Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

DMN: ok takk for infoen

 

STATUS: Jeg liker bare ideen min fordi det blir en måte å ta kontakt med en person og rett etterpå blir man "frikjent" fra å ha prøvd å kontakte personen (selv om det ikke spiller noen rolle). Men "hei" er nok min favoritt også ja, selv om jeg ikke har noe erfaring utenom på fylla.

 

Men dette med sexual state, føler dere at dette er verdifullt liksom, dere som bruker det?

 

Og disse dere kjenner som -lykkes- innen pu, hvordan vil dere si at utseenet er fordelt blandt disse? Er de stort sett pene, eller er de gjennomsnittlige like godt representert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Fikk med meg en jenta her om dagen og etter vi hadde hatt sex fortalte hun at ho hadde type, og ho lurte på om det gikk bra, noe jeg sa ja til. Mitt spørsmål er om jenter virkelig er så kyniske? Blir litt skremt..

 

Var nemlig med ho i går også, og typen ringte 5-6 ganger og ho lot telefonen ringe ut selv om de hadde avtale om å møtes.

 

Det som er at jeg begynner å like henne litt, men vet ikke om ho er noe å satse på når ho holder på sånn som det her.

 

Er dette vanlig når de blir lei typen sin? Spurte nemlig hvorfor ho var utro, og ho syntes jeg var så sjarmerende osv.

Lenke til kommentar
Gjest bilteori

Vet ikke om dere har fått med dere tråden min om "daten" min på søndager, men jeg lurer på om noen har noe tips om hvordan man skal gå inn for eskalering? Selve eskaleringen bruker å gå fint, det er bare det å legge opp til det som jeg finner vanskelig.

Lenke til kommentar

Hva du tror hun vil ha trenger ikke være det samme som det hun vil ha. Ingen er perfekt. Du kan være den beste mulige kjæresten, og likevel kan hun være utro. Vil hun ligge med en annen er det ikke noe du kan gjøre med det. Det du ikke kan tilby hun, det er en annen. Iom at det florerer av vakre jenter, så ser jeg ikke noen grunn til å satse på denne jenten.

 

Edit: Til Chesire Cat.

Endret av McBitch
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du satser på hun og dere etterhvert får et forhold, så kan du ikke bli så overrasket om hun gjør det samme mot deg. Totalt smakløst for min del.

Det at noen er utro med deg, betyr ikke at de er utro mot deg.

 

Så lenge du er den optimale partneren for henne, vil hun ikke være utro mot deg.

Det at noen har vært utro med deg betyr at personen har vist en tilbøyelighet til å være utro hvis en fristende kandidat er innen rekkevidde. Jeg hadde nok tenkt meg godt om før jeg hadde blitt sammen med en jente som hadde startet det hele som utro. Mennesker har en tendens til å gjenta mønstre. Med tanke på å kunne ha skikkelig tillit til jenta er det en fordel å ha startet forholdet på den ærlige måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Fikk med meg en jenta her om dagen og etter vi hadde hatt sex fortalte hun at ho hadde type, og ho lurte på om det gikk bra, noe jeg sa ja til. Mitt spørsmål er om jenter virkelig er så kyniske? Blir litt skremt..

 

Var nemlig med ho i går også, og typen ringte 5-6 ganger og ho lot telefonen ringe ut selv om de hadde avtale om å møtes.

 

Det som er at jeg begynner å like henne litt, men vet ikke om ho er noe å satse på når ho holder på sånn som det her.

 

Er dette vanlig når de blir lei typen sin? Spurte nemlig hvorfor ho var utro, og ho syntes jeg var så sjarmerende osv.

 

 

Håper du for grisejuling av typen.

Greit at du ikke visste det første gang, da er det bare hun som er tilbakestående, men så forsetter du å møte hun...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...