Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp


Solstice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal se når den kommer så heter den "Paistation 3" med spillene "botorstorm" og "Resistance: Fall of Boy" og ekstra "Paistation" håndkontroll.  :yes:

 

Bare tuller!

9191877[/snapback]

 

Sannsyneligvis med blue-bay også :p?

hmm, 6500,- er litt mye ja:P. da venter jeg heller..

Lenke til kommentar

Til dere som lurte på hvordan shg kan selge så billig.

 

Veiledende utsalgspris i Europa er 599€.

Noe som i dag tilsvarer 4772,89 kr (i følge e24.no)

 

Dette er det den selges for i for eksempel Tyskland. (etter hva jeg har sett på nettet da)

 

 

Så da er det jo ikke så rart at noen selskaper skal kunne klare å selge den til rundt 5000.

 

Men disse veilende prisene er jo kanskje beregnet med en lavere moms enn vi har i Norge. Ikke vet jeg.

 

Press releasene til Sony har i hvertfall sagt klart at 599€ er veil. pris i Europa.

Så jeg vet ikke om det er den norske importøren eller om det er de norske butikkene eller om det er staten som tar den siste tusingen jeg :p

 

for all del slakt meg om jeg er på jordet nå

Lenke til kommentar

så typisk meg at å haste kjøpe, så plutselig faller den i pris.... kan tenkte meg om 1 mnd så koster ps3 2700.

Akkurat som da jeg kjøpe AMD x2 4200 for 2800. mnd etter kosta den 1800. Kjøpte også en LCD tv til 10 000 for 1år siden, nå koster den under halvpris........ jizus.... *rister på hodet*

Lenke til kommentar
Vil bare nevne at shg nå har endret produktteksten slik at det er klart at det er snakk om "starter pack". Leveringdato er også skrudd tilbake en dag!

9199618[/snapback]

 

Mhm, sendte mail til de om leveringsdatoen, og de svarte med at det hadde vært mye "usikkerhet" rundt denne datoen, så ingenting er visst fastsatt..

Men håper på det beste :D. Hadde vært konge hvis den kom på tirsdag 14. Da har jeg nettopp kommet til oslo og har bursdag, så det hadde vært bra gave til seg selv :love:

 

Si fra når du får din da Kjstokka ;)

Lenke til kommentar
Ok, jeg bare lurer for orienteringens skyld ... Hvor i Oslo kan jeg gå inn den 15. å kjøpe starterpacken (med ekstra sixaxis, motorstorm og RFOM) til <6000? Virker som det er ganske få steder som har denne pakken.

 

18 årsdag = Dåpsokonto  :!:

9201400[/snapback]

 

Er mulig at Game har den. Dem har iallefall det tilbudet- Pakka koster 5400 kr.

Lenke til kommentar
Ok, jeg bare lurer for orienteringens skyld ... Hvor i Oslo kan jeg gå inn den 15. å kjøpe starterpacken (med ekstra sixaxis, motorstorm og RFOM) til <6000? Virker som det er ganske få steder som har denne pakken.

 

18 årsdag = Dåpsokonto  :!:

9201400[/snapback]

 

Er mulig at Game har den. Dem har iallefall det tilbudet- Pakka koster 5400 kr.

9201836[/snapback]

 

Og Game, det er tidligere Spiderman, som holder til i Karl Johansgate det eller?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...