Gå til innhold

Sitter fast i Overlord


Anbefalte innlegg

Det var jo enkelt nok, at jeg ikke tenkte på det  :blush:

Nå sliter jeg med Melvin. Selv med 15 Minions og plenty fireballs  klarer jeg ikke ta mer enn halv-parten av livet hans før fett-lasset dreper meg.

8959192[/snapback]

 

send minionsa bort på han i 2-3 sec. og tilkall dei igjen. så fortsetter du slik til han dauer. mista bare 3 minions, men tokk bare halveis første gangen eg prøvde å kille melvin :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den letteste måten og skaffe flere "sjeler" på er å traske ned i dungeon delen av tårnet ditt. Der kan du sloss mot Battle beetle/Puff Beetle/Magma Beetle.. husker ikke hva den siste heter.

Men hver bille gir 3 sjeler, og det er mange av dem. Hvis du ikke har så kraftig utstyr så er det bare angripe fra et hjørne og ta dem litt etter litt.

Lenke til kommentar
Jeg holder faktisk på der selv. Prøv å få en av minionene dine til å bære et egg til ormen, sånn at fuglene følger etter, og blir spist av ormen, mens du beordrer resten av minionene til å storme på det hjulet.

9033871[/snapback]

 

Jeg gjorde det "the boring way", hadde en minion, som henta egg, og fikk 3-4 fugler etter seg, løpte bort til ormen, så litt vekk slik at ormen spiste jord eller den fuglen som var rett bak meg, og (resten) fuglene tok meg igjen, så løpte jeg bort bak ormen med egget, og sendte ham tilbake igjen, for hver gang jeg gjorde det angrep minst 1 av de andre fuglene ormen, og slik fortsatte jeg i rundt 40min til ormen døde

Lenke til kommentar
Noen som vet om den mest efektive måten å drepe dinne ormen med bare blue minions?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
overlordgs2.jpg

9033497[/snapback]

 

Ze zolution:

9036205[/snapback]

 

Ja, men det der er ETTER man har fåt åpnet porten. Å drepe ormen etterpå er lett som faen. Da er det bare å gå ned i vannet og hugge ned den selv. Taper ikke mye liv på det likevel.

Lenke til kommentar

Hint for å få mere "Life Force"(eller hva det het) til minions

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gå ned til "dungeon" rommet, det står en minion med svart maske og en øks foran nedgangen. Der kan du velge forskjellige monsterne du har slosset mot før og du kan sloss mot dem der, velger du biller så får du rundt 70 "life force" for hver gang du sloss på nytt ;)
Lenke til kommentar
Hint for å få mere "Life Force"(eller hva det het)  til minions

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gå ned til "dungeon" rommet, det står en minion med svart maske og en øks foran nedgangen.  Der kan du velge forskjellige monsterne du har slosset mot før og du kan sloss mot dem der, velger du biller så får du rundt 70 "life force" for hver gang du sloss på nytt ;)
Dessverre så er jeg ikke sterk nok til å forsvare meg mot så mange biller på en gang.
Lenke til kommentar

Tips til å bruke The Dungeon korrekt - eller brukerveiledning, om du vil:

 

Sørg for at du har et godt oppgradert våpen.

 

Velg en type biller. Du vil møte ca. 20 av disse i dungeonet.

 

Ta med deg en skokk med brune hjelpere.

 

Gå langs veggen når du nærmer deg billene, trekk til deg et par biller for hver gang, mos dem, gjenta etter behov. Om du havner i trøbbel, trekk deg tilbake slik at du ikke får enda flere biller på deg, send evt. hjelperne dine på dem.

 

Sank med deg rundt 60 ekstra sjeler etter du har vist billene hvem som er sjef!

Lenke til kommentar

Hmm, nå har jeg kommet meg til ørkenen, men kommer ikke videre:

 

 

 

Jeg har drept alle de stygge ørken-ormene som kommer ut av bakken, og jeg har ryddet unna alle skjelettveggene. Jewel dukket opp en gang, og så forsvant hun. Igjen sto disse sorte jævlene hennes. Etter at jeg hadde drept dem, fant jeg ikke Jewel igjen. Jeg har vært over hele brettet, men finner ikke hennes hideout.

 

 

 

Noen som kan hjelpe?

 

EDIT: *Zam*, glem det. Tenkte ikke over den gigantiske ørkenen som jeg åpnet opp tidligere...

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...