Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

alle som er interessert i sjekking burde lese "The game", fordi den er en morsom, interessant og lærerik innledning i det som for mange startet det hele, og gir ett godt inblikk i hvordan ting var før folk begynte med Natural metoden som "praktiseres" idag.

 

Folk som er interessert i sjekking burde likevel ikke begynne å praktisere det som blir praktisert i den boken da dette handler mye om å skape ett ytre attraktivt skjold som er attraktivt men ikke fører til så stor grad indre forandring som de fleste som begynner med dette trenger.

 

Mystery method handler i stor grad om å kunne være attraktiv, men ikke det å faktisk være en attraktiv person.

 

Som en person kan lese en vitsebok og pugge den, personen kan da være morsom når han bruker det han har pugget, men han ER ikke morsom i seg selv.

 

sånn ser hvertfall jeg det.

Endret av loffen90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okay, dette skrives i beruset tilstand, men satser på at det blir forståelig. :)

 

dagens kule kommer etter etterskjelvet fra fredag da jeg var ganske bra full, men uansett.. Var på by'n og fikk god kontakt med to jenter som var veldig søte og hyggelige. Ettersom resten av gjengen min ditcha meg til fordel for sine kjære, falt selvsagt valget på de to "utvalgte".

Vi snakker, drikker og koser oss, spiser nattmat etc. Men når vi skal hjem "inviterer" de meg på hemsen, ettersom de bodde på hotell.

Dette var jeg selvsagt keen på, men det som følger er at vi utveksler fulle navn og nattaklem. De skulle ha jentekveld med så mye søvn og sjokolade("?") som mulig ettersom de ikke var fra byen.

 

Witch leaves me.. alene i natten. Det som irriterer meg er at antageligvis kunne jeg halt dette i land hvis jeg var litt mer pågående, men jeg har for vane å havne i vennefella hvor jeg blir han "snille" og "hyggelige" karen.

 

Wtf?!

 

faen eller... uansett, jeg må forhøre meg her og høre om dere har tips til bok/video som "beste" starten på sjekking. Er vel mest interessert i å lære mer om hvordan jeg kan forbedre min personlighet og hvordan jeg kan upse selvtilliten min da det ofte er det som hinder meg i å fullføre femmila jeg har lagt ut på flere kvelder.

 

god damn, nok ranting.

 

Takker for hjelp hvis det kommer noe :)

 

Skavvise...

 

Jeg skal skyte fra hofta og gjette vilt på at du i første omgang trenger å vise mer intensjon og seksuell state, samt eskalere fysisk.

 

Ellers har jeg en fin liste over materiale her...

 

For generelt innergame, selvtillit og personlighetsbygging:

 

Sean Stephenson - Get off your "but" (bok)

Michael Neill - You can have what you want (bok)

John Alexander - How to become an alpha male (e-bok)

 

Mer sjekkeorientert materiale:

 

Double your dating/David DeAngelo - On being a man (video)

Double your dating/David DeAngelo - Deep inner game (video)

Gunwitch - Way of gun (audio/mp3)

Swinggcat - Real world seduction (e-bok)

 

Personlig har jeg hatt mest utbytte av Michael Neill, Sean Stephenson og David DeAngelo når det gjelder generell personlighetsutvikling, mens GW har bidratt til den mer sjekkeorienterte delen. Gunwitch har også den fordelen at han legger fram en fullstendig modell, som dekker alt fra A til Sex.

Jeg vil imidlertid påpeke at du på ingen som helst måte må, bør eller skal følge alt som blir sagt her slavisk. Hold det enkelt, prøv forskjellige ting og viktigst av alt; finn din egen stil. Alt det jeg har listet opp over er ment som krykker, ikke et jernbanespor du må følge til endestasjonen.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte at det å massere jenter måtte være en genial metode for kino. Massasje er jo sosialt akseptert og massevis av kino og har et lite hint av seksualitet. Jeg sier alltid at hun skal massere meg etterpå, slik at jeg ikke blir for needy, samtidig som det er dritdeilig å bli massert. Likevell føler jeg at det ikke funker helt..

 

Noen andre som har erfaring med massasje i game? :)

Lenke til kommentar

Jeg var ute på en bursdagsfest på lørdag og som vanlig klarer jeg å tulle det til.

Hun som hadde bursdag er en venninne jeg kjenner fra tidligere, så jeg viste sånn halveis hvem de fleste der var.

