Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

fml. R3pulsive is living the dream.

 

:wee:

 

Lykke til på tirsdag, Repulsive :) Høres ut som om du trives med denne jenta!

 

Godt på vei nå! Gi det et par måneder til, så har dere baby i magen, stasjonsvogn, bikkje og rekkehus på nordstrand!

 

Takk kjære forumvenner! Ser lovende ut, vi trives hvertfall godt sammen!

 

Måtte le av den siste der, haha! Håper det blir endel år til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en merkelig lørdag. Planen var en date med ei fra Tinder. Strøken dame, PT og 9 på skalaen ut fra bildene på profilen hennes. Sendte henne melding på morgenen og spurte om hun fortsatt var good for kvelden. Fikk ikke noe svar, selv om jeg så at hun var pålogget flere ganger i løpet av dagen. Så kom kvelden og jeg stikker ut alene litt nedfor må jeg innrømme. I køen på Blå sender jeg henne en ny melding og spør om hun vil møtes på Løkka en plass. Fortsatt ikke noe svar.

 

Det er kaldt, køen på Blå er lang og jeg er på nippet til å stikke hjem. Men et par flørtende jenter i køen løfter humøret mitt betraktelig. Jeg kommer rett fra frisøren og har ny jakke, så jeg føler meg fresh og er fin i formen. Når jeg kommer inn stikker jeg rett i baren, bestiller to drinker, skyller nedpå den ene og stikker på dansegulvet med den andre. Noen småawkwarde minutter går der jeg danser alene, så kommer det en dødssøt blondine bort og sjekker meg opp. 15 minutter senere roter vi i baren. Så vi har det veldig gøy hele kvelden, tar taxi til henne for nach og jeg sover over. Avtaler å møtes igjen i døra på vei ut, "Jeg fikk nummeret ditt i går sant?" "Ja, jeg ringte det fra din mobil i går så du har det i loggen!" Så kysser vi farvel og jeg bailer.

 

Senere forsøker jeg å kontakte henne, men hun har gitt meg feil nummer. Jeg prøver å finne henne på Facebook, men ingen lykke. Jeg vet fornavnet hennes (det er litt uvanlig så jeg er usikker på stavinga), hvor hun bor og hva hun studerer; men klarer ikke finne noe kontaktinfo noe sted. Hun hadde akkurat flytta inn, så leiligheten står ikke i hennes navn heller.

 

Jo lenger tid som går, jo mer paranoia får jeg for at hun har gitt meg feil navn og nummer og bare var ute etter ONS. Greit nok det, men virka ikke sånn i det hele tatt; hun var gal etter meg og ville jeg skulle bli lenger på søndag også. Jeg husker at hun spurte om etternavnet mitt og fikk det, så jeg håper at hun kontakter meg. Har ikke så lyst til å stalke henne på utsiden av bygget hennes.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen må poste den der skalaen på damer igjen her inne, for er jo tydligvis kun 9/10'ere der ute om dagen :p

 

In4 jelly osv.

Godt det ikke bare var jeg som reagerte.

Finner selvfølgelig ikke igjen skalaen nå :hrm:

Lenke til kommentar

Her er skalaen som ble postet for en stund siden:

 

 

0: No Such Thing. Has a dick.

1: Hideously Unattractive. A monster. Disfigured or irretrievably mutilated. Has two heads, is missing an eye, etc.

2: Very Unattractive. Disproportionate, morbidly obese.

3: Unattractive. Ugly, fat, and/or old.

4: Almost Bangable. But definitely doesn’t pass the boner test. Still not good-looking.

5: Merely Bangable. Barely passes the boner test. You’d be pretty embarrassed to be seen with her.

6: Almost Cute. She might be cute if one or two things were different, but they’re not. You may not be super-embarrassed to be seen with her, but you certainly wouldn’t be proud, and you definitely wouldn’t willingly bring her around to anything.

7: Solidly Cute. Zero embarrassment, even some nascent pride in being seen with her. You could bring her to things without looking bad, or losing any of the luster on your game.

8: Hot-Cute. Would be straight-up proud to be seen with her and/or bring her to things. This is often the sweet spot for long-term relationship material.

