Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Men likte ikke helt hva Matt gjoder med Mrs. Petrelli. Spørsmålet er vel egentlig hvem av han eller Suresh som er den gode som blir ond.

 

 

Birger :)

Hva faen? Hold nå dritten din i spoilertags da.. Det der hørtes virkelig ut som info du hadde fått bekrefta!

 

Lov å diskutere slike ting etter episoden har blitt sendt. Dessuten er det nevnt at Matt presset Mrs. Petrelli for informasjonen når vi så bildet på slutten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj, må lære meg å holde meg unna denne tråden... :p

 

---

 

Husker ikke settinga, og ikke hvem som sa det, men det var snakk om Adam. Og en sa et eller annet om: "men det skjedde noe spesielt når cellene regenerer seg selv i 400 år" elns. Tror ikke det var akkurat det, men noe med de ordene i alle fall..

 

Noen som aner hva jeg snakker om og hva det betydde?

Lenke til kommentar

Trenger et svar her. Hvordan visste dere at det var Adam som drepte faren til Hiro? Er det en del av planen hans for å "redde verden" eller henger det sammen med noe helt annet? Synes heroes bare bygger seg mer og mer opp. Skulle ønske vi kunne gjøre noe mot den dritt streiken! :(

Endret av AndersdD
Lenke til kommentar
Trenger et svar her. Hvordan visste dere at det var Adam som drepte faren til Hiro? Er det en del av planen hans for å "redde verden" eller henger det sammen med noe helt annet? Synes heroes bare bygger seg mer og mer opp. Skulle ønske vi kunne gjøre noe mot den dritt streiken! :(

 

 

Bob sa jo tidligere at Adam ville ta hevn over at de sperra han inne. Kaito Nakamura ble jo dyttet utenfor bygningen, og morderen falt med. Og vi vet at det foreløpig bare er noen få som har evnen til å "heale" seg selv (Claire, Peter og Adam).

Har du sett de siste episodene, inkl. episode 9?

 

Ja, det er virkelig en serie hvor du ikke vil gå glipp av en eneste episode, og du gleder deg skikkelig til hver uke. Ja,skulle de fikk til en ordning på den streiken.. Synd at det ser ut til at episode 11 blir sesongfinalen.. bare 2 episoder til.. :(

Lenke til kommentar
Skulle ønske vi kunne gjøre noe mot den dritt streiken! :(

Slutt å laste ned via piratsider på nettet. Bransjen får mindre penger og dermed går mindre penger til de som produserer seriene. Kjøp heller seriene. :)

 

Vente ett på på at serien skal starte å gå på TV i norge, så enda ett år på at den skal komme ut på DVD?

 

 

 

 

neppe

Endret av Glutar
Lenke til kommentar
Det hun mente var at når cellene ble en viss alder, ville de bryte ned og nyere ville bli laget. Derfor ville han kunne bli evig ung. Saker var kanskje noe med det at etter 400 år, hadde du en særdelen god kunnskap om alt.

 

Birger :)

Jævla kjipt for adam da verden går under (sola eksploderer og jorda blir tillintetgjort) ser for meg han sveve rundt i intet mens han venter på og komme bort på en klode med andre vesner på (han bør ha mye filmer og sanger på Ipoden sin for å si det slikt). Eller kanskje (siden det er ganske kaldt i verdensrommet) blir fryst ned og ikke våkner før han enten braser igjennom en sol, eller enterer en annen planet og tiner. Kjipt og bli stuck på en ubebod planet. Peter derimot kan reise fram og tilbake i tid på jorda og få med seg alt og alle.. Blir sikkert utrolig kjipt og forvirrende etterhvert det også, men slipper å sveve rundt i verdensrommet uten mål og mening i allefal :)

Når jeg tenker meg om er det sikkert noen slags romferge greier så også adam slipper å sveve på de måten. Poenget er at leve for evig og at det kun er kreftene dine må være ganske så stusselig..

Lenke til kommentar
Poenget er at leve for evig og at det kun er kreftene dine må være ganske så stusselig..

 

Du om det. Må ta i betraktining at han regenerer fra alt av skader også. Tenk all erfaringen han har. Tenk alt han kan lære seg. Trene kampsport å perfeksjonere stilene sine over 400 år. Da snakker vi om en veldig farlig mann. Tenk hvor mange yrker han kan gjøre det stort i. Kan du se for deg en bedre leiemorder, eller leiesoldat for den saks skyld? Spør du meg så er dette en av de ultimate kreftene...

 

Kan være jeg er veldig fan av disse kreftene p.g.a at Wolverine er en av favoritt heltene.

Lenke til kommentar
Det hun mente var at når cellene ble en viss alder, ville de bryte ned og nyere ville bli laget. Derfor ville han kunne bli evig ung. Saker var kanskje noe med det at etter 400 år, hadde du en særdelen god kunnskap om alt.

 

Birger :)

Jævla kjipt for adam da verden går under (sola eksploderer og jorda blir tillintetgjort) ser for meg han sveve rundt i intet mens han venter på og komme bort på en klode med andre vesner på (han bør ha mye filmer og sanger på Ipoden sin for å si det slikt). Eller kanskje (siden det er ganske kaldt i verdensrommet) blir fryst ned og ikke våkner før han enten braser igjennom en sol, eller enterer en annen planet og tiner. Kjipt og bli stuck på en ubebod planet. Peter derimot kan reise fram og tilbake i tid på jorda og få med seg alt og alle.. Blir sikkert utrolig kjipt og forvirrende etterhvert det også, men slipper å sveve rundt i verdensrommet uten mål og mening i allefal :)

Når jeg tenker meg om er det sikkert noen slags romferge greier så også adam slipper å sveve på de måten. Poenget er at leve for evig og at det kun er kreftene dine må være ganske så stusselig..

 

Haha. De har sikkert funnet en "kur" før dette skjer. Forhåpentligvis har Adam fått i seg denne da, sånn han slipper å leve for alltid.

Lenke til kommentar
Trenger et svar her. Hvordan visste dere at det var Adam som drepte faren til Hiro? Er det en del av planen hans for å "redde verden" eller henger det sammen med noe helt annet? Synes heroes bare bygger seg mer og mer opp. Skulle ønske vi kunne gjøre noe mot den dritt streiken! :(

 

 

Bob sa jo tidligere at Adam ville ta hevn over at de sperra han inne. Kaito Nakamura ble jo dyttet utenfor bygningen, og morderen falt med. Og vi vet at det foreløpig bare er noen få som har evnen til å "heale" seg selv (Claire, Peter og Adam).

Har du sett de siste episodene, inkl. episode 9?

 

Ja, det er virkelig en serie hvor du ikke vil gå glipp av en eneste episode, og du gleder deg skikkelig til hver uke. Ja,skulle de fikk til en ordning på den streiken.. Synd at det ser ut til at episode 11 blir sesongfinalen.. bare 2 episoder til.. :(

Ahh takk for svar! Da skjønner jeg det! Har sett alle episodene av heroes ja:)

Lenke til kommentar
Har postet dette i en annen tråd og:
Det jeg lurer på er om..

Claire og adam(og Peter selsagt) kan jo regenerer,

men overlever hvis de å drukner?

 

Har lurt lenge på dette,er det noen som vet noe sikkert?

 

99% garantert at de overlever vil jeg tro....................men på den andre siden, man vet jo aldri

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...