Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[quote name=Magnus :)' date=' 4. august 2010 - 22:00' timestamp='1280955636' post='16029464]

For å bli god PUA, så må du sette mye tid og øvelse inn i det. Det vil neppe skje med menn over hele verden.

 

Det er også snakk om å sjekke opp fine damer som du kan ha ONS med, eller bare ha det gøy med. Den dama du blir forelsket i, og du skal "reprodusere" med, er neppe den diggeste dama i klubben, men heller en mindre pen en som du føler en sterk forbindelse med.

 

no worries, be happy

 

 

regner med at du kødder når du skriver det nederste? For mitt vedkommende og veldig mange andres og vil jeg tro, så er jeg rimelig sikker på at de må finne personen attraktiv før de vil gå inn i ett forhold med den andre. Nå kan det være mange andre gode sider ved personen, men jeg tror at en hovedregel er at personen ser bra ut. Ett minimum i forholdet må da være at man kan svare på spørsmål at partneren ser bra ut, at man kan komplimentere hun direkte. Hvis man sier til noen at:min kjæreste er ikke fin :hmm:...vel , lykke til med det ;) Jeg personlig kan ikke tenke meg å være i ett forhold og måtte lyve til partner/andre om utseende hennes.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Faktisk enig med step_up.

Etter det ble slutt med eksen for 4 måneder siden har jeg fortsatt ikke feid over et kvinnfolk jeg vil bli sammen med, pga hun mangler den "wow - faktoren" utseende-messig. Så blitt noen ons og fuckfriends, men ikke no mer.

 

Dessuten er det viktig at hun er penere enn eksen :D

Endret av discostu
Lenke til kommentar

[quote name=Magnus :)' date=' 4. august 2010 - 22:00' timestamp='1280955636' post='16029464]

For å bli god PUA, så må du sette mye tid og øvelse inn i det. Det vil neppe skje med menn over hele verden.

 

Det er også snakk om å sjekke opp fine damer som du kan ha ONS med, eller bare ha det gøy med. Den dama du blir forelsket i, og du skal "reprodusere" med, er neppe den diggeste dama i klubben, men heller en mindre pen en som du føler en sterk forbindelse med.

 

no worries, be happy

 

 

regner med at du kødder når du skriver det nederste? For mitt vedkommende og veldig mange andres og vil jeg tro, så er jeg rimelig sikker på at de må finne personen attraktiv før de vil gå inn i ett forhold med den andre. Nå kan det være mange andre gode sider ved personen, men jeg tror at en hovedregel er at personen ser bra ut. Ett minimum i forholdet må da være at man kan svare på spørsmål at partneren ser bra ut, at man kan komplimentere hun direkte. Hvis man sier til noen at:min kjæreste er ikke fin :hmm:...vel , lykke til med det ;) Jeg personlig kan ikke tenke meg å være i ett forhold og måtte lyve til partner/andre om utseende hennes.

Jeg har aldri vært i noe jeg vil beskrive som et seriøst forhold. Men de jentene jeg faktisk har sett på som aktuelle kandidater er ikke nødvendigvis de som passer best til mine utseendepreferanser. Det er de jentene jeg har hatt det morsomst med, har hatt mest til felles med og har pratet best sammen med. De som jeg hadde likt som personer hvis de var gutter også. De har vært søte jenter, men ikke blant de deiligste jeg har kjent. De har hatt den fysiske tiltrekningen i tillegg til det mentale. I det lange løp er det viktigere å passe bra med en jente enn å kunne svare at hun er den deiligste du har sett, hvis noen skulle spørre hvordan hun ser ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

[quote name=Magnus :)' date=' 4. august 2010 - 22:00' timestamp='1280955636' post='16029464]

For å bli god PUA, så må du sette mye tid og øvelse inn i det. Det vil neppe skje med menn over hele verden.

 

Det er også snakk om å sjekke opp fine damer som du kan ha ONS med, eller bare ha det gøy med. Den dama du blir forelsket i, og du skal "reprodusere" med, er neppe den diggeste dama i klubben, men heller en mindre pen en som du føler en sterk forbindelse med.