9: Smoking Hot. This is a girl who can easily monetize her beauty. You’re going out of your way to be seen with her.

10: Perfection. A theoretical abstraction that only exists in the laboratory.

 

Det er forsåvidt litt interessant det som blir nevnt på 5-9 ang å bli sett med. Det er kanskje en smule shallow å tenke på, men definitivt noe man bør ha i bakhodet når det kommer til long term.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Er det litt social conditioning å føle at man ikke har rett på jenta?

 

Med tanke på sånn skole/jobb forskjeller.

 

Vet de snakker mye om det at det er ofte man ser "schabby/late/etc" folk som er sammen med noen som er way out of their league. Men det er kanskje litt av apellen til de som er sånn, at de ikke bryr seg så mye og er avslappende.

Lenke til kommentar

Vet de snakker mye om det at det er ofte man ser "schabby/late/etc" folk som er sammen med noen som er way out of their league. Men det er kanskje litt av apellen til de som er sånn, at de ikke bryr seg så mye og er avslappende.

 

Sjelden er det så enkelt som at den ene er "great success" og den andre er en fattig latsabb. Det skjer innimellom, men svært sjelden. Som regel har den tilsynelatende laverestående parten andre features og egenskaper som ikke synes utenpå, men som er attraktive. Nå snakker jeg da om tilfeller der kvinnen er den tilsynelatende høyerestående i forholdet. Motsatt så er det jo helt vanlig at menn finner kvinner som både sosialt og karrieremessig er langt under seg selv.

 

Siden andelen kvinner med høyere utdanning og godt betalte jobber har økt enormt de siste 10-15 årene er det mange fler som står selvstendig og ikke trenger noen forsørger. Det er nok også mange som er tilfredse med tanken om at de er den som står sterkest i forholdet.

 

I tillegg finnes det faktisk kvinner som er modne og reflekterte nok til å se bort fra status og finne seg et genuint, godt menneske som partner.

 

Når det kommer til hvordan det føles å vere med en kvinne med høyere status enn seg selv så er det klart at det har med arv og miljø å gjøre. Tradisjonelt sett er det jo slik at mannen skal være øverst i forholdet, men enn så lenge man ikke føler seg forsmådd av partnerens suksess så er det vel ingenting i veien for å ha en partner med større ambisjoner og status enn seg selv. Jeg ville ikke hatt noe mot det, men motsatt vei så går det en grense for hvor lave ambisjoner jeg takler hos en potensiell partner.

Lenke til kommentar

 

Vet de snakker mye om det at det er ofte man ser "schabby/late/etc" folk som er sammen med noen som er way out of their league. Men det er kanskje litt av apellen til de som er sånn, at de ikke bryr seg så mye og er avslappende.

 

Sjelden er det så enkelt som at den ene er "great success" og den andre er en fattig latsabb. Det skjer innimellom, men svært sjelden. Som regel har den tilsynelatende laverestående parten andre features og egenskaper som ikke synes utenpå, men som er attraktive. Nå snakker jeg da om tilfeller der kvinnen er den tilsynelatende høyerestående i forholdet. Motsatt så er det jo helt vanlig at menn finner kvinner som både sosialt og karrieremessig er langt under seg selv.

 

Siden andelen kvinner med høyere utdanning og godt betalte jobber har økt enormt de siste 10-15 årene er det mange fler som står selvstendig og ikke trenger noen forsørger. Det er nok også mange som er tilfredse med tanken om at de er den som står sterkest i forholdet.

 

I tillegg finnes det faktisk kvinner som er modne og reflekterte nok til å se bort fra status og finne seg et genuint, godt menneske som partner.

 

Når det kommer til hvordan det føles å vere med en kvinne med høyere status enn seg selv så er det klart at det har med arv og miljø å gjøre. Tradisjonelt sett er det jo slik at mannen skal være øverst i forholdet, men enn så lenge man ikke føler seg forsmådd av partnerens suksess så er det vel ingenting i veien for å ha en partner med større ambisjoner og status enn seg selv. Jeg ville ikke hatt noe mot det, men motsatt vei så går det en grense for hvor lave ambisjoner jeg takler hos en potensiell partner.

