Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp


Solstice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehh fikk dette i mail fra Shg nå etter min bestilling:

På tross av vår tidligere mail med leveringsdato er leveringstiden

av dine varer fra vår leverandør, desverre blitt forsinket..

Sony PlayStation 3, 60G HD, Starter Pack 1 leveringsdato er ubekræftet.

Betyr det at det blir enda lenger leveringstid? :cry: Noen andre som har fått dette? :hmm:

Lenke til kommentar
SHG.no har tragisk leveringstid på sine gråimporterte varer. Spesiellt på tver, men andre ting de ligger unaturlig billigere enn andre norske butikker på er også trøbbel deluxe.

9190190[/snapback]

Hehe, men trenger den som sagt ikke før den 10. så gjør ikke meg om jeg må vente frem til det :thumbup:

Lenke til kommentar

Utrolig lav pris på dette produktet, lurer på hvordan de klarer å selge den til denne prisen? De kan ikke tjene mye på dette produktet hvertfall.

 

Blir spennende å se når den eventuelt kommer! Skulle det ta for lang tid er det bare å avbestille siden jeg ikke har særlig dårlig tid med å få tak i en!

 

Noen som har handlet på shg før som har noen erfaringer med dem?

Lenke til kommentar
Utrolig lav pris på dette produktet, lurer på hvordan de klarer å selge den til denne prisen? De kan ikke tjene mye på dette produktet hvertfall.

 

Blir spennende å se når den eventuelt kommer! Skulle det ta for lang tid er det bare å avbestille siden jeg ikke har særlig dårlig tid med å få tak i en!

 

Noen som har handlet på shg før som har noen erfaringer med dem?

9191803[/snapback]

 

Det er nok piratprodusert ps3 :p . Hehe, neida.

Men er også ganske spent på når den kommer.

Gleder meg :dribble:!

Lenke til kommentar
Utrolig lav pris på dette produktet, lurer på hvordan de klarer å selge den til denne prisen? De kan ikke tjene mye på dette produktet hvertfall.

 

Blir spennende å se når den eventuelt kommer! Skulle det ta for lang tid er det bare å avbestille siden jeg ikke har særlig dårlig tid med å få tak i en!

 

Noen som har handlet på shg før som har noen erfaringer med dem?

9191803[/snapback]

 

Det er nok piratprodusert ps3 :p . Hehe, neida.

Men er også ganske spent på når den kommer.

Gleder meg :dribble:!

9191841[/snapback]

 

Skal se når den kommer så heter den "Paistation 3" med spillene "botorstorm" og "Resistance: Fall of Boy" og ekstra "Paistation" håndkontroll. :yes:

 

Bare tuller!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...