Gå til innhold

Sitter fast i Overlord


Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen på å være snill med landsbyfolk og å drepe dem, egentlig? Har det noe å si? Annet enn at det står "You have Oppressed the townsfolk of Spree. Now they officially hate you".

8981848[/snapback]

 

Jeg vet nå ikke svaret - jeg har ikke fått Overlord i hende ennå. Men bare for å ha sagt noe: Drep dem, siden de hater deg likevel... :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man er jo egentlig ikke snill selv om man lar de uskyldige menneskene være! Vil ikke kalle det snilt å slakte hobbiter. Men jeg er snill fordi det går å det hørte ut som en større utfordring. Men er det ingen som vet om man kan komme seg til 0% igjen. Til dere som er onde er det vanskelig å nå 100% i ondskap eller må man da være ond på alle oppdrag og drepe alle?

 

Bitex: Forkjellen er at slemmheten din øker og med det makten. De kraftigte spella er ulike om du spiller en "god" karakter eller en ond. MÅten folk oppfører seg rundt deg påvirkes av hvordan du oppfører deg. Er du snill priser de deg, er du ond frykter de deg

Endret av Spartan_brede
Lenke til kommentar

Vel, i dette spillet er jo halflings onde og ekle, så man burde jo være på lag med de hvis man var ondest i verden, ikke drepe de fordi noen snille bønder sliter med avlingen sin.

 

Det er slike ting som gjør at mange anmeldelser skulle ønske spillet lot deg være ondere, ikke bare pøse på med "be evil!" i annonser også går spillet ut på å hente frukt til kjerringer eller finne bagasje noen mistet i skogen, og å hjelpe uskyldige bønder med alle mulige ting.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Trenger hjelp til oppdraget.."Find a way to the other side of the mountain"...

 

Problemet er at jeg ikke finner veien  :!:

8971815[/snapback]

 

Har samme problem, :cry:

8981013[/snapback]

 

Gjør dere ferdig i Evernight først. Drep bossen, vips ei hule.

8981245[/snapback]

Har gjort det...

 

Har også funnet den dere gull statuen og "ødelagt" den...

Endret av Terje22
Lenke til kommentar
Trenger hjelp til oppdraget.."Find a way to the other side of the mountain"...

 

Problemet er at jeg ikke finner veien  :!:

8971815[/snapback]

 

Har samme problem, :cry:

8981013[/snapback]

 

Gjør dere ferdig i Evernight først. Drep bossen, vips ei hule.

8981245[/snapback]

 

Er ikke det oppdraget. Har drept bossen.

 

Info: Spoiler:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har allerede tatt å stjelt gull fra gullminen, har også tatt fra dvergene deres bryggeri. Statuen har jeg funnet, og lagt mine minions inni hvor da "øyet" kom og stjal statuen.

 

Problemet er at jeg nå ikke finner veien som skal ledes videre til den andre siden av fjellet, trolig til neste boss som er dvergen (vet ikke ennå da :) )

 

Edit: skriveleifer

Endret av ByS0
Lenke til kommentar

Den andre veien er rett ved siden av der du gikk ned til statuen (Construction Yards). Til høyre der (oppe før du begynner å gå ned, der hvor alle dvergene er) er en bro med et hjul du må snurre og to vakter som skyter på minionsene som snur hjulet, bare drep de med en fireball, eller røde minions (eller grønne, de hopper over og blir sittende fast). Og når brua er åpen så går du over og inn i brewery.

 

Altså for å ta det helt i detalj:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fra den derr towerportalen hvor det er en dude rett ved sia av oppe på en haug som kaster bomber, bruk bombene til å sprenge opp døra (dette har du allerede gjort om du har vært med gullstatuen) jobb deg gjennom stedet, og når du går opp fra det området nede, se til høyre, der er det to veier, en vei ganske mye til høyre som går opp der hvor de folka kasta bomber, og en annen som er litt til høyre hvor det er en bro, og et hjul, det jeg snakka om i stad (om du til venstre ser du bort dit hvor gullstatuen er). Drep de to gunmennene som står og skyter etter minionsene når de snur hjulet, og lag til broa, gå over broa og rett fram der er brewery. Jobb deg gjennom brewery (1), ta heisen ned til brewery (2) og hent keg, ta heisen opp igjen, og gå inn den døra hvor det kom ut folk når du gjorde klar heisen. Etter du har mokka litt rundt der, kommer du ut på baksia av brewery. Vis-a-vis der er Royal Halls. Send noen blue minions over og snu hjulet så er brua dittil klar. Resten husker jeg ikke :p
Endret av Eremal
Lenke til kommentar
Den andre veien er rett ved siden av der du gikk ned til statuen (Construction Yards). Til høyre der (oppe før du begynner å gå ned, der hvor alle dvergene er) er en bro med et hjul du må snurre og to vakter som skyter på minionsene som snur hjulet, bare drep de med en fireball, eller røde minions (eller grønne, de hopper over og blir sittende fast). Og når brua er åpen så går du over og inn i brewery.

