Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp


Solstice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke gitt det opp.. Bare plages som pokker med stikka.... Er fullblods PC fps'er så dette er en helt syk overgang....

 

Vanskli

 

 

forresten, my psn id: Razor_74    ;)

9251613[/snapback]

 

Du blir bare mer og mer vant til det ;) Jeg selv spilte masse CS 1.6, men har droppa da det tok for mye tid med alle disse pcwene.

Det er mer nøyaktig og aime med mus, men man trenger ikke så mye HS på R:fom at det gjør noe :p dreper kanskje litt fortere

Lenke til kommentar

Kanskje litt offtopic, men :D

Son, 9, saves dad in runaway truck, wants a PS3

 

if you were watching cable news yesterday, you probably saw a story about 9-year-old Matty Lovo saving his father, Matt Lovo, who passed out behind the wheel of his tractor-trailer. Carrying more than 100,000 pounds of weight behind him, young Matty took control of the big rig and called for help via C.B. radio despite never having been behind the wheel of a car. Help came from another driver who hopped in to turn off the truck and steer it back to safety.

 

Without Matty’s quick effort, he, his father and others could’ve been seriously injured. CNN’s Kyra Phillips asked him if he thought he was a hero and he unabashedly answered “Yeah.” So, what is the young, self-described hero of nine going to do now? “He keeps telling me he thinks he needs his PlayStation 3 now for a reward,” his father answered for him.

 

The CNN interview ended with Rob Marciano, Kyra Phillips’ co-anchor in the afternoon, saying that he can’t even figure his out, to which Phillips suggested he give his PS3 to Matty. Way to put the man and his $500 console on the spot.

 

This story leaves us with two realizations: 1) Matty Lovo deserves a PS3 so that he can save the day virtually this time and 2) Rob Marciano is one of those people who own a PS3, yet can’t figure out HD and doesn’t know backwards compatibility is a standard feature.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Ang. FOM, ikkje gi det opp så tidlig. Folk klaget på at det var kjipt i starten(noe eg er uenig i egentlig) Spillet er ingen som helst revolusjon på noen punkter, men det er rimelig artig heile veien igjennom meiner eg da. Ikkje minst er online-delen jævlig bra. Om noe ubalansert tl tider takket vere 1337-wallhack fra Chimera sine side *kremt*

 

Utrolig artige våpen også.

9251120[/snapback]

Synes det er litt vanskelig i starten, men trenger bare et par respawns før det ordner seg.

 

Spilte litt co-op med en kamerat i går, veldig morsomt.

Lenke til kommentar

Yeah:D. nå er jeg også stolt eier av ps3! digg sier jeg bare.

Menne, har dere andre som bestilltet fra shg også fått tysk ps3?

Står på tysk bakpå spillene, og manualen til ps3 er bare på tysk og andre jalla språk :p. ikke det at det er noe verdenskrise men men.. hehe.

Skal få lagt ut psn id.

Lenke til kommentar
Det er gjort. Pakningen til shg var ikkje mye å stryte av. Det var bare klistret adresse på selve pakning og alle kunne se hva det var.

9261133[/snapback]

 

Ja, ble litt skeptisk til innpakningen. min teip var til og med brutt. inn til ps3en :ermm: . gikk over hele torshov med en svær pakning med ps3 starterpack. følte jeg skulle bli overfallt når som helst. :no:

Lenke til kommentar
Yeah:D. nå er jeg også stolt eier av ps3! digg sier jeg bare.

Menne, har dere andre som bestilltet fra shg også fått tysk ps3?

Står på tysk bakpå spillene, og manualen til ps3 er bare på tysk og andre jalla språk :p. ikke det at det er noe verdenskrise men men.. hehe.

Skal få lagt ut psn id.

9261711[/snapback]

Hehe tysk bakpå mine spill også ja :D Har ikke åpnet posen med manualer i enda...

 

Det er gjort. Pakningen til shg var ikkje mye å stryte av. Det var bare klistret adresse på selve pakning og alle kunne se hva det var.

9261133[/snapback]

 

Ja, ble litt skeptisk til innpakningen. min teip var til og med brutt. inn til ps3en :ermm: . gikk over hele torshov med en svær pakning med ps3 starterpack. følte jeg skulle bli overfallt når som helst. :no:

9261717[/snapback]

Hihi jeg labbet også rundtomkring på Torshov med PS3-boks :w00t:

 

Forresten så er det vel en trend at butikker sender av gårde liknende pakker akkurat som de er. Min pakke hadde ikke en skramme på seg den. I tillegg var den jo faktisk i 2"lag". Dro først av ett skall før den ekte boksen kom frem her. Ble litt forvirret da :blush:

Lenke til kommentar
Yeah:D. nå er jeg også stolt eier av ps3! digg sier jeg bare.

Menne, har dere andre som bestilltet fra shg også fått tysk ps3?

Står på tysk bakpå spillene, og manualen til ps3 er bare på tysk og andre jalla språk :p. ikke det at det er noe verdenskrise men men.. hehe.

Skal få lagt ut psn id.

9261711[/snapback]

Du har, som flere ganger fortalt i denne og andre tråder kjøpt PS3 fra en _dansk_ butikk som gråimporterer varer fra tyskland.

 

Kort fortalt betyr det at ja, du får lavere pris, men samtidig får du ikke nødvendigvis riktige manualer. I tillegg - sony norge tar ikke ansvar for den varen du har kjøpt, så du må sende ps3'en din til shg, som sender den videre nedover til europa for reparasjon.

 

Og går shg.no konk, må du selv reklamere til Sony i Tyskland.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...