 

Hendelsesforløpet er litt uklart da jeg fikk i meg endel alkohol utover kvelden.

 

Ihvertfall, jeg merker at hun ene jenta der viste interesse for meg, ikke mer enn at hun tok insiativ til å snakke med meg, delte shots med meg osv, men jeg fattet ihvertfall at det kanskje var andre intensjoner hun hadde. Jenta var ikke noe særlig, men jeg var ute for å ha det gøy så tenkte bare why not så jeg spilte med.

 

På et eller annet tidspunkt endte vi opp aleine på stua aleine og da kysset hun meg, eller hun holdt på å spise opp hele ansiktet mitt, har aldri kysset noen som er så dårlig til å kysse og jeg har kysset endel. Ihvertfall så tror jeg ikke de andre fikk med seg det her.

 

Litt utover kvelden, kommer jeg i kontakt med ei anna jente, som faktisk var utrolig pen og søt. Hun småflørtet med meg, dreiv å tok meg på rompa osv, vi danset litt sammen, pratet endel og fikk henne noe motvillig til å kysse meg.

 

Men dum og full som jeg er, så klarer jeg ikke gi slipp på den første jenta, og jeg tar henne med opp i andre etasjen der vi ligger å koser og jeg begynner å fingre henne litt og spør om vi skal ha sex. Dette var da mitt i stua i andre etasje og folk kunne komme når som helst så hun sa at hun ikke turte å gjøre noe mer her siden kusina hennes var der og blabla og at vi kunne ha sex seinere når vi hadde kommet oss ut på byen.

 

Da mister jeg totalt interessen og begynner med hu andre igjen, men hun begynner å bli mer frem og tilbake så jeg ga opp å dro fra stedet med noen andre venner. Mye mulig fordi hun hadde fått med seg det med hun andre jenta.

 

Dagen etter våkner jeg opp å tenker at jeg vil noe mer med hun andre jenta, fult klar over at jeg var festens flørtepus og at jeg var bortpå flere den kvelden som kanskje ikke er det lureste hvis man vil videre med noen.

 

Jeg prøver å sende henne en melding, men får bare korte svar, men med smilefjes osv og vet liksom ikke helt hva hun mener med det. Hun bor et stykke unna (pga skole) og jeg ba henne si ifra neste gang hun skulle tilbake hit, noe hun sa hun skulle.

 

Jenta veit jeg er veldig sjenert, men om hun var interessert burde hun ikke holdt igjen vel? Eller har jeg driti meg helt ut her.. som vanlig >.<

Lenke til kommentar

"Vet du, på Galapagos er det en 150 år gammel skilpadde, som heter Lonesome George. George er den aller siste av sin egen art. Det er nesten 7 milliarder ganger så mange av oss. *tenkepause* Det får deg til tenke, er det egoistisk av oss å sitte alene på festival og være ensomme? Bli med meg og se Pendulum istedet. For George sin skyld?"

 

Det var vel kanskje ikke akkurat slik jeg la det fram, men det er essensen av det. Disse filosofiske openerne funker som bare faen. Kjørte den ovenfor på ei jente som satt alene og så trist ut på Hove, my god så gøy vi hadde det senere.

Prøvde noe lignende i helga. Great success! Perfekt setting og alt.

Lenke til kommentar

alle som er interessert i sjekking burde lese "The game", fordi den er en morsom, interessant og lærerik innledning i det som for mange startet det hele, og gir ett godt inblikk i hvordan ting var før folk begynte med Natural metoden som "praktiseres" idag.

 

Folk som er interessert i sjekking burde likevel ikke begynne å praktisere det som blir praktisert i den boken da dette handler mye om å skape ett ytre attraktivt skjold som er attraktivt men ikke fører til så stor grad indre forandring som de fleste som begynner med dette trenger.

 

Mystery method handler i stor grad om å kunne være attraktiv, men ikke det å faktisk være en attraktiv person.

 

Som en person kan lese en vitsebok og pugge den, personen kan da være morsom når han bruker det han har pugget, men han ER ikke morsom i seg selv.

 

sånn ser hvertfall jeg det.

 

Anbefal gjerne noe lektyre for natural game :)

Lenke til kommentar

Jeg tar meg den friheten å quote dette innlegget. Det inneholder i mine øyne mye av det du trenger. Har slevselv(selvfølgelig) bare vært borti John Alexander og de to fra David DeAngelo, men de funket bra for meg...

