Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva feiler det deg?


Nstin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_bruker_*

Akkurat nå har jeg hemoroider, noe som er helt for jævlig.

 

Ellers er jeg litt overvektig, har en mage som muligens er litt for stor.

Jeg har brannsår over hele venstre siden av ryggen og armen, og jeg sliter med fotsvette.

 

Ellers har jeg litt problemer med å ta intim kontakt uten å ha kjent dem en stund.

Jeg er også ganske voksen mentalt for alderen min, noe som gjør at jevnaldrede jenter gjerne blir litt paff når jeg prater med de, fordi jeg prater om ting de gir blanke faen i.

 

Er også svaksynt, men ikke så mye at det er plagsomt.

 

Tja, kan ikke komme på noe særlig mer. Er litt vanskelig og finne feil på seg selv :)

Lenke til kommentar
Jeg vet det ville bryte med fjortentegnsregelen og bare skrive tre bokstaver, så derfor begynner jeg med denne innledningen.

ALT

 

Edit: Neida, jeg kan være litt seriøs.

For det første er jeg plattfot. Må gå med innlegg i skoene for ikke å få vondt i ryggen. Videre har jeg konsentrasjonsproblemer, iallefall over tid. Er i tillegg en tanke eller tre over gjennomsnittsvekten, og sikkert mye mere som jeg ikke kommer på i farten.

Har det slettes ikke verst, skal ikke klage. Konsentrasjonen jobber jeg med, og vekten er det bare å trene. Har greid det før. Så kom Cola på tilbud, og jeg var solgt :p

9107652[/snapback]

 

 

Er også plattfot, men har ikke orka fiksa innlegg i skoene. Skal jeg bare dra til legen for å gjøre dette?

 

Ellers er det ikke noe spesielt tror jeg :)

Lenke til kommentar

Jaaa..?

 

Dårlig hørsel (kun mamma som har sagt det.. :p)

 

Dårlig syn (Men nekter å gå med briller, eller noe sånt) Blir kommentert det av mine venner, men de som ikke er mine venner sier ingenting. :p

 

Kommer ikke på mere, nå i farta.. Skal på Dana Cup i morra, så må pakke :D;)

Lenke til kommentar

Til tross for at jeg har ikke det verste gehøret så har jeg ganske lav hørsel. Haaater når folk absolutt må hviske noe :no: Ender alltid opp med at jeg spør "Hæ? Kan du si det igjen?" tre ganger på rad

 

Kjedelig å måtte bruke ørepropper på konserter o.l. hvor de andre ikke trenger det

 

Ps. Det er garantert arvet fra pappa. Han har garantert høre-apparat innen 15 år :wee:

Endret av Blikeng91
Lenke til kommentar

Humm.

 

- Daarlig hoersel til tider.

- -1 paa det ene oyet, -0.5 paa det andre.

- Bekkenet mitt er litt skjevt, pga. sterke vridninger og belastning under trening (vektloefting og haandball i 8 aar.).

- Ekstrem allergi mot nesten alt. Noen dager maa jeg nesten bare sitte inne, selv i sommerferien, jeg faar helt anfall av aa gaa ut.

- Kan ha konsentrasjonsvansker hvis det gaar veldig lang tid der jeg konsentrerer paa det samme.

 

Var vel alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...