Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp


Solstice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som om shg.no leverer kjappt og bra. Min pakke er nå levert postterminal i Oslo. Meget bra med tanke på at jeg bestilte meget sent på tirsdags kveld og at de faktisk ikke hadde PS3 på lager når jeg bestilte!

 

Så da blir det PS3-spilling på meg i helgen ser det ut til :w00t:

9240132[/snapback]

Shit sender ikke SHG fra Danmark? :hmm:

Lenke til kommentar
Shit sender ikke SHG fra Danmark?  :hmm:

9240430[/snapback]

Jo, men jeg bor i Oslo så det er vel bare første fly eller båt det så er pakken her.

 

Faktisk verre i Norge der det meste skal innom Oslo uansett. Når man sender noe fra f.eks Mpx/Komplett i sandefjord til f.eks Kristiansand så sendes jo pakkene innom Oslo først :nei: DET er idiotisk det, men hører vel mer hjemme i en annen tråd.Har faktisk vært borte i at pakke sendt fra Kristiansand til Grimstad ble kjørt innom Oslo først. Det innebærer jo faktisk at pakken ble kjørt _forbi_ stedet den skulle til. Forstå det den som kan :!:

Lenke til kommentar
Snakket med spiderman bergen, de sa at bundelen mest sannsynlig ble endret, og prisen ble skrudd opp pga det ble lagt med nye ting.

9241838[/snapback]

80gig i stedet for 60gig :tease:

 

Eller kanskje de bytter ut rfom/motorstorm med GTHD og Tekken 16?

 

Seriøst:

 

Lurer virkelig på hva de skal bytte til som skal rettferdiggjøre prisøkningen. Er jo ikke akkurat overflod av klassespill til PS3 på markedet akkurat nå. Rfom og motorstorm er vel enda mer eller mindre topp-klasse!?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...