Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woff skrev (16 timer siden):

Nå koster det MYE innsats med valper, men de er unektelig aldeles herlige da! UNNTATT når de ikke sier ifra at de må ut.. 🙂
Husker ikke fra forrige gang at det er så mye jobb! 🙂 

Samme her 😅 15.5 år siden sist jeg hadde valp, men begynner å få inn "rytmen" igjen nå 😃

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

I dag fikk jeg TRE pakker i postkassa her:
Innholdet var totalt 15 stk nøkkelbånd! Avsender var LO og NHO, meget fornøyd med at de vil være representert i min etterhvert ganske enorme samling av sånne bånd! 😊
Bare gi meg en pm hvis du eller din bedrift også vil være representert her, har plass til endel tusen til! (Har omtrent 8.500 forskjellige pr dato!)  🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Rexxus skrev (På 12.10.2023 den 2:51 PM):

Til TOPIC tråden: Musikk er eneste i mitt liv akkurat nå, og en god barndomsvenn, alt annet er rene helvete på jord.

Låst, fastkjørt, undertrykt, urettferdig, ikke sett, relasjoner rakner, sett ned på, faste holdepunkter løsner, rokkeringer, uforberedt på livet, faller, mistet troen. Livet er kjipt, det er det. Man lever for å dø. Det man kan gjøre er å ta tak i ting, gjør ditt, prøve, tillate, tilgi, tiltak.  Din tipp-tipp-tipp-tipp oldefar i år 416 følte det samme, men han karret seg til mot, og her er du 1607 år senere. Tenk hvordan frø kan spire bare de får vann og sol.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Pliscin skrev (29 minutter siden):

Låst, fastkjørt, undertrykt, urettferdig, ikke sett, relasjoner rakner, sett ned på, faste holdepunkter løsner, rokkeringer, uforberedt på livet, faller, mistet troen. Livet er kjipt, det er det. Man lever for å dø. Det man kan gjøre er å ta tak i ting, gjør ditt, prøve, tillate, tilgi, tiltak.  Din tipp-tipp-tipp-tipp oldefar i år 416 følte det samme, men han karret seg til mot, og her er du 1607 år senere. Tenk hvordan frø kan spire bare de får vann og sol.

Mye du ikke vet som er personlig jeg ikke kan skrive om mitt liv også, som gjør min situasjon sånn som det er, mye er pga KOmmunen jeg bor i Barnevern og masse dritt.
Avslag på det meste av Hjelp.

FLytte kan jeg ikke gjøre på minst 2 år.

Lenke til kommentar
Onkel_Stewart skrev (1 minutt siden):

Det gjør noe med en, ikke sant? 

Så fint det er når noen kjenner på den gleden man får av det og gir den videre til nestemann. 

Det er sånn man redder verden. Sakte men sikkert 🙂

Godt sagt! 👍

Ja det tror jeg og 😊 at det er sånne små ting som gjør livet meningsfullt og verden bittelitt bedre 😊👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Å traske rundt i skog og villnis, møte på ekorn som klatrer i trær og hegrer som letter fra bekker og flyr av gårde.
Rådyr også en gang i blant.
Hester på beiter som kommer bort til meg når jeg er i min egen verden og fotograferer skogen. 

Innser at dette er livet, og  resten av verden og menneskeheten går i dass og har null mening. 

 

Endret av Skogslik
  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Skogslik skrev (12 minutter siden):

Å traske rundt i skog og villnis, møte på ekorn som klatrer i trær og hegrer som letter fra bekker og flyr av gårde.
Rådyr også en gang i blant.
Hester på beiter som kommer bort til meg når jeg er i min egen verden og fotograferer skogen. 

Innser at dette er livet, og  resten av verden og menneskeheten går i dass og har null mening. 

 

Forbannet lykke i sin reneste form, amigo :yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Skogslik skrev (25 minutter siden):

Å traske rundt i skog og villnis, møte på ekorn som klatrer i trær og hegrer som letter fra bekker og flyr av gårde.
Rådyr også en gang i blant.
Hester på beiter som kommer bort til meg når jeg er i min egen verden og fotograferer skogen. 

Innser at dette er livet, og  resten av verden og menneskeheten går i dass og har null mening. 

 

Nydelig :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Denne podkasten om vitenskap og kritisk tenkning er et høydepunkt i uka og bringer som regel alltid et smil om munnen 😊 

https://www.theskepticsguide.org/podcast/

Siste episode i skrivende stund:

https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkLnRoZXNrZXB0aWNzZ3VpZGUub3JnL2ZlZWQvcnNzLmFzcHg_ZmVlZD1zZ3U/episode/aHR0cHM6Ly93d3cudGhlc2tlcHRpY3NndWlkZS5vcmcvcG9kY2FzdC9zZ3UvOTU2?ep=14

Kommer ut hver lørdag og har gjort det i godt og vel 20 år eller noe slikt.

Gjør ekstra godt i tider når ting synes mørkt og trist, da gir denne litt håp.

Endret av Enceladus
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...