Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp


Solstice

Anbefalte innlegg

[PS3 kan også brukes som mediacenter (til en viss grad), og har internettleser.

Nå som det følger med et par spill så synes jeg dette er en akseptabel pris, derfor vil jeg slå til. Prisen kommer jo heller ikke til å vare, de skal bare fase ut 60GB-versjonen.

9121333[/snapback]

Tenker du på alt du får for pengene i PS3 var maskinen grisebillig allerede før prisnedsettelsen.

 

Iom. at moderatorene nå har satt "foten ned" skal jeg ikke nevne mer om PS3 og viftestøy kontra dedikerte spillere, så jeg får heller anbefale folk som lurer på dette å lese mer om temaet på andre nettsider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje litt OT, men jeg prøver. Tenker på dette med PS3 fra annen sone og DVD. Hvis man har koblet opp PS3 og en PC kan man ikke bare ha DVD'en i PC'en og streame til PS3?

9125977[/snapback]

 

Hehe, ja dette er smart. :)

Blir det noen forskjell på kvalitet hvis man skulle spilt "native" fra en legal sonespiller på ps3 i forhold til streaming?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte ps3 pakken fra elkjøp forrige torsdag og har ikke mottat noe enna.. håper at jeg da får den på den 25 isteden for at dem skal da sende den da.. har allerede venta 5 dager.. jeg sendte dem mail 2 ganger og spurte når dem hadde tenkt å faktisk sende pakken men har enna ikke fått svar.. sendte mailen på fredag.. så hvem vet når jeg får ps3'n min

Lenke til kommentar
[*snip*

9121333[/snapback]

Tenker du på alt du får for pengene i PS3 var maskinen grisebillig allerede før prisnedsettelsen.

 

Iom. at moderatorene nå har satt "foten ned" skal jeg ikke nevne mer om PS3 og viftestøy kontra dedikerte spillere, så jeg får heller anbefale folk som lurer på dette å lese mer om temaet på andre nettsider.

9122045[/snapback]

 

Hvis du leser posten min igjen, så vil du se at jeg synes den er billig pga. spillene som følger med. Jeg har aldri syntes PS3 er billig, selvom du ser 'hva' man får med.

Lenke til kommentar

Jeg bestillte PS3 Starterpack fra Elkjøp på Onsdag i forrige uke. Stod levering fra 20. juli, og jeg må bare si jeg er imponert, for på Lørdag dumpet det en henteseddel ned i postkassen min! :D

Har grisekjørt Motorstorm hele helga :p

Spiderman og Fall of Man var det dessverre restlevering på. Men regner med å ha disse om et par dager nå.

Lenke til kommentar
bestilte en PS3 RGB-kabel til ps3'n når den endelig kommer.. skal vis forbedre bilde og  grafikken.. koster bare 79kr på gameroom.no! :)

9134313[/snapback]

En ting jeg syntes var veldig positivt var at de gamle (og dyre) billedkablene en brukte til PS2 også fungerer på PS3. PS3 benytter samme type kontakt på den analoge AV-utgangen som på PS2.

Endret av brannslange
Lenke til kommentar

Sjekket Playstation 3 priser på to nettbaserte prisguider.

 

www.prisjakt.se søkte opp en konstoll til 5800 (SEK), altså ca 5.192 Norske.

(LINK)

 

www.prisguide.no søkte opp en konsoll til bare 5051 Norske, fra SHG.NO

(LINK)

 

Er det bare meg eller har prisen sunket nesten en tusenlapp uten at jeg har fått det med meg?

 

Prisen fra SHG kan godt være grunnet det fullstendig tåpelige ekstradallet som ofte blir stappet med i esken :realmad: , men som SHG ikke pakker med :love:

Endret av Espen_k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...