Gå til innhold

Sitter fast i Overlord


Anbefalte innlegg

Jeg har kommet til Ruboria og har samlet ganske mange speller, men hvordan bytter jeg mellom dem? Jeg har PC-versjonen.

 

Mvh Audun Hagen

8993599[/snapback]

 

 

du bruker F1-f4 for rank 1 spellsa. F5-f8 for rank 2 og F9-12 for rank 3 spellsa,

 

 

 

takk for svar wolf5 det fungerte:)

8993884[/snapback]

 

 

Takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg blei til slutt lei den slanga, og denga løs på ham uten minions. Det gikk med 1/6 bars med helse igjen. Brukte fullt oppgradert steel axe btw.

 

Bare deng løs, bruk allt og håp på det beste.

8998483[/snapback]

 

jeg satte opp en quardmarker for ALLE minonsene et sted slik at den angrep dem og så stod jeg på siden så hver gang han dukket ned for å drepe dem så hogde jeg til, funka fett (ikke anbefalt hvis du har få minions da de har en tendens til å bli slangefor)

Lenke til kommentar

Slangen:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Slangen er forsåvidt lett syns nå jeg.. Bruker blå som lokkemat til den skal til å hugge, så trekker jeg de tilbake. Da angriper de brune hodet og henger seg på til slangen rister de av. De brune som havner i vannet redder de blå, og alt starter på nytt :) ( Plasser ca. 5 blå ved vannkanten, da plukker de automatisk opp de brune. Plasser de brune akuratt utenfor rekkevidden til slangen, så de automatisk angriper hodet når det kommer ned )
Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Trenger hjelp. Fikk det i dag... PC-VERSJONEN! :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg får ikke tak i røde minions. Når du finner det stedet hvor han først sier du trenger røde minions, tenkte jeg på det huset litt lenger ned, hvor det er en rød ting inni et hus som ser ut som en spawnsak. Men den er "stengt"..

 

Hvor finner jeg røde..?

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Trenger hjelp. Fikk det i dag... PC-VERSJONEN! :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg får ikke tak i røde minions. Når du finner det stedet hvor han først sier du trenger røde minions, tenkte jeg på det huset litt lenger ned, hvor det er en rød ting inni et hus som ser ut som en spawnsak. Men den er "stengt"..

 

Hvor finner jeg røde..?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Røde får du i løpet av Melvin-oppdraget.
Lenke til kommentar
Det er enkelt. Du skal bruke en minion til å plukke opp et egg, løpe med egget til den lille land-lappen til venstre på bildet, slippe egget, og løpe opp. Oppe sammen med deg har du en haug med flamme-minions som står og hiver flammer på fuglene. Slik fortsetter du til alle fuglene har blitt drept. Da kommer de fangede minion'ene løpende til deg. :)

8965658[/snapback]

 

Hvordan tar man eggene? (pc)

Endret av NikkoDee
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
har drept melvin oberion og han trollmannen. Har også oppdaget dvergen og funnet ut at statuen er falsk men, hvor skal jeg gå nå ? eventuelt hvor skal jeg få tak i smelteren og går det ann ogfå to mistress ?

 

P-in-p

 

Du må gå til neste spawn pit for og få dem tilbake den skal være på toppen av bakken.

 

Hvordan drepe de flygende vampyrene

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du må bruke sjold formeln på dem og da vil de gå i bakken så sender du alle minionsene på henne/ dem vær gang hun prøver og reise seg blir hun sendt i baken igjen. Kan ta dem fleste på 30 sec nå =)
Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar
Nei ser ikke ut til at de har åpnet seg, men kan dog gå inn i huset til Melvin å spawne de fra der, men så snart jeg går ut igjen blir de borte...

9014366[/snapback]

 

Da har ikke spillet registrert at du har levert inn bolet deres. Spill gjennom mappet og se om du finner det. Hvis ikke er jeg redd for at du må starte på nytt.. Det måtte jeg ved en annen anledning hvor en stokk forsvant mystisk..

Lenke til kommentar
Vanligvis er det noen andre ganger enten til høyre eller venstre rett før du kommer dit. Ta med 3 blå minions in der og dytt på plass/dra bort en svær stein for å dempe strålen.

9019915[/snapback]

 

Det er etter det! Det er noen geisyrer som vannet spruter tidvis på! Du skal forbi disse så du kommer fram til en av de roterende hjua som du bruker minions til å lage en ny bro...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...