Gå til innhold

Sitter fast i Overlord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter mange timer med overlord spilling så gikk det plutselig opp får meg at jeg ikke viste hva det der ene symbolet med en hånd og 2 sverd betyr (trykk på tab), det vises i %.

 

Hva betyr det ?

8973971[/snapback]

Det står for gjennomsnittet av hvor "slagkraftig" du er. Jo kraftigere våpen minions har, jo høyere.

Lenke til kommentar

Hjelper kanskje å lese manual eller readme? F1-F4 bytter spells.

Dere har en merkelig måte å spille spillet på syns jeg. Med ett det kommer et MINSTE lite hinder, er det å quitte, poste her, lese svaret og gå videre. Hva med å spille og finne ut selv? Trenger dere help for å tørke dere i rompa også?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Mener du da opp ved Oberon eller ned til venstre?

Er flere alternativer og jeg føler jeg har vært i alle og lett i hver krok :shrug:

 

Den spell`en ble automatisk byttet med fireball da jeg fant den, og jeg fikk kun beskjed om at den var å regne som fireballs storebror eller noe lignende..

Hvor jeg fant den klarer jeg ikke å huske nå desverre..

 

Edit: Saxon, hold deg til ting du har greie på du, for du vet ikke en dritt om hvordan andre her spiller og ikke la deg tro du vet så mye bedre enn alle andre :nei:

 

Edit2: Bitex var navnet, Saxon var avatar. (bra band btw)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Eh egentlig f1 til f12 bytter spell.

 

 

archongamer: for å komme på andre siden så må du gå rundt og du må ha blue minions for å krysse vannet for så å gå inn i en hule, etter du har vært i den hulen kommer du ut i andre enden på andre siden der på bildet og da kan du skru den greie for og gå tilbake.

 

btw jeg gikk rundt i time vis i evernigth og skjønte ikke hvordan jeg eller hva jeg skulle gjør for og ta de 2 røttene som var igjen, og siden gnarl hele tiden sa jeg trengte blues så gikk jeg jo selvfølgelig rundt og lette etter blues, lite viste jeg at de ikke engang var i evernigth, det fant jeg først ut når jeg ble dritt lei og gikk for og gjøre noen andre quest i mellom tida.

 

Edit: har begynt og gå opp for meg at spill har begynt og forandre seg en god del siden tida når spill var slik at når du skulle inn en dør av 10stk så var self 9 dører låst og den riktige var slef åpen, ha.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Trenger hjelp til oppdraget.."Find a way to the other side of the mountain"...

 

Problemet er at jeg ikke finner veien  :!:

8971815[/snapback]

 

Har samme problem, :cry:

8981013[/snapback]

 

Gjør dere ferdig i Evernight først. Drep bossen, vips ei hule.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg kom til skade for å drepe en uskyldig og spratt opp på 3% på måleren av ondskap. Senere løste jeg et oppdrag på den gode måten og falt ned til 1%. Planen var å gå for å avslutte spillet med beste samvittighet. Så det jeg lurer på er om jeg vil falle til 0% ved å fullføre oppdragene på godt vis, eller om måleren aldri vil gå ned på null slik at jeg burde bytte strategi til å bli max ond.

Lenke til kommentar

Sitter fast rett etter der du er. Har fått tak i maten og får valget mellom å gå på portalen eller ta maten, men minionsene mine vil ikke gå helt opp på portalen.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Edit: Rett etter der trådstarter var på første bildet...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Sitter fast rett etter der du er. Har fått tak i maten og får valget mellom å gå på portalen eller ta maten, men minionsene mine vil ikke gå helt opp på portalen.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Edit: Rett etter der trådstarter var på første bildet...

Kall tilbake alle minions. Den behøver ikke stå helt 100% riktig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...