Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva feiler det deg?


Nstin

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Med meg feiler det en del:

-Nærsynt så det holder (-4,25 og -2,00)

 

-Skade i ene benet som gjør at jeg vegrer meg for og bruke benet hardt, eller og bruke det i lengre perioder

 

-Dårlige nyrer på grunn av Henoch-Schonlein purpura Har ikke hatt utbrudd på et par år, men det ligger enda i kroppen og kan slå til når immunforsvaret er svakt (dog jeg får ikke utslett i nærheten så kraftige som de værste bildene en kan se i den linken, heldigvis)

 

-Dårlig rygg

 

-Og jeg er ofte småsyk, og jeg har ofte hodepine

 

-Dårlig selvtillit etter mobbing på barneskolen

 

-Ofte deprimert

 

 

Dette er vel mine plager i et nøtteskall...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det feiler heldigvis ikke meg noe alvorlig, men noen småting er det jo.

 

- En smule nærsynt (-0,75 og -0,50). Har ikke rotet meg til å kjøpe briller enda, men jeg må nok gjøre det da det helt sikkert blir verre etter hvert. Jeg hadde nemlig nærmest perfekt syn i mai '06, og -0,75 og -0,50 i juli i år.

 

- Skev rygg. Aner ikke hva det innebærer, men jeg har merket at jeg er frkytelig sliten i ryggen noen ganger uten at den har blitt belastet noe særlig. Dette fikk jeg vite på sesjon, men har ikke snakket med fastlegen.

 

- Skev lillefinger etter at jeg fikk den veldig ut av ledd under en fotballkamå i gymtimen på VK1. Leddet var bøyd motsatt vei, men da jeg prøvde å bøye på fingeren knakk det tilbake på plass. Gjorde en smule vondt (eller egentlig et helt brød..), men jeg rotet meg aldri til legen da heller. Har også en skev tå etter jeg knakk den uten å gå til legen i 7.klasse eller noe. Den gangen droppet jeg det fordi jeg ikke ville gipse hele foten.

 

- Generell tiltaksløshet når det kommer til ting jeg ikke syntes er morsomt. Det er nok ingen sykdom, men snarere en holdningsfeil.

 

- Allergisk mot gresspollen. Ganske slitsomt til tider.

 

EDIT: Oisann, det ble visst en smule langt. :p

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...