Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fikk med meg en jenta her om dagen og etter vi hadde hatt sex fortalte hun at ho hadde type, og ho lurte på om det gikk bra, noe jeg sa ja til. Mitt spørsmål er om jenter virkelig er så kyniske? Blir litt skremt..

 

Var nemlig med ho i går også, og typen ringte 5-6 ganger og ho lot telefonen ringe ut selv om de hadde avtale om å møtes.

 

Det som er at jeg begynner å like henne litt, men vet ikke om ho er noe å satse på når ho holder på sånn som det her.

 

Er dette vanlig når de blir lei typen sin? Spurte nemlig hvorfor ho var utro, og ho syntes jeg var så sjarmerende osv.

 

 

Håper du for grisejuling av typen.

Greit at du ikke visste det første gang, da er det bare hun som er tilbakestående, men så forsetter du å møte hun...

Er ikke min skyld at jeg er bedre enn typen hennes. Anyways, takk for svar. Kommer nok ikke til å bli sammen med henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik som livssituasjonen min er i dag, vil ikke jenter være utro mot meg. Så lenge jeg holder meg nok interessert i dem, vil jeg tilfredsstille de behovene de har (ikke bare fysisk). Når jeg ikke klarer å tilfredsstille behovene, er jeg ikke interessert nok i dem -> jeg gjør det slutt.

Snakker av erfaring.

 

Selvfølgelig kan ting endre seg med årene, men foreløpig vil ingen jeg velger å gå inn i ett forhold med (noe jeg faktisk gjorde i går) være utro mot meg.

 

Som min eks sa til meg for lenge siden: "Det er alltid en som elsker, og en som blir elsket... Så jævlig irriterende at det er jeg som elsker."

Endret av Cheshire Cat
Lenke til kommentar

jeg var ute i går og møtte ei jente som var interresert, men venninna var ikke så veldig happy for det. Det har skjedd før, men da har jeg hatt wingman som tar seg av venninna. i går så var jeg aleine og hadde ingen anelse om hvordan jeg skulle kvitte meg med venninna, så jeg ikke hadde blitt cockblocka hele kvelden. Noen tips og triks? så jeg veit dette til neste gang jeg er aleine.

Endret av Sno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei og hopp alle sammen.

 

Dette har kanskje ikke så mye med pick-up å gjøre, men

håper dere vil fortsette å lese likevel.

 

Denne jenta har vært obsessed av meg nesten hele tiden.

Hu har skrevet brev til meg på nettby (der det starta tror jeg), kommentert bildene mine og smilt pent til meg generellt sett nesten hele tiden.

 

Over en mengde brev, så fikk vi delt MSN adresser, som tilslutt førte til mer aktiv prating, som tilslutt førte til at hu sa hun spilte CSS, og der kom vi nærmest hverandre i ett ingame. Men dette ekke noe tull jeg kommer med, denne tråden er seriøs!

 

Så etterhvert spør jeg "Nå har vi vel snakket en god del sammen, kan vi ikke møtes?" Så jeg møter henne i Tønsber og vi kjører en tur og snakker sammen. Det var koselig, hun virker som en utrolig flott og hyggelig jente.

Så har vi da blitt litt bedre kjent og jeg kjører henne hjem.

 

Så holder vi kontakten over nett noen par uker til etterpå (Det suger egentlig hardt!) Fjortiss opplegg.

Men så inviterer jeg henne på LAN. Det er med en kompis av meg og en til som også er kompis. Alt ser pent ut, og alle har det gøy.

Inntil at "begge" "kompisene" mine sier de skal ut å ta en røyk sammen.

Og jeg skjønner selvfølgelig inni meg at de skal ikke bare ta en røyk, han ene som har dame skal fortelle han andre som har LAN`et, min situasjon, og i etterkant har jeg fått vite at han har fortalt at "Han bare måtte kjøre på, og go for her!"

 

OG HER STARTER MITT Problem.. Han "vennen" min visste og så tydelig at jeg holder på med henne. Likevel så prøver han seg, og har ingen respekt for meg. Selvfølgelig kan han gjøre det, men hvor føkkings frekt er da ikke det?!

"FINN DIN EGEN" lissom? eller klarer du ikke det?

 

Det ende med at han kjørte henne hjem, og bare det var nok.

