Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Tøff trailer :)

 

 

Er det bare meg som håper at det stryker med noen? Blir for dumt at de kriger mot hverandre hele tiden uten at det faller noen på noen av sidene. I krig mister man folk. Samme burde skje her. Fjern de kjedeligste karakterene, å få heller inn litt ferskt blod. Min mening ihvertfall.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder megtil neste episode :love:

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
har mistet litt sansen for Nikie denne sesongen,

ellers så vet jeg ikke hvem jeg tror dør(eller overlever for å si det slik)

håper Peter overlever,Sylar og for den saks skyld. :)

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Lenke til kommentar

Peter dør ikke ;)

 

Matt dør vertfall ikke.. og tviler på hiro gjør det, men dør en av dem er det hiro, selv om han er en uberviktig person..

 

Derimot tror jeg Adam blir tatt av Sylar

 

Sylar dør hvis det blir bare 2 sesonger av Heroes, blir det flere kommer heroes til å streeeekke seg ut og sylar blir hovedproblem :)

Endret av kopperhead
Lenke til kommentar

Hvis de kapper hodet av Claire så dør hun ifølge Adam :/ Hvis det var sånn du tenkte. Nathan er kul men hvis jeg skulle valgt ut en som skulle bort fra serien av de som skal ut nå så måtte det vel ble han. Han har egentlig vært litt kjedelig i det siste, men også litt spennende med dette andre ansiktet hans som han ser i speilet.

Lenke til kommentar
(Messi91 @ 03/12-2007 : 17:49)

Tipper Nathan og Hiro dør.

 

vist hiro dør, dør mye heroes vil jeg si.. nesten så gale at det ikke er verdt å se mer på det.. men bare nesten...

 

Men litt rart VIST Hiro dør da. siden vi så han i fremtiden i sesong 1. samme hvem som dør for meg så lenge det ikke blir Hiro:s

 

ja, men den fremtiden har de jo forandret :p

 

håper ikke at nathan dør, selv om han ikke har vært med så mye i det siste. vil heller at nikki skal gå, synes hun alltid har vært kjedelig.

Endret av epqr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
I fremtiden ja, men nå har jo "fortiden" enda seg ganske mye. Peter har jo et arr i fremtiden da, som jeg tror Hiro påfører han nettopp i morgendagens episode, så det henger ikke helt på greip.

 

hvis du følger litt med så skjønner du at den fremtiden ikke eksisterer lengere...

men mulig det fortsatt kan skje, hvis vi tenker oss at alt skjer til slutt uansett når.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...