Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg vet det. Har tidligere slettet henne fra facebook fordi hun har var treg å svare (typ 2-3 dager), men da unnskyldte hun seg at hun "glemte" det, så da ga jeg henne en sjanse, og fikk omsider møttes. Hun er egentlig søt og hyggelig som person, og vil gjerne bli mer kjent, men omstendighetene gjør det ikke akkurat lett. :p

 

Nei, tror jeg bare tar den sjansen og ringer henne senere. Om dette ikke funker og hun har kommet på andre tanker, så er det like greit å avslutte det hele gjennom en skikkelig samtale og ikke "fading out". Syns ikke noe om at man avslutter kontakten sånn uten videre, er man seriøs, får man si fra.

Hva er det å avslutte egentlig da? Dere har vært på én date, og hun svarer ikke på meldinger. Høres ikke ut som om det noen gang har vært noe mellom dere i heletatt.

 

Jeg datet en god del før jeg ble sammen med samboeren min, og én date betydde ikke akkurat mer enn en enkel date..

Lenke til kommentar

Kall det en prinsippsak. Nei, har ikke vært noe direkte og vi har ikke sagt noe annet heller, men det er bare ikke slik en person behandler en. Hvorfor må vi gutta alltid bli avvist på den feige måten? Snakker kun for meg selv, men slik oppførsel kommer aldri godt av i min bok.

 

Fikk uansett omsider melding fra henne på Face nå, hun bekreftet mine mistanker, så nå er det over og ut for godt.

Lenke til kommentar

Kall det en prinsippsak. Nei, har ikke vært noe direkte og vi har ikke sagt noe annet heller, men det er bare ikke slik en person behandler en. Hvorfor må vi gutta alltid bli avvist på den feige måten? Snakker kun for meg selv, men slik oppførsel kommer aldri godt av i min bok.

 

Fikk uansett omsider melding fra henne på Face nå, hun bekreftet mine mistanker, så nå er det over og ut for godt.

 

Trur du nyter godt av å ikke legge så mye i en date. Hun har ingen forpliktelser til å svare deg eller gi deg noen forklaring. Fortere du innser det, fortere slipper du å bli såret over sånt som dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Fordi jenter er teite.

Nei, gi deg a. Tror du ikke jenter opplever samme problem med gutter? For det gjør vi. Jeg har blitt ditcha på så ufattelig mange kjipe måter at du aner ikke.

 

Men jeg synes ikke gutter er teite likevel, jeg synes noen gutter er teite.

Jeg syns jenter generelt sett er teite, og jo eldre jeg blir og jo mer jeg opplever av damer, desto mer foreterker det intrykket mitt.

Lenke til kommentar

Veldig gode odds vil jeg si. Avhenger bare av hvem man henger med og møter på. Møtte en herlig jente par år tilbake, og hadde det veldig fint i noen uker. Så kom angsten min og ødela alt...

 

Endring av miljø hjelper en del vil jeg tru. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...