EGENTLIG visste jeg at å ta henne med på LAN var en dum ide, for der ville hun treffe en gutt ekstra som er singel.. Og det ekke bra. Nå har jeg fått ett problem, fordi på slutten av LAN`et så kjørte han henne hjem, fordi jeg tok 2 øl og ville ikke gamble om lappen..

 

Så de har utviklet samme type kontakt som jeg begynnte med henne. Gitt hverandre kallenavn, og skriver med hjerte til hverandre på facebook.. F.ex:

 

Pære! <3 o.s.v, og jeg vet at dette er bare opptakten.

Hva jeg gjorde som Counter-Attack (og forhåpentligvis ligger jeg foran)..

Var å ta henne med ut på kino denne helgenen, og etter det gikk vi og spiste mat sammen, også kjørte jeg henne hjem og ga henne hadeklem.. DET.. DET!

Vet jeg at han ikke har gjort enda.. ;)

 

Men jeg føler selv at hun bruker "han" for å prøve å få meg sjalu, men det funker ikke. For jeg har vært så mange ganger selv borti sånt at jeg vet hva man skal gjøre..

Dette er ikke alltid tilfelle.. Noen ganger så gir hun meg fulle oppmerksomhet, andre ganger, ikke helt.

 

SPØRSMÅLET ER:

Hva skal jeg gjøre? Jeg snakket med en bestevenn, han anbefalte at, for å unngå dette trekantdramaet, så må jeg rett og slett snakke med han. Si at dette liker jeg ikke! Du kommer her og blander deg inn. Jeg føler at dette ikke er helt veien å gå, fordi nå som jeg introduserte han inn i hennes liv kan jeg ikke nekte han.. DET FÅR MEG til å ille ut ikke sant?

 

Så dere erfarne artister i PU, hva bør jeg gjøre? Jeg vet stegene. Har sett alle episodene av PUA med Mystery og tatt notater under hver eneste episode, av alle triks de lærer bort. Selv føler jeg at, jeg må begynne å få mer nærkontakt med henne "close" Fordi det vil isolere han ute, og det vil dra meg opp i skyene, men det er ikke alltid jeg har gøtsa til å gjøre sånt, og jeg mestrer hvertfall lett og få tak i hadeklemmen på slutten av "kvelden" vår..

 

SÅ HVA SKAL JEG GJØRE!! HUN KUNNE BLITT min kjæreste om jeg bare kunne fått jobbet ifred! Nå har jeg hvertfall lært en ting.. Aldri bland flere gutter inn, jeg trodde jeg hadde "venn" jeg kunne stole på, men tydeligvis hadde jeg ikke det.. FFS.

 

Gutt

19 år..

Lenke til kommentar

Selv føler jeg at, jeg må begynne å få mer nærkontakt med henne "close"

 

Du svarer på spørsmålet ditt selv. Make a move eller drit i hu. Hvorfor nøyer du deg bare med en klem når du sier hadet til hun?

 

Jeg syns ikke det er så frekt av vennen din å prøve seg, du har jo ikke kommet noen vei med hun? Kanskje hun tror du ikke er interessert og går videre? Helt ærlig så er det din egen feil at ting er blitt sånn, og ikke fordi du inviterte hun på LAN med en annen singel venn.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Utfordre kameraten din til 1 on 1 på aim_map. Winner takes it all.

hahaha! xD Den var morsom :thumbup:

 

Nå takker jeg for svarene deres, selvom jeg føler dere pisker meg litt med dem =P

 

Nå har det seg sånn at vi har bare møtt hverandre 3 ganger så er kanskje litt tidlig med nærkontakt men neste gang vettu, da skal jeg følge opp rådene deres.

 

1. gang, Etter all prat og masse bullshjit får jeg endelig møtt henne. Litt cruising.

2. gang, LAN i noen antall timer

3. gang, kino date, fikk i det minste gitt hadeklem og ligger i det minste foran "kompis"

 

Neste.. Hmm shopping med kinodate, og da litt på hånden, ja det vakke så dumt nei! =)

Også leke litt med håret hennes, eller spørre hvor mye veier du, også løfte henne sånn i "Bryllupsstilling" hvis du skjønner hva jeg mener :p Også kanskje leie hånda.. Ekke helt noob, men hu her er vanskelig!

 

Ekke så lett og morro og prøve seg når hu vet at jeg da er keen, og hu kan bare fortsette og "late" som at hu er keen på kompisen min, mens hu drar meg til det ytre.

