Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe jeg gjør med stor suksess er å sende de morsomme bilder, typ 9gag opplegg.

 

Når da "daten" er over og du vil ha en unnskyldning for å vise interesse men ikke være så sykt obvious. Så send ett morsomt bilde, alle skjønner jo at det er for å starte en samtale igjen uten at det er kleint. Så tar du det bare derifra.

Lenke til kommentar

Noe jeg gjør med stor suksess er å sende de morsomme bilder, typ 9gag opplegg.

 

Når da "daten" er over og du vil ha en unnskyldning for å vise interesse men ikke være så sykt obvious. Så send ett morsomt bilde, alle skjønner jo at det er for å starte en samtale igjen uten at det er kleint. Så tar du det bare derifra.

 

 

Nå er jeg jente da, har ikke hatt noe suksess ved å sende mld først tidligere. Var i tillegg jeg som insja på å møtes in the first place. Regner med hvis han er interessert, så tar han kontakt?

 

Anonymous poster hash: 8f694...0f9

Lenke til kommentar

 

Noe jeg gjør med stor suksess er å sende de morsomme bilder, typ 9gag opplegg.

 

Når da "daten" er over og du vil ha en unnskyldning for å vise interesse men ikke være så sykt obvious. Så send ett morsomt bilde, alle skjønner jo at det er for å starte en samtale igjen uten at det er kleint. Så tar du det bare derifra.

 

 

Nå er jeg jente da, har ikke hatt noe suksess ved å sende mld først tidligere. Var i tillegg jeg som insja på å møtes in the first place. Regner med hvis han er interessert, så tar han kontakt?

 

Anonymous poster hash: 8f694...0f9

 

Ja

 

Evt så kan du bare: er det noe vits å spørre om det blir noe mer?

 

Så finner du fort ut hvor lista ligger.

Lenke til kommentar

 

Gutter: Tar dere kontakt etter første date (feks tinderdate) hvis dere er interessert? Tar dere isåfall kontakt med en gang, eller følger dere tredagersregelen eller lignende?

 

Den regelen kan brenne. Jeg sendte vel en melding samme kveld til jenta jeg dater om dagen og spurte henne om hun kom seg greit hjem, og det funka flott det.

 

Nå skal det dog sies at jeg er en type som aldri har fulgt noen "regler" for akkurat sånne ting. Eneste jeg prøver er å holde meg i nakkeskinnet så jeg ikke virker desperat, men annet enn det gjør jeg stort sett som jeg føler for når det gjelder teksting og ringing, men der er jo folk forskjellige..

Lenke til kommentar

Syns også den regelen er litt idotisk. Man kan vel bare gjøre det man føler for. Har kvelden gått bra og selskapet vært hyggelig, så ser jeg ikke noe galt å sende en nattamelding kort stund etterpå. Dagen etter funker også, der man takker for kvelden før og antyder man vil treffes igjen. Venter man for lenge, begynner man å overtenke og skaper dårlig stemning på begge sider.

Lenke til kommentar

Syns også den regelen er litt idotisk. Man kan vel bare gjøre det man føler for. Har kvelden gått bra og selskapet vært hyggelig, så ser jeg ikke noe galt å sende en nattamelding kort stund etterpå. Dagen etter funker også, der man takker for kvelden før og antyder man vil treffes igjen. Venter man for lenge, begynner man å overtenke og skaper dårlig stemning på begge sider.

 

Synes også regelen er idiotisk. Helst burde man sende melding dagen etter spør du meg, men det går vel begge veier, så må vel ta på meg litt skyld. Men nå gidder jeg ikke vente lenger, finnes flere fisk i havet :cool:

 

Anonymous poster hash: 8f694...0f9

Lenke til kommentar

Liker ikke sjekke jenter på byen, men drar på noen dates i blant. Stort sett får jeg høre at jeg virker som en veldig bra fyr, men at det ikke føles rett eller perfekt med meg. Dette etter én date, hvor det ofte er å spasere en tur og prate om alt mulig. Fatter ikke at det skal føles "perfekt" allerede på første date, men jeg gjør åpenbart noe feil siden de er skeptiske til å treffe meg igjen.

 

Hva tror dere jeg gjør gale?

 

Begynner å tro eneste måten å få det til her i Norge er å ha sex, for så å la det utvikle seg deretter.



Anonymous poster hash: 23f73...bc0
Lenke til kommentar

 

Liker ikke sjekke jenter på byen, men drar på noen dates i blant. Stort sett får jeg høre at jeg virker som en veldig bra fyr, men at det ikke føles rett eller perfekt med meg. Dette etter én date, hvor det ofte er å spasere en tur og prate om alt mulig. Fatter ikke at det skal føles "perfekt" allerede på første date, men jeg gjør åpenbart noe feil siden de er skeptiske til å treffe meg igjen.

 

Hva tror dere jeg gjør gale?

 

Begynner å tro eneste måten å få det til her i Norge er å ha sex, for så å la det utvikle seg deretter.

 

Anonymous poster hash: 23f73...bc0

 

 

Hvor "finner" du disse jentene?

 

Jeg er selv jente, har vært på en del tinderdates, sliter med det samme. Bortsett fra at jeg aldri har fått et skikkelig svar på hvorfor dem ikke vil møtes igjen, men stillheten sier jo sitt.

 

Anonymous poster hash: 8f694...0f9

Lenke til kommentar

 

Liker ikke sjekke jenter på byen, men drar på noen dates i blant. Stort sett får jeg høre at jeg virker som en veldig bra fyr, men at det ikke føles rett eller perfekt med meg. Dette etter én date, hvor det ofte er å spasere en tur og prate om alt mulig. Fatter ikke at det skal føles "perfekt" allerede på første date, men jeg gjør åpenbart noe feil siden de er skeptiske til å treffe meg igjen.

 

Hva tror dere jeg gjør gale?

 

Begynner å tro eneste måten å få det til her i Norge er å ha sex, for så å la det utvikle seg deretter.

 

Anonymous poster hash: 23f73...bc0

 

 

Ikke sikkert at du gjør noe galt, men er ikke kjemien der så er ikke kjemien der.

Lenke til kommentar

 

Liker ikke sjekke jenter på byen, men drar på noen dates i blant. Stort sett får jeg høre at jeg virker som en veldig bra fyr, men at det ikke føles rett eller perfekt med meg. Dette etter én date, hvor det ofte er å spasere en tur og prate om alt mulig. Fatter ikke at det skal føles "perfekt" allerede på første date, men jeg gjør åpenbart noe feil siden de er skeptiske til å treffe meg igjen.

 

Hva tror dere jeg gjør gale?

 

Begynner å tro eneste måten å få det til her i Norge er å ha sex, for så å la det utvikle seg deretter.

 

Anonymous poster hash: 23f73...bc0

 

Høres ut som at problemet er at du ikke eskalerer daten videre, med tanke på nærhet. Tar du på henne? Kysser dere?

Lenke til kommentar

Trenger tips til date, noe som aktiviserer men som ikke krever for mye energi eller penger. Lurte på om jeg skulle lage mat med henne, men problemet er at hun bor med 4 andre kaklehøner så ikke ideelt. Vurderer kafé, men usikker på om det er "nok"?

Om du vil utav huset så er kafé et fint sted å begynne. Alternativt et sted med god øl du vil at hun skal smake. Om hun ikke drikker øl, finn et sted som serverer ordentlige drinker. Finn og prøv noe nytt sammen. Flere av disse stedene vil også ha brettspill. Alle liker brettspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...