 

Altså for å ta det helt i detalj:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fra den derr towerportalen hvor det er en dude rett ved sia av oppe på en haug som kaster bomber, bruk bombene til å sprenge opp døra (dette har du allerede gjort om du har vært med gullstatuen) jobb deg gjennom stedet, og når du går opp fra det området nede, se til høyre, der er det to veier, en vei ganske mye til høyre som går opp der hvor de folka kasta bomber, og en annen som er litt til høyre hvor det er en bro, og et hjul, det jeg snakka om i stad (om du til venstre ser du bort dit hvor gullstatuen er). Drep de to gunmennene som står og skyter etter minionsene når de snur hjulet, og lag til broa, gå over broa og rett fram der er brewery. Jobb deg gjennom brewery (1), ta heisen ned til brewery (2) og hent keg, ta heisen opp igjen, og gå inn den døra hvor det kom ut folk når du gjorde klar heisen. Etter du har mokka litt rundt der, kommer du ut på baksia av brewery. Vis-a-vis der er Royal Halls. Send noen blue minions over og snu hjulet så er brua dittil klar. Resten husker jeg ikke :p

8983583[/snapback]

 

Takker...

 

Hadde skaffet spillet samme da som det kom ut på TL.. Men har enda ikke funnet den veien  :!:

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har kommet meg forbi alle disse sand-monstrene på et eller annet vis, og er ved den siste "byen" hvor du skal jage hun dama inn i portalen din. Drept alt rundt omkring, og tatt alt som kan taes, men hun står stille på et hustak uten å gjøre noe. Kan gå gjennom henne, får ikke target på henne og minions bryr seg ikke om henne.. Tips ?
Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp her:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har kommet meg forbi alle disse sand-monstrene på et eller annet vis, og er ved den siste "byen" hvor du skal jage hun dama inn i portalen din. Drept alt rundt omkring, og tatt alt som kan taes, men hun står stille på et hustak uten å gjøre noe. Kan gå gjennom henne, får ikke target på henne og minions bryr seg ikke om henne.. Tips ?

8984904[/snapback]

 

Løp opp der du skal jage henne (tower portal) så spillet blir sava, så løper du ut til en av dem sandorma, dør, og trykker restart, evt velg exit game og start på nytt (fra der du sava).

 

Det jeg syns var irriterende der var at det blir spamma "use your minions to block her path!" så setter jeg opp minions, men dama løper bare rett gjennom dem..

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Jeg sitter også fast nå, er i dverge landet , har nettopp vært i den hula å henta gull, oppdraget mitt er Locate the statue of the mother godness, men jeg finner ingen vei videre, har lett overalt i dverge landet men kommer ingen vei, virker som jeg are har utforska 1/3 av omeråde, er det noen hemmelig vei eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Har du åpnet metall døren i nærheten av gull gruven? Bruker bombene med minions for å sprenge den opp. (Det er ihvertfall 3 steder man må sprenge opp metall dør med bomber)

 

Et annet sted i dverge landet (tror det er etter man har gått gjennom brewery) så må man sende guide vann minions rett over en liten vollgrav for å kunne "skru" på broen.

Lenke til kommentar

Fant et tips for å sanke minion life sources. Bare stikk ned i Arena/Dungeon og kjemp mot de 4 typene Beetles. Gir deg vel ca 60+ life sources per gang.

 

Beste taktikken jeg har funnet så langt er en full gruppe med fire minions. Sett dem i guard mode så nærmt beetles som mulig uten at de aggroer, og sett i gang å skvis.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på å være snill med landsbyfolk og å drepe dem, egentlig? Har det noe å si? Annet enn at det står "You have Oppressed the townsfolk of Spree. Now they officially hate you".

Hvis du er slem nok med folkene i Spree, vil de ofre en "jomfru" til deg for at du skal la være å plage dem mer. Deretter kan du gå rundt i landsbyen og finne damer til tårnet ditt.

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...