Gå til innhold

Sitter fast i Overlord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom meg til siste boss for en liten stund siden, men har ikke peiling på hvordan jeg skal ta ham. Har fått tak i alt jeg trenger (for ikke å spoile, nevner jeg ikke noen detaljer). Trenger bare å drepe ham. Noen som har tatt ham, og vet hvordan det skal gjøres?

9056713[/snapback]

 

Hint: Nøkkelen til å kverke siste boss er i fargene han har rundt seg. :)

Lenke til kommentar
Kom meg til siste boss for en liten stund siden, men har ikke peiling på hvordan jeg skal ta ham. Har fått tak i alt jeg trenger (for ikke å spoile, nevner jeg ikke noen detaljer). Trenger bare å drepe ham. Noen som har tatt ham, og vet hvordan det skal gjøres?

9056713[/snapback]

 

Hint: Nøkkelen til å kverke siste boss er i fargene han har rundt seg. :)

9068406[/snapback]

 

Ah. Jeg tenkte litt på det, men han flytter seg alltid til motsatt side av hvor jeg står, så det tar så lang tid å komme på ham at jeg egentlig aldri får skadet ham noe spesielt.

 

Får prøve det ut dog. Takk for tipset. :)

Lenke til kommentar
Ta turen tilbake til Tårnet og deretter farme sauene i mellow hills.

9068224[/snapback]

Bruk heller dungeons - Battler Beetles (eller andre biller, avhengig av hva slags livskraft du vil ha). Da får du 75 enheter med livskraft hver gang (3 per bille), i stedet for lusne ~35 som tar mye lenger tid.

 

Når det gjelder sistebossen så er han er faktisk relativt enkel når du finner ut hvordan du skal gjøre det. :) Bare hold minions unna når han leker tornado.

 

 

Fant ut at jeg har nok tid til å løpe over til andre siden, tilkalle 50 minions av riktig type (se på fargen til skjoldet hans, samt før skjoldet kommer opp), for så å angripe ham og likevel ha nok av tid til å gjøre ganske bra med skade når han har gjort seg ferdig i midten. Så kaller jeg dem tilbake, putter dem tilbake i tilkallingsgreiene for å sikre meg at de ikke dør, og venter på en ny mulighet.

 

 

Brukte utrolig mye tid på å rote rundt i blinde. Dette spillet trenger virkelig et kart à la Oblivion.

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

faen, no trur eg at eg virkeleg har gjort det :(

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
det gjelder hjulet som du skal snurre for å få heisen til Brewery 2, fekk tak i alle snudde på hjulet, men så fekk eg ikkje med meg kva som vart sagt.

men rekna med at den skulle opne den døra som var rett ved sidan av.

 

når det ikkje vart opna orka eg ikkje meir den kvelden, så eg tok waygaten til tornet og slutta av for kvelden.

 

så neste dag (i dag ), tenkte eg at eg skulle teste igjen, så eg vandra rundt, og til slutt bestemte eg meg for å sjekk her. og her var svaret :D

du skulle vist ta ein heis.

 

men no er problet at eine "handtaket" til hjulet er vekke :( og eg finner det ikkje :( ein bug ? heilt vekke :(

Lenke til kommentar
Jeg har kommet til den fasen jeg må velge mistress.

Rose eller Velvet. Noen forslag og argumenter på hvem jeg skal velge. Jeg selv har en knapp på Velvet.

9135823[/snapback]

 

Veeel, det er vel egentlig ikke noe vanskeli valg, for med Velvet får du sex og mere ond makt, samt som du får tøffere ting som du kan kjøpe til tårnet ditt, eller til henne :p

Endret av RagnaRock
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden detta var en hjelpe tråd, la jeg ut spørsmålet mitt her, i stedenfor å lage en egen tråd.

 

Skal få blue minions nå, og har kommi til det punktet der man må styre noen minions forbi no vanngreier og vann som sprutes oppover.

 

Problemet er at jeg ikke får til å styre minionsene med den guard tingen.

Husker ikke hvordan, og har ikke brukt den funksjonen noe spessielt i spillet, til nå :p

er vel Q for å sette et guard mark, men får ikke til å bevege de rundt.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...