 

For generelt innergame, selvtillit og personlighetsbygging:

 

Sean Stephenson - Get off your "but" (bok)

Michael Neill - You can have what you want (bok)

John Alexander - How to become an alpha male (e-bok)

 

Mer sjekkeorientert materiale:

 

Double your dating/David DeAngelo - On being a man (video)

Double your dating/David DeAngelo - Deep inner game (video)

Gunwitch - Way of gun (audio/mp3)

Swinggcat - Real world seduction (e-bok)

 

Personlig har jeg hatt mest utbytte av Michael Neill, Sean Stephenson og David DeAngelo når det gjelder generell personlighetsutvikling, mens GW har bidratt til den mer sjekkeorienterte delen. Gunwitch har også den fordelen at han legger fram en fullstendig modell, som dekker alt fra A til Sex.

Jeg vil imidlertid påpeke at du på ingen som helst måte må, bør eller skal følge alt som blir sagt her slavisk. Hold det enkelt, prøv forskjellige ting og viktigst av alt; finn din egen stil. Alt det jeg har listet opp over er ment som krykker, ikke et jernbanespor du må følge til endestasjonen.

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar

okay, dette skrives i beruset tilstand, men satser på at det blir forståelig. :)

 

dagens kule kommer etter etterskjelvet fra fredag da jeg var ganske bra full, men uansett.. Var på by'n og fikk god kontakt med to jenter som var veldig søte og hyggelige. Ettersom resten av gjengen min ditcha meg til fordel for sine kjære, falt selvsagt valget på de to "utvalgte".

Vi snakker, drikker og koser oss, spiser nattmat etc. Men når vi skal hjem "inviterer" de meg på hemsen, ettersom de bodde på hotell.

Dette var jeg selvsagt keen på, men det som følger er at vi utveksler fulle navn og nattaklem. De skulle ha jentekveld med så mye søvn og sjokolade("?") som mulig ettersom de ikke var fra byen.

 

Witch leaves me.. alene i natten. Det som irriterer meg er at antageligvis kunne jeg halt dette i land hvis jeg var litt mer pågående, men jeg har for vane å havne i vennefella hvor jeg blir han "snille" og "hyggelige" karen.

 

Wtf?!

 

faen eller... uansett, jeg må forhøre meg her og høre om dere har tips til bok/video som "beste" starten på sjekking. Er vel mest interessert i å lære mer om hvordan jeg kan forbedre min personlighet og hvordan jeg kan upse selvtilliten min da det ofte er det som hinder meg i å fullføre femmila jeg har lagt ut på flere kvelder.

 

god damn, nok ranting.

 

Takker for hjelp hvis det kommer noe :)

Jeg antar du klarer å laste ned torrenter..

 

Vel, jeg anbefaller denne videoen av richard La Ruina. Han viser deg hvordan man kan vise mye seksualitet med kroppspråket på en akseptert måte, og som kan bare synts mellom deg og damen, men fremdeles så holder man en normal samtale, så damen tar deg som seriøs også, men også playful og sexual.

 

Det er mye annet stæsh der og. http://thepiratebay.org/torrent/5490896/PUA_Stealth_Attraction.rar

Endret av Magnus :)
Lenke til kommentar

[quote name=Magnus :)' date=' 4. august 2010 - 19:56' timestamp='1280944570' post='16028430]

Jeg antar du klarer å laste ned torrenter..

 

Vel, jeg anbefaller denne videoen av richard La Ruina. Han viser deg hvordan man kan vise mye seksualitet med kroppspråket på en akseptert måte, og som kan bare synts mellom deg og damen, men fremdeles så holder man en normal samtale, så damen tar deg som seriøs også, men også playful og sexual.

 

Det er mye annet stæsh der og. http://thepiratebay.org/torrent/5490896/PUA_Stealth_Attraction.rar

 

Laster ned nå men må si jeg har INGEN forhåpninger. "Stealth attraction" ? hahaa høres jævelig bad ut

Lenke til kommentar

For å bli god PUA, så må du sette mye tid og øvelse inn i det. Det vil neppe skje med menn over hele verden.

 

Det er også snakk om å sjekke opp fine damer som du kan ha ONS med, eller bare ha det gøy med. Den dama du blir forelsket i, og du skal "reprodusere" med, er neppe den diggeste dama i klubben, men heller en mindre pen en som du føler en sterk forbindelse med.

 

no worries, be happy

Endret av Magnus :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...