Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp


Solstice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det disse?

 

Spiderman TV Spill Spesialisten AS

Parkv. 25, 0350 Oslo

23 36 73 00

 

Spiderman TV Spill Spesialisten AS

Kirkeg. 32, 0153 Oslo

22 41 00 50

9224270[/snapback]

Kjøpte den siste de hadde inne i kirkegata forrige torsdag. Men er da vel alltids en mulighet for at de har fått inn nye.

Lenke til kommentar
Er en i Kirkegata (sidegaten til Karl Johan) og en bak slottet og til høyre xD

9221683[/snapback]

 

I Hegdehausveien. (Den bak slottet).

9224122[/snapback]

 

Er det disse?

 

Spiderman TV Spill Spesialisten AS

Parkv. 25, 0350 Oslo

23 36 73 00

 

Spiderman TV Spill Spesialisten AS

Kirkeg. 32, 0153 Oslo

22 41 00 50

9224270[/snapback]

 

Ja. Men jeg er temmelig sikker på at ingangen til Game/Spiderman ligger i Hegdehausveien, selv om postardessen er Parkvn. Men skulle jeg ta feil, så er det bare å arrestere meg.

Lenke til kommentar
Statusen på shg.no har forandret seg i går men ps3en har ennå ikkje blitt sendt.

9225570[/snapback]

Fikk mail fra shg i dag, de sa at ps3en min nettopp ble sendt.

9226380[/snapback]

 

Hmm, hvorfor får noen ps3en sin fra shg, mens andre ikke :cry: .. har heller ikke fått mail...

Lenke til kommentar
Statusen på shg.no har forandret seg i går men ps3en har ennå ikkje blitt sendt.

9225570[/snapback]

Fikk mail fra shg i dag, de sa at ps3en min nettopp ble sendt.

9226380[/snapback]

 

Hmm, hvorfor får noen ps3en sin fra shg, mens andre ikke :cry: .. har heller ikke fått mail...

9226754[/snapback]

 

Får satse på i morgen da. Det står at den er ventet inn på lager i morgen. Kan tenke meg at de som bestilte først får sin konsoll først.

Lenke til kommentar

WTF... Koster den pakka kun 5062kr på shg.no?

 

Er jeg svimmel!? Eller er det noen snuskeri med den butikken? Kundeservice etc?

 

Aldri kjøpt noe derfra så er automatisk lettere skeptisk siden det var såpass billig.

 

Det klør i bestillingsfingeren min her nå.... :dribble:

 

Edit: Glem det. For der var den bestilt :innocent::whistle::thumbup::w00t::yes:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
var det nok smileys?
Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
For god ordens skyld bekrefter vi hermed at

din ordre 1082402 er pakket og avsendes i dag

den 07.08.07.

 

Din ordre 1082402 består av:

 

Varenr    Vare                                    Antal      Pris    beløb   

---------- ---------------------------------------- ----- --------- ---------

380045    Sony PlayStation 3, 60G HD, Starter Pack    1  4.044,00  4.044,00

001301    Posten Norge                                1    100,00    100,00

001000    Efterkravsgebyr                              1    40,00    40,00

---------- ---------------------------------------- ----- --------- ---------

(Varepriser excl. moms)                                              4.184,00

 

Ordretotal incl. moms: NOK  5.230,00

 

;) Naaais, da er jeg eier av en fet ps3 snart :)

Lenke til kommentar

Skal vel ikke så mye tenkekraft til for å forstå at SHG driver med gråsoneimport av PS3. De importerer østeuropeiske modeller el. via andre kanaler enn den "Offisielle" norske importøren.

 

Ordet "gråsoneimport" er for øvrig litt missvisende. Det er raskt å tenke at en gjør noe i "gråsonen" av loven. Gråsoneimport er fullstendig lovlig og et godt tiltak for å få litt konkurranse og dermed presset prisene litt ned når importørene blir for grådige. I tilfellet med PS3, hvor importøren er til de grader grenseløs grådig, ønsker jeg butikker som SHG veldig velkommen.

Lenke til kommentar
Skal vel ikke så mye tenkekraft til for å forstå at SHG driver med gråsoneimport av PS3. De importerer østeuropeiske modeller el. via andre kanaler enn den "Offisielle" norske importøren.

 

Ordet "gråsoneimport" er for øvrig litt missvisende. Det er raskt å tenke at en gjør noe i "gråsonen" av loven. Gråsoneimport er fullstendig lovlig og et godt tiltak for å få litt konkurranse og dermed presset prisene litt ned når importørene blir for grådige. I tilfellet med PS3, hvor importøren er til de grader grenseløs grådig, ønsker jeg butikker som SHG veldig velkommen.

9228352[/snapback]

 

 

Vil nok anta at siden butikken er dansk er det maskiner fra danmark i får.

Lenke til kommentar

Så var det valgets kval.

 

SHG.no kan gi meg PS3-pakken til omtrent 1000,- kr. billigerere enn f.eks. Siba.

Er det verdt å spare 1000,- på å bruke SHG.no? Jeg mener, hvor seriøs er denne bedriften? Ryktene er ymse, og en del tilbakemeldinger vedr. leveranse og eventuell retur taler ikke akkurat i dens favør. Skal jeg dermed heller betale 1000 kr. mer og få den hos en større el-kjede?

 

Uansett om erfaringene med kundeservice er ymse hos store kjeder som f.eks. Siba også, så står en vel sterkere i en eventuell retursak, leveransesak osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...