 

no worries, be happy

 

 

regner med at du kødder når du skriver det nederste? For mitt vedkommende og veldig mange andres og vil jeg tro, så er jeg rimelig sikker på at de må finne personen attraktiv før de vil gå inn i ett forhold med den andre. Nå kan det være mange andre gode sider ved personen, men jeg tror at en hovedregel er at personen ser bra ut. Ett minimum i forholdet må da være at man kan svare på spørsmål at partneren ser bra ut, at man kan komplimentere hun direkte. Hvis man sier til noen at:min kjæreste er ikke fin :hmm:...vel , lykke til med det ;) Jeg personlig kan ikke tenke meg å være i ett forhold og måtte lyve til partner/andre om utseende hennes.

En person som har en personlighet du liker vil virke fysisk penere i dine øyne, fordi den indre skjønnheten påvirker den ytre. Selv om hun kanskje ikke "objektivt sett" er den vakreste på planeten, vil hun være det for deg fordi hun er vakker som person.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kudos for det. Må også legge til at det spørs jo hva det ligger i å bli en god PUA, om det handler om å bli en likandes kar som får damer, ikke bruk mye tid til å sette deg ned å lese mye etc, vær heller kjempesosial med mål i å vise din personlighet og bli kjent med flest mulig (uten å være klein og overhyggelig) så lærer en seg det meste intuitivt.

 

Redigerte litt.

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Joda, men det går igjen på hva det er du vil med PUA. Vil du bli en selvsikker person med ett større omgangskrets og øke oddsen for å møte kjærligheten eller vil du bare pule mest mulig rundt. Med PU vil ikke det gi deg bare ett spesielt resultat men det er heller ett virkemiddel for å hjelpe deg å nå dine mål.

Lenke til kommentar

Om man tar den feiltørnen som det virker som flere "wannabees" tar hvor de henger seg opp i detaljer og ikke tør å "make a moove" i frykt om at det er mot læreboka og lignende virker det vel heller negativt mot det målet enn positivt.

 

Det er enkelt, smil, vær avslappet - noe natural delen av miljøet viser.. :)

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Vel. Jeg har spurt random folk på gata, midt på dagen, om blant annet:

"Hvilket årstall er vi i?"

"Hvor mange ruter er det på skjorta di?"

"Hvor får jeg kjøpt sukkerspinn?"

"Hvor kjøpte du den kjolen? Jeg har hatt lyst på den lenge!"

"Hva synes du om kvantefysikk?"

 

Lite av dette er sjekketriks egentlig, for det er mest en øvelse for å bli vant til å gå bort til hvem som helst og snakke med dem.

Og for å gi faen.

 

Jeg når ikke opp til de på videoen så klart, men jeg vet litt hvordan de har det. :p

Å bruke cheesy sjekketriks og det andre de sa er selvfølgelig 200 ganger flauere. Herregud! Hahahahaha.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært i noe jeg vil beskrive som et seriøst forhold. Men de jentene jeg faktisk har sett på som aktuelle kandidater er ikke nødvendigvis de som passer best til mine utseendepreferanser. Det er de jentene jeg har hatt det morsomst med, har hatt mest til felles med og har pratet best sammen med. De som jeg hadde likt som personer hvis de var gutter også. De har vært søte jenter, men ikke blant de deiligste jeg har kjent. De har hatt den fysiske tiltrekningen i tillegg til det mentale. I det lange løp er det viktigere å passe bra med en jente enn å kunne svare at hun er den deiligste du har sett, hvis noen skulle spørre hvordan hun ser ut.

 

Tusen ganger dette, bra post.

Lenke til kommentar

Kanskje noen kan hjelpe meg med en liten sak.

Jeg hooket opp med en dame i en annen by for ganske nøyaktig 1 år siden.

Har hun på face, men har ikke utvekslet et eneste ord med hun siden forrige

gang jeg var der (1 år siden). Glemte å holde henne "varm" da jeg tenkte at jeg aldri

kom til å se henne igjen. Skal til denne byen for å besøke noen kompiser

nå i høst og tenkte det kunne vært greit å treffe henne kun for helgen.

Hvordan tar jeg kontakt på face? Har ikke hatt kontakt på 1 år, hun husker meg

sikkert ikke veldig godt, men vi hadde en god tone forrige gang.

 

Edit: Har heller ingen spesielle "cues" som hun garanteret husker som jeg kan åpne med.

Endret av doofhetz
Lenke til kommentar

Ser jo selvfølgelig at det er en mulighet, men det er snakk om ett år siden sist jeg hadde kontakt med henne og det var ikke mer enn ONS med noen få meldinger dagen derpå.

 

Føler det blir litt sånn take it or leave it. Vil først bygge litt kontakt med henne før jeg lanserer at jeg skal til "by" iløpet av høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...