Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Jeg er som regel glad året rundt jeg. Det er sjelden jeg har kjipe dager. Faktisk. 

Men noen dager er bedre enn andre selvsagt, men alle dagene er som regel gode uansett. Jeg har råd til mat på bordet og det jeg har lyst til, å jeg har en stabil inntekt og fast trygg jobb som jeg trives med. Jeg jobber 08:00 til 16:00 hver dag og har fri hver eneste helg og jeg får ferie som regel akkurat når jeg ønsker det. 

Jeg er lykkelig gift på det 15'ende året og ikke har vi lånt oss til pipa med lån heller. 

Andre ting som gir meg korte hverdagsboost når det gjelder lykke er når det dukker opp pakker i postkassa etc. Men dette har lite med den generelle lykken å gjøre :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Psykake skrev (På 10.10.2023 den 10:37 PM):

Pga et merkelig hukommelsestap de mente kunne være epilepsi , mistet jeg førerkortet i 1 år.

Det er 1 år siden i morgen! Ikke noen flere episoder som kan minne om epilepsi. Ergo får jeg kjøre veldig snart!

Gleden ble kortvarig!

Jeg kunne ikke søke politiet om tilbakelevering før jeg hadde fått helseattest. Attesten ble skrevet 1 år etter episoden. 

Så nå skal politiet gjøre et vedtak, noe som er en formalitet.

Behandlingstid 6 uker.

 

Byråkrati ❤️

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Yakamaru skrev (13 minutter siden):

Eyyy, congrats. 50kg er ikke dårlig og veldig mye. Har gått ned 25kg selv og skal ned ytterligere 8-13.

Takk for det!👍 Skal ned minst 50 til, tror ikke de blir like lett å fjerne som de forrige, men har fått igang giret nå. 🙂

Ett liv med dårlige valg og dårlig psykisk helse har satt sine spor.

Og woop, godt jobbet av deg og! ❤️ Lykke til 😀

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Duriello skrev (9 minutter siden):

Ett liv med dårlige valg og dårlig psykisk helse har satt sine spor.

Som det ser ut til at du har gjort en enorm innsats for å få endret! Gratulerer så langt, IKKE overdriv nå da! 🙂 
(Er selv på vei til -35 kg men det går tregt nå!)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Woff skrev (7 minutter siden):

Som det ser ut til at du har gjort en enorm innsats for å få endret! Gratulerer så langt, IKKE overdriv nå da! 🙂 
(Er selv på vei til -35 kg men det går tregt nå!)

Takk for det 😀 Ja skjønner at jeg ikke må overdrive, og hvor lett det kan være å gå i den fella, for jeg ser ingen endring selv når jeg ser meg i speilet, men de rundt meg sier det. Hjernen er en rar kreasjon 🙂

Godt jobba til deg og ❤️

Siste spurt mot målet er alltid tøffest. Men må bare stå i det og ikke gi opp. 😀

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
27 minutes ago, Duriello said:

Takk for det!👍 Skal ned minst 50 til, tror ikke de blir like lett å fjerne som de forrige, men har fått igang giret nå. 🙂

Ett liv med dårlige valg og dårlig psykisk helse har satt sine spor.

Og woop, godt jobbet av deg og! ❤️ Lykke til 😀

Jeg heier på deg, dude. Detta klarer'u uten no problem!

Og ja, de siste kiloene er vanskeligere å bli kvitt, dog er verdt det for langvarig god helse. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Rexxus skrev (15 minutter siden):

Prøver ikke lett, brb ut kjøpe øl og høre på musikk :)

Takk for fint svar :)
Setter pris på det noen bryr seg om andre ❤️

Av og til så må man bare kobble ut, og rett og slett holde seg unna trådene som omhandler Ukraina og Israel/Palestina.

Mye god musikk man kan "rense" hodet med. 🙂🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (9 minutter siden):

Av og til så må man bare kobble ut, og rett og slett holde seg unna trådene som omhandler Ukraina og Israel/Palestina.

Mye god musikk man kan "rense" hodet med. 🙂🙂

Helt enig der, bra sakt ❤️

Nå er jeg hjemme igjen :D
Vi trenger noe possitivitet også :D

Lenke til kommentar

Gleder meg over andres gleder her i tråder! Dette er en av mine favoritttråder på forumet. 

Selv er jeg takknemlig over at jeg fikk influensavaksinen på tirsdag, at jeg har fått gjennomført en godkjenningskurs idag (gir meg stor fordel i jobbsammenheng) og at jeg har fått løpt ukas langtur idag. Er blitt kvitt plantar fasciitt også :)

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...