Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Skulle ønske vi kunne gjøre noe mot den dritt streiken! :(

Slutt å laste ned via piratsider på nettet. Bransjen får mindre penger og dermed går mindre penger til de som produserer seriene. Kjøp heller seriene. :)

 

Vente ett på på at serien skal starte å gå på TV i norge, så enda ett år på at den skal komme ut på DVD?

 

 

 

 

neppe

Hva med å kjøpe serie når den kommer på DVD da? Og du kan sikkert bestille fra utlandet.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det jo dette de faktisk streiker for, fordi de ikke får nok penger når seriene selges på DVD og vises i reprise på TV også videre.

 

Så det å kjøpe DVD-en når de kommer ut hadde nok ikke løst denne streiken. Du burde nok undersøkt dette litt bedre The_Fire før du kommer med slike utsagn. :)

 

Bare sjekk ut denne videoen fra youtube som er laget av skribentene for å forklare situasjonen.

Lenke til kommentar
Tsk, sånn het uten å se videoen du postet vil jeg påstå at dersom alle som hadde lastet ned Heroes hadde kjøpt DVD-en i stede for hadde forfatterne blitt fornøyd.

Det hadde de nok ikke, streiken går på at de får for lite prosent fra salg og reprisevisninger, den ble redusert for flere år siden med lovnad om at den skulle økes når TV og filmbransjen hadde kommet seg på et akseptabelt nivå (som de nå har vært i flere år). Denne streiken hadde ikke blitt løst av økt DVD salg, ratene skribentene får fra slikt salg er alt for lave og derfor streiker de.

 

Det faktum at du svarer uten en gang å ha sett videoen forteller meg egentlig bare at du ikke bryr deg om hvorfor det streikes.

 

Edit: Legger til at jeg støtter de streikende manusforfatterne, de har en alvorlig viktig rolle i denne bransjen og de fortjener å bli annerkjent for sitt arbeid.

Endret av OlaTK
Lenke til kommentar
Filmen forklarer mye ;) visste ikke helt hvorfor skribentene striket før jeg så den.

Men hvorfor avslutte serien tidligere? Jeg mener det hadde ødelagt mer enn og bare pause den etter episode 11. Heller 1/2 års pause enn og få en middels avsluttning på kapitell 1 i sesong2.

 

Kunne ikke vært mer enig! Forstår ikke hvorfor de absolutt må slutte sesongen.

 

Kom an rike bastards. Cave in! Dere vet de (skribentene) fortjener det!

Please?

 

*ber litt*

Lenke til kommentar
Ser nok ut til at det bare blir 11 episoder i sesong 2 ja, hvertfall ifølge den traileren :(
Kan de ikke bare vente til de skribentene blir lei av å gå uten en jobb, uten å kunne gi noe mat til familien sin og lei av å se ungene sine sulte ihjel? Jeg har ikke særlig sansen for streikere, håper de prøver å sulte dem ihjel fremfor å gi etter.
Lenke til kommentar
Ser nok ut til at det bare blir 11 episoder i sesong 2 ja, hvertfall ifølge den traileren :(
Kan de ikke bare vente til de skribentene blir lei av å gå uten en jobb, uten å kunne gi noe mat til familien sin og lei av å se ungene sine sulte ihjel? Jeg har ikke særlig sansen for streikere, håper de prøver å sulte dem ihjel fremfor å gi etter.

 

Forstår du ikke hvorfor de streiker? Jeg har personlig full sympati for at de streiker, skribentene har større rett på en bit av kaka enn noen. Urettferdig hvor lite de får, med tanke på hvor mye seriene tjener inn.

Lenke til kommentar
Ser nok ut til at det bare blir 11 episoder i sesong 2 ja, hvertfall ifølge den traileren :(
Kan de ikke bare vente til de skribentene blir lei av å gå uten en jobb, uten å kunne gi noe mat til familien sin og lei av å se ungene sine sulte ihjel? Jeg har ikke særlig sansen for streikere, håper de prøver å sulte dem ihjel fremfor å gi etter.

 

 

 

Enig, dumme dumme folk som streiker for å bedre vilkår, sikkerhet, arbeidstid osv.

 

Regner med at du hadde vært fornøyd med en ni til åtte jobb for femti kroner timen med lav personsikkerhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...