Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forstår du ikke hvorfor de streiker? Jeg har personlig full sympati for at de streiker, skribentene har større rett på en bit av kaka enn noen. Urettferdig hvor lite de får, med tanke på hvor mye seriene tjener inn.
Det jeg prøver å si er at streik er en dårlig løsning. Vi har kommet lengre i samfunnet nå. Vi har ikke bruk for streiker, underklasse mot overklasse, yrke mot yrke, sosialister eller sosialdemokrater.

 

 

ja, siden det er i hjernen abilityene ligger..
Det er jo i blodet det ligger? Den delen som har hjertet regenereres.
Det har flere ganger i løpet av serien blitt nevnt at det er cellene som har evnen til regenerasjon. Dette kan man altså, i ytterste konsekvens, tolke til at når claire kappa av seg lilletåa så burde det vokst en ny claire ut av lilletåa også, så vi hadde 2 stk claire. Men vi vet alle at serier aldri blir vitenskapelig presise, så vi får bare tenke "Adam, claire og peter er udødelige.. hvertfall litt".
Lenke til kommentar
Dessuten, vis skillen er i blodet, hvorfor var Sylar da uten etter å drepe og "ta" en bit av Claire's hjerne da?
Sylar analyserer molekylære strukturer og DNA. Da er vel hjernen et ganske godt sted å lete etter materiale, mulig at kanskje ryggmargen hadde vært bedre (stamceller). Uansett, det hadde ikke blitt like god serie ut av det om han kun trengte å se litt blod, finne litt spytt, whatever.
Lenke til kommentar

Hva med å fryse ham til is? Senke ham ned i flytende nitrogen eller noe. Løfte han opp igjen og så slippe ham i bakken. Så pakker man alle bitene inn i separate små blybokser, sveiser igjen. Og sender ham ut i verdensrommet ? Der er temperaturen tilstrekkelig lav til å holde ham nedkjølt, og han får heller ikke oksygen som jeg antar han trenger HVIS han skulle landet på månen og smeltet igjen. Send ham evnt. i en permanent bane rundt månen.

 

=)

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Der fikk jeg endelig sett episode 9. Denne serien holder høyere nivå enn alt annet som vises på TV. Nok en fantastisk episode, som jeg plasserer som en av sesongens beste. HRG er virkelig blitt en av mine favoritter, så ble glad når jeg så han overlevde. Derimot kan Mohinder ta seg en bolle! Han er kommet på hatlisten min nå. Håper syler spiser hjernen hans for moro skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...