Men om hun faktisk liker meg vet jeg jo ikke, men sånn som jeg har sett det så gjør hun nok det. Fordi hu var jo nesten helt overbetatt av meg måten hu skreiv til meg hver eneste dag.

 

Jeg håper bare ikke at hu play`er meg, og at hu viser noe tilbake, ellers bruker hu vel "kompisen" bare som sjalusibait.

Og nei, jeg er ikke en sånn som skal bli glorifisert ønskedokke som gjør alt hun vil.

Beklager men jeg inkluderte kanskje ikke at vi ikke har møtt mer enn 3 ganger..

 

Derfor søkte jeg meg hit, for å få hjelp til å gjøre alle stegene riktig, så takker, jeg skal gjøre som dere har sagt, og hjelper det ikke... NESTE jente! =)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Var på fest hos en kompis nå og møtte ei HEIT dame, snakket ikke med henne på festen men vi utvekslet noen ord på vei til byen.

 

Anyway, når vi kom til utestedet tok det 10sek før vi begynte å kline veldig, og kompisen stod å klinte med venninden hennes.

 

Det som skjer er at etter ca 5min, sier begge to at de skal stikke på do, og at de selvfølgelig kommer tilbake, noe som i dette tilfellet ikke skjer.

 

Hva burde vi gjort annerledes i denne situasjonen? Jeg har nemlig vært ute for dette før(andre jenter), og da har de nemlig kommet tilbake..

 

Hva pleier dere å gjøre i slike situasjoner? Angrer ILLE på at jeg ikke isolerte henne nå, bør man alltid gjøre det i slike situasjoner?

Lenke til kommentar

Jeg har flørtet litt med ei fra jobb (jobber ikke lengre sammen), og hvis jeg får huset for meg selv i helga, skal hun komme bort og hvis jeg ikke får huset for meg selv er det heller ingen big deal :p. Jeg vet at hun er keen, vi har hatt mye fysisk kontakt og har alltid flørtende samtaler. Eneste greia er at hun er kristen. Jeg har sikkert sjekket opp kristne jenter før, men aldri daygamet ei. Jeg tror jeg kan kissclose henne, men er ikke så sikker på fuck-close.. Noen som har erfaring med kristne jenter? :p

 

Hun er ikke bare tradisjonskristen, men litt mer aktiv.

Lenke til kommentar

Jeg har flørtet litt med ei fra jobb (jobber ikke lengre sammen), og hvis jeg får huset for meg selv i helga, skal hun komme bort og hvis jeg ikke får huset for meg selv er det heller ingen big deal :p. Jeg vet at hun er keen, vi har hatt mye fysisk kontakt og har alltid flørtende samtaler. Eneste greia er at hun er kristen. Jeg har sikkert sjekket opp kristne jenter før, men aldri daygamet ei. Jeg tror jeg kan kissclose henne, men er ikke så sikker på fuck-close.. Noen som har erfaring med kristne jenter? :p

 

Hun er ikke bare tradisjonskristen, men litt mer aktiv.

 

jepp jeg har. hun jeg sjekket opp var fra en ekstremt katolsk familie, og praktiserende sågar.

problemet er at hun sikkert har lyst, men er blitt fortalt at dette er galt(kommer ann på hvor praksis troende hun har er) og at hun ikke kommer til å spre bena med det aller første.

jeg var kun ute etter one night stands, men fordi jeg ble "hindret" av hennes moral, så så jeg det som en utfordring. Hun fortalte meg at det ikke ble sex før ekteskapet, men brystene var helt greit å kna på(de var perfekte).

etter 3 måneder hadde vi sex, aldri har jeg ventet så lenge på det, aldri har det vært mer verdt det!

Jeg oppdaget at den evige jakten var over, jeg hadde funnet meg min utkårede.

 

Det endte opp med at jeg fortsatt er sammen med henne, over 1 1/2 år.

 

Jeg brukte alle knepene i boken (har aldri lest en sjekkebok- kun verbalt ment) på henne, det fungerte med tålmodighet.

 

Det som funket for meg var å være ubersosial og sjekkende, ikke bare mot hun du er keen på, men mange andre samtidig, det vekker konkurransen hos jenter, merk: de kan bli litt onde mot hverandre...

hun hatet meg i begynnelsen, det ble til hat som igjen ble til attraksjon. ;)

 

i ditt tilfelle må jeg si at du er på gyngende grunn. kyssing blir det helt sikkert, knaing også, men utifra alderen din å dømme så er hun ikke frittenkende nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...