 

Skjønner, tusen takk for godt og utdypende svar!

 

Takk til Akse også!

Lenke til kommentar

Jeg er urolig over morgendagens date. Jeg er en under snittet attraktiv fyr og klarer ikke skaffe mange dates, men har over en måneds tid snakket med ei fra Tinder. I morgen skal vi treffes.

 

Hun er vanskelig å tolke. Bruker stort sett 1-2 dager på å svare på Face, snakker seg bort når jeg forsøker å få nummeret hennes, har ofte unnskyldninger for å ikke treffes osv, men i morgen passet det visstnok. Sier hun er kresen på folk og vil ikke treffe hvem som helst. Virker ut til å tilbringe mye tid med familien, virker litt usosial egentlig, men samtidig sjarmerende. Har ikke noen form for gnist i samtalene våre, da hun er veldig formell, men vi har skrevet en stund og hun virker som ei skikkelig jente.

Jeg vet ikke helt ass, har lyst at det skal gå bra med henne. Tenker at jeg allerede er på bakbena da hun virker lite interessert ettersom hun har brukt så lang tid på å ville treffe meg. Kom opp i samtale denne uken at jeg kanskje kom til å treffe noen andre på Valentines, og tilfeldigvis har hun tid i morgen for første gang.. Aner ikke hva jeg skal tro.

 

Tips for å berolige nervene?



Anonymous poster hash: 23f73...bc0
Lenke til kommentar

Bare fokuser på å slappe av å ha det gøy! Så kommer resten av seg selv.

Var på date i kveld:) satt et par timer på studentbaren før jeg tok henne med hjem.

Så laget jeg pizza, så satt vi å så film! Koslig kveld, hun er akkurat dratt hjem nå.

Daten gikk ganske bra! Men måtte snakke engelsk siden hun var polsk, men gikk greit det.

Litt uvant da

Lenke til kommentar

 

Tips for å berolige nervene?

Anonymous poster hash: 23f73...bc0

 

Ja, ikke spør deg selv spørsmålet "liker hun meg?". Spør du deg selv det spørsmålet gir du i praksis all "makt" i situasjonen over til henne, og du vil også ikke klare å være deg selv eller fokusere på det man skal fokusere på på en første date, nemlig om dette er en person du har lyst til å treffe igjen.

Og ikke legg for mye i en date. Det hele er en ganske uformell seanse, og jo færre forventninger og jo mindre emosjonelt investert du er i daten før den faktisk finner sted, jo bedre går det, hvertfall for min del..

Lenke til kommentar

Problemet med å ikke være emosjonelt involvert er at alle jenter absolutt skal snakke med meg i flere uker før de vil treffe meg. Skulle ønske jeg var penere og kunne matche med de og hooke tak i de samme kveld.

 

Daten gikk så som så. Jeg pratet en del, spurt henne en del spørsmål osv, hun fliret en god del og virket ut til å ha det trivelig da jeg ofte skaper en del artige samtaler, hun smilte ofte bredt og fikk fortalt en del om seg selv, men var veldig lite øyekontakt mellom oss. Vi gikk langs med hverandre, og jeg titter ofte mot henne når jeg snakker, men hun så egentlig rett frem hele tiden. Den slags kroppsspråk gjør meg usikker, men tror ikke det påvirket meg særlig. Er spent på om hun ønsker å treffes igjen eller ikke, for hun virker absolutt veldig hyggelig.

 

Har ikke snakket med henne siden daten tidlig ettermiddag i dag. Pleier typisk å ta kontakt igjen med kort beskjed samme kveld, men har skremt vekk de fleste jenter tidligere, så spør om råd. Når bør jeg skrive til henne igjen, evt hva skriver jeg? Tror ikke hun vil ta kontakt på egenhånd, enten fordi hun er sjenert eller ikke likte meg (Kroppsspråket hennes under daten.. Virket egentlig nokså selvsikker, men å se noe særlig på meg ville hun ikke. Tolkning?).



Anonymous poster hash: 23f73...bc0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...