Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp


Solstice

Anbefalte innlegg

apropo svenskepriser...

 

kan man ikke kjøpe ps3'en i en svensk butikk (altså gå å kjøpe den der fysisk) og dra innom tollen på vei inn til norge og vise kvittering? for da kan man vel få igjen momsen? (kanskje litt mer komplisert enn det, men mener det skal gå)

 

man kan jo handle tollfritt for rundt 6000 om jeg ikke husker helt feil, og er vel ikke egne fortollingsgebyrer og sånt på elektriske artikler som ps3.

for hvis momsen er på 25% i sverige og kan man jo spare en del penger

 

 

for all del rett meg hvis det er galt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestillt siden den ikke kommer inn før tidligest 10.08 og at det er enkelt å avbestille hvis jeg skulle ombestemme meg. 5275 kroner inkuldert frakt og postoppkrav! Hvis du trekker fra verdien på spill og ekstra håndkontroll koster PS3 under 4000 kroner! Nesten like billig som X360!

Endret av Kjstokka
Lenke til kommentar

For noen dager siden var prisen den samme, men da var det ikke bilde av starterpack(men vanlig), så jeg stiller meg nok littegranne skeptisk til dette i.o.m. at det ikke står noe om starterpack i teksten... Men for all del, mail dem og spør, eller chat direkte for svar :p

Lenke til kommentar
Hvis du trekker fra verdien på spill og ekstra håndkontroll koster PS3 under 4000 kroner! Nesten like billig som X360!

9186757[/snapback]

 

5074+125 i porto = 5199,-

 

Alle priser hentet fra Absoluttspill.no (siden den er blant de billigste og beste):

Motorstorm: 499

Resistance: 499

Sixaxis: 449

 

Pris: 1447

 

SHG pris: 5199 - 1447 = 3752,- for PS3!

 

1000lapp mer enn billigste 360 Premium det, jævli bra om jeg må få si det!

Lenke til kommentar
SHG pris: 5199 - 1447 = 3752,- for PS3!

 

1000lapp mer enn billigste 360 Premium det, jævli bra om jeg må få si det!

9187955[/snapback]

 

Får du med noen form får trådløs nett, hd dvd, 60Gb HD og HDMI på den 360 da? Pluss det på den prisen din å se ka den da koste.................

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...