærsynt (-7 på begge :eek: )

- Har noe utslett på skuldre/nakke, røde merker. Kommer og går litt, minst om sommeren.

- Litt overvektig for tiden, men det skal vi fikse =p

- Spiller innebandy, så får nok noen heftige beinskader etterhvert også xD

Lenke til kommentar

- 7 på øyene ca, ser ut som det har stoppet her nå.

- Slatters på høyre kne, kanskje litt på venstre og for klarer ikke sitte på noen av dem uten veldig bløtt underlag.

- Skeive ankel ledd, gikk med innoverbein før men rettet dem opp ved å trene dem opp. Både bra og dårlig på fotballbanen når jeg var liten, fikk jo et killer-skuddben med yttersiden som ga mye skru.

- Lett kontrolert overvekt, gått opp nesten 15kg siden Januar med vilje.

- Dårlig hodebunn med mye sår og får noe lignende flass/død hud(Større flak enn flass). Kan ikke bruke lue, caps osv fordi jeg begynner å klø vannvittig, får også denne reaksjonen på endel sjampoer.

- Syster/fettklumper ved hals/nakke regionen.

- Tørr hud albuer og på sidene av nesen.

- Såriasis eller hvodan man skriver det, slik nubber på albuer og knærne. Er kvitt det nå, er bare littgrann på venstre albuen igjen.

 

 

Bare flisespikkeri utenom synet egentlig, men når man ser på alle småting så feiler man mye rart.

Lenke til kommentar

- Lett kontrolert overvekt, gått opp nesten 15kg siden Januar med vilje.

 

9200290[/snapback]

 

Hvorfor?

9200372[/snapback]

 

Bli sterkere, er jo både muskler og fett som er pålagt. Ligger med et kalorioverskudd. Før jeg begynte å trene veide jeg 95kg, så det laveste jeg gikk nede i var 72kg, per dags dato så veier jeg i underkant av 90kg. Ser ikke no problem med å bli kvitt litt fett jeg først bestemmer meg for det. Spiser ikke usunt heller, så er bare å justere mengden så går vekten ned. Få lav fettprosent blir nok litt vanskeligere, men den tid den sorg. Har en bra viljestyrke når jeg først får bestemt meg. Uff ble nesten en liten livshistorie dette :D

Lenke til kommentar

Vel, jeg er neimen ikke sikker.

 

Jeg blir svært sjelden syk (vært syk en gang de siste 5-6 årene, og da var det bare kraftig hoste)

 

Jeg har litt kviser på ryggen, men ellers ganske lite (vet ikke om det er feil eller hva. Sikkert litt for mye cola :p )

 

Ellers er det heller lite. Jeg er allergisk, men jeg vet ikke for hva. Jeg hadde en gang en liten allergisk reaksjon (2-3 år siden, var litt kløe) men siden da, har jeg ikke hatt noe.

 

Jeg tror jeg generellt har vært heldig med genene mine når det gjelder sykdom.

Endret av Farnsworth
Lenke til kommentar

Jeg har en veldi sjelden sykdom som blir kallet von Willebrands syndrom , dette er da en bløder . Jeg fikk diagnosen når jeg var 7 år da foreldrene mine ble bekymret for jeg hadde så mange blåmerker uten å skadet meg noe særlig . så det ble ørtent sykehus besøk . Så det kan være litt problematisk til tider :p

 

Jeg har og pollen , har vært tett i nesen i 3 år og er tunghørt på ene øret :p men eller har jeg det ganskebra tror jeg .

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Har ikke mange problemer, føler jeg har det ganske bra faktisk, men er da alltid litt pirk

 

* Dårlig syn, -2 på begge (no big deal)

* Lav, 161cm - men trives godt med dette!

* Hadde en del kviser før, men det er borte nu

* Tror jeg lider av et eller annet som gjør at jeg ofte er trøtt/sliten. Irriterer meg kraftig, for det hadde vært kult å være opplagt + trenge lite søvn =D

* Hater å lese/holde foredrag i en klasse/forsamling. Hvordan tør folk dette liksom?

* Mister hukommelsen etter fylla rimelig lett. Hender jeg blir übersint i fylla også, lurer på om det har noe med rum/whisky å gjøre. hehe

 

 

Meen, alt er igrunn ganske små problemer, bortsett fra den snakke foran mange folk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...