Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Hehe, jeg beklager at jeg er så ivrig (Eller maser sånn), men jeg lurte på om noen hadde noe tips på routine stacking? Noen som har erfaringer i det? Eventuelt hvor det står litt mer om det? :)

 

EDIT: Og/eller (hvis dere syntes det er bedre) Multiple Threading.

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm klarte nå idag (inatt) igjen å dra med meg dame hjem som satt ved et venninnebord. men det var da som pokker at jeg ikke hadde med meg de spy-cam greiene jeg har så jeg kan dele alt med dere... hadde hatt sånn session med gutta før på kvelden der jeg viste åssen de funka, så hadde ikke bordklokka med kamera på rommet mitt heller. snasen kropp på frøkna, skulle gjerne sett det igjen. menmen, hu kommer igjen en annen gang.skal utigjen ikveld, så idag skal jeg snappe på meg klokke med spycam og dele med dere

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom borti noen sin øl på et utested i går. Søla over hele gulvet og buksebeinet til en dude. Alle klikka på meg i sånn 3 sekunder til de så at jeg var TOTALT uberørt av det. Det ble helt stille og ingen sa et eneste ord om situasjonen.

 

Ah. Min nyoppdagede confidence funker som faen. Alt er mye lettere. :!:

 

Skjedde selvfølgelig annet type stuff i går også. :love:

Lenke til kommentar

Ja, så klart! Gjorde jo det. Er ikke helt drittsekk, han fikk ølen jeg hadde i hånda siden jeg sølte ut hans.

Men jeg ble ikke sånn chode av det. Som jeg ser at mange blir.

Synes ikke det var flaut, og følte meg ikke dum.

Og jeg vet at jeg ville reagert helt annerledes for bare noen uker sida. :!:

 

Reaksjonen min i denne situasjonen kunne lett ha ødelagt det jeg hadde med jenta som faktisk satt rett ved duden som fikk sølt øl på seg.

Lenke til kommentar

han fikk ølen du hadde drikki av? bor du på landet? laugh.gif

 

her er forresten alt jeg husker fra samtalen med hun som ble med meg hjem inatt. og nå husker jeg mye iforhold til vanlig, det sier litt, og det sier litt om hvorfor jeg vil ha med meg spycam på byen.

 

1. hei, kjeder du deg?

2. ja

3. ....... ca. 2 timer med snakk. den siste halvtimen sitter vi der alene for de andre måtte gå.

4. jeg tenkte å be deg med hjem

5. så hvorfor gjør du ikke det da?

6. hehe ja så bli med da *ta i hånda og går*

 

det skal nevnes at hverken jeg eller dama var i noe spesielt seksuelt mood. vi bare satt og snakka om vanlige ting, om at hu ikke trodde noe på at jeg var 27 (for jeg ser så ung ut), om musikksmak (vi likte begge metal, det var jo en slags kobling bare der), om det vi jobba med tilogmed. husker ikke stort mer, men det var jo ca 2 timer med pjatt

 

 

Lenke til kommentar

Hvordan ville dere "angripe" ei dere vet litt hvem er? Alså dere har felles venner osv, men har ikke snakket no særlig. Dere vet begge hva dere heter... :p 

 

 

send en facebookmelding og spør om en date. eller hvis det høres for skummelt ut, fiks så dere havner på samme fest engang.

Lenke til kommentar

Hvordan ville dere "angripe" ei dere vet litt hvem er? Alså dere har felles venner osv, men har ikke snakket no særlig. Dere vet begge hva dere heter... :p 

 

 

send en facebookmelding og spør om en date. eller hvis det høres for skummelt ut, fiks så dere havner på samme fest engang.

 

Både facebook-melding og spørsmål om date er fail i de aller, aller fleste tilfeller. Siste forslaget funker.

Lenke til kommentar

Oppdaget denne tråden for første gang, og synes det ser veldig interessant ut. Men, det er jo som det står i førstepost at "tråden er guiden". Nå er det sånn at jeg ikke har tålmodighet til å lese gjennom 847 sider med pjatt, så er det noen steder man kan lese (bortsett fra førstepost) så man får med seg en del men ikke alt for mye?

Lenke til kommentar

Merkelig ting som skjedde i går ass. Jeg tror jeg var på utestedet i maks fem minutter før du var ei jente som tippa ølen mot meg og hilste. Jeg går bort og spør: kjenner du meg? -nei..

 

Hun og venninna sitter på bakken, så jeg drar hun opp mot meg. Jeg går inn for en klem og hun kysser meg på kinnet, vi hilser og jeg griper taket i haka hennes og kysser henne. Win! Venninna sitter fortsatt på bakken så jeg drar hun opp og går rett inn for kysset, når jeg nærmer meg sier hun bare "eh.. okei!" Ingen protester :D

 

Den ene dama som fikk meg til å gå bort foreslår at vi skal gå bort for å synge karaoke. Jeg sier: Du skal velge sang, og DUH skal kore!

 

All seems good. Men da vi kommer inn ved lokalet det er karaokemaskin på er det selvsagt stappfullt! Begge damene foreslår at jeg skal velge sang, men det er endel kø på vei opp dit, og i det jeg står i kø ser jeg begge damene forsvinne ut lokalet. Jævlig leit ! :p Men de var vel kanskje bare ute etter å kødde med en gutt, og jeg ble den utvalgte? Eller spilte jeg ikke korta mine riktig her?

Lenke til kommentar

Rart jeg ikke har sett denne tråden før nå...

 

Titta litt innom PUA for endel år tilbake, prøvde ut noen teknikker og BAM så var man i et forhold jeg nettop kom ut av (etter nesten 4 år).

Jævla kjipt, hun var en flott kvinne.

 

Nå har jeg da tatt opp PUA igjen, men klarer ikke helt å fange 9 og 10 babesa.

5-6 går greit og har hatt et part artige kvelder der og skaffet meg ei fuckfriend.

 

Enkleste må være for noen helger siden da jeg jatta litt med et kvinnfolk, tok en dans så skulle jeg og kompisen min på nach og jeg sa til henne, enten blir du med meg hjem nå ellers så ser du meg aldri igjen.

Ble ikke nach på meg den kvelden for å si det sånn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...