Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Matt sitter vel i et hjørne av stua si med Molly i armene mens han lager Illusjoner for Sylar ^^ !

 

hadde vert litt tøffere hvis Hiro ikke løp rett mot Peter men, skrikende, hvis han først skal drepe han, men teleportere sverdet inn i han eller teleportere seg bak han for å så stæbbe han xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sylar er back, det er kos.

Claire og Elle blir spennende å følge med på, og det var masse Peter i denne! Digg.

Hiro og Peter tror jeg vil bli enige, og så prøver de å ta knekken på Sylar først, og så Adam mot slutten av sesong 2 (ikke nå med en gang, men når de fortsetter S02)

 

Men det var en bra episode, men den gikk ikke helt til topps for meg.

 

likte denne episoden jeg:D

 

Håper at Hiro og Peter blir enige igjen ja. de er et bra par:D

 

Det at faren til Claire skulle overleve viste vi no. siden vi så han da Hiro reiste til fremtiden i sesong 1. men likte måten det vart gjordt på :D

Lenke til kommentar

Jeg er litt lei at så få personer dør fra serien. Faren til Claire kunne forblitt dø syns jeg. Skal de liksom kunne bringe alle folk fra de døde bare de har blodet til Claire nå? Det blir litt dumt.

 

Og hvorfor teleporterer ikke Hero tilbake til den tiden der han blir teleport vekk, da slipper han å "miste" noe tid. Ingen trenger å vite at han har vært borde så lenge han teleporterer tilbake til samme posisjon der han teleporterer vekk.

 

Selv om det er mange som er fan av Sylar her kunne han for min del vært dø, slitsomt at han hele tiden kommer tilbake, selv om det er greit å ha en så "ond" fyr.

 

Et spørsmål, har Sylar evnen til å overtale folk, eller greide hun dama å ta selvmord før han fikk evnen hennes?

Lenke til kommentar
Et spørsmål, har Sylar evnen til å overtale folk, eller greide hun dama å ta selvmord før han fikk evnen hennes?

 

Tror nokk ikke at han har den evnen. Han har vel egentlig ikke klart å aktivere evnen(e) sine enda. Det han sa til frøken mexico var vel mer mer flaks/dyktighet. er bare å vite hvor og når man skal si de rette ordene.

Lenke til kommentar

Var litt kjedelig den episoden her ja...

 

Rett før Hiro skal slå Peter så sier Peter:"Kan vi ikke ta dette over en kopp te og kaker?".Hiro svarer selvføgelig ja for alle vet at Japanere liker te.

THE END

 

Jeg burde betales for å fullføre Heroes hvis de andre forfatterne ikke gidder. :thumbup:

Lenke til kommentar
Da var da svært så aggressiv Hiro plutselig ble. Jeg ville tro at han ville forsøke å snakke Peter til fornuft før han går til angrep med sverd.

Men blir spennende å se resultatet av dette.

 

kan no egentlig skjønne det da. han har nettop sett far sin dø uten at han kunne gjøre noe med det, samt opplved begravelsen hans 2 ganger:p

 

ikke nokk med det så fant han ut at resten av verden kunne bli drept vist han ikke gjorde noe. skal no også siest at hiro har prøvd dette en gang før mot sylar.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig om at Noah skulle ha dødd, selv om jeg elsker den karaktern. Er uansett fornøyd med at de beholder han. Men noen burde jo dø nå som det er sesongfinale så jeg tror disse dør:

 

Peter eller Hiro: Siden de er fanfavoritter tror jeg ikke dette skjer, men dette kan skje.

 

Elle: tror jeg neppe dør, ettersom Kristin Bell sa hun skulle være der i mange flere episoder(men på grunn av streiken kan såklart ting endres).

 

Niki: tror jeg kan dø, de kan legge til at hun redder Monica før hun dør på grunn av Suresh kanskje ikke rekker å bringe henne det blodet fra Claire i tide. Plottet hennes tror jeg ikke funket noe særlig for de fleste seerne, hvertfall ikke meg så de fjerner henne nå som de har sjansen?

 

Nathan: Synes de legger opp ting til at Nathan dør for å redde familien hans, som moren hans eller Peter. Dog hvis Nathan dør så synes jeg det hvertfall er en smule latsabb som har skrivd inn det med at Nathan dør nå, når de på en måte la til at han døde i sesongfinalen sist og.

 

Maya: Muligens jeg er lei karaktern, og spesielt stemmen hennes. Men jeg tror at siden Sylar kan få tilbake kreftene sine siden han holder Molly til fangenskap og Suresh møter Sylar nå i sesongfinalen trolig, så vil Sylar få tak i kuren for shanti-viruset mot at han lar Molly og Suresh være. Så da dreper han Maya til slutt for å få hennes krefter.

 

Adam: Siden han er badguyen nå, så tror jeg de fjerner han for godt. Drepe tror jeg ikke er mulig hvis de ikke stopper noe i han som Claire hadde i starten av serien. Men de kan ha han i en metallboks under jorda eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli litt forvirra nå.

 

Noah og familien mener The Company er onde, noe de nok også var.

Men er The Company egentlig onde nå lengre? Virker som om Suresh har stor innflytelse på Bob.

Adam på sin side mener at det han skal gjøre er det riktige, mens Peter tror at Adam er med på å ødelegge viruset.

 

Forøvrig virket det som om Bob har overtalelsesevne når han og Elle satt